Kauan kestät näläntunnetta.
Kommentit (29)
Riippuu päivästä, joskus näläntunnetta ei tule 8 tuntiin ja joskus on parin tunnin päästä nälkä. Syön kuitenkin noin 4-6 tunnin välein. Nälän tunne voikin itseasiassa janoa.
10 minuuttia. Sitten on jo kiire syömään jotain ettei vaan verensokeri laske.
Minulla tulee kiukku olla liikkeellä sellaisen kanssa, joka haluaa jatkuvasti syödä! Koko ajan pitää siihen tuhlata aikaa ja pysähtyä tai miettikääpä kuinka kauan esim. ravintolassa ulkomailla menee kunnes suoritus on ohi maksuineen päivineen.
Mulla saattaa 24 tunnin sisällä tulla nälän tunne, mutta kun se menee ohi, voin olla syömättä ainakin 3-4 päivää. Uskoisin että kauemminkin.
Nälän tunnetta ei varsinaisesti ole olemassa. On olemassa tieteellinen aliravitsemus. Nälän tunne on sellainen ilmiö jonka voi saada päälle vain ajattelemalla. Tärkeämpää kuin tunne on elää terveellisesti, sama sille mitä aivo muuta ehdottelee. Tunne ei virallista leimaa saa.
Nautin siitä, yleensä otan sen vastaan iltapäivällä ja seuraavaan aamuun ainakin. Vaikkakin näläntunnetta ei aamulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla on alentunut ruokahalu sairauden tai mielensä hallinnan vuoksi, voisi kestää vaikka kuolemaan saakka sitä tai päiväkausia. Mikä ei ole järkevää, vaan pitää syödä juoda tai ravintoa jotain kautta. Mutta jos on terveempi tai joku ruokahalu, silloin voi syödä helpommin.
Totta. En tunne nälkää kuin erittäin harvoin. Oikeastaan en muista, mitä nälkä on. Keho ei pyydä mitään. Nykyisin ei juomaakaan. Näillä helteillä olen nestehukassa ja on vastenmielistä juoda ja yrittää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Nälän tunnetta ei varsinaisesti ole olemassa. On olemassa tieteellinen aliravitsemus. Nälän tunne on sellainen ilmiö jonka voi saada päälle vain ajattelemalla. Tärkeämpää kuin tunne on elää terveellisesti, sama sille mitä aivo muuta ehdottelee. Tunne ei virallista leimaa saa.
Tämä voi pitää paikkansa. Minun täytyy ajatella ruokaa, jolloin vatsani alkaa kurnimaan. Vettä juomalla vatsa lopettaa kurnimisen.
Mikä nälkä?