Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-v ei jaksa tehdä eikä kiinnostua mistään - kesä menee omassa pimeässä huoneessa

Vierailija
30.07.2025 |

En itsekään jaksa enää välittää asiasta. Kaikkea on yritetty tarjota. Matkoja, kalastusta, veneilyä, uimista, mökkeilyä, golfia, huvipuistoja, leffoja joko kavereiden kanssa tai vanhempien ja sisarusten. Kaikkeen on aina sama vastaus, ei jaksa, ei kiinnosta. Olkoon sitten aamusta iltaan pimeässä huoneessaan. 

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ikä tai voi olla huolia tai voi olla masennus. 

Vierailija
2/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelin alkuhan siellä hautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, en minäkään jaksa yhtään mitään järkevää.

Vierailija
4/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuon ikäisenä parasta oli elokuun pimeät ja lämpimät yöt käydä uimassa järvessä. Kesästä muuten en välittänyt.

Vierailija
5/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dopamiinit sekaisin. Voiko olla hoitamatonta ADHD?

Hakekaa lääkäriltä Voxraa niin teini ei pilaa tulevaisuuttaan. 

Vierailija
6/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17-vuotias muutti just omaan kotiin.

Vierailija
7/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nuoren kanssa juttelusta olla apua? Mene vaikka sinne pimeään huoneeseen nuoren kanssa ja kysy miten hänellä menee. Mä olin teini-ikäisenä samanlainen. Se osittain kuuluu siihen ikään, mutta voi siinä taustalla olla jotain mielenterveysongelman alkua. 

Vierailija
8/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴🏻💛 auttaa ei hätää!

Vierailija
9/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee taas se tavallinen tarina. Lapsi pelastettu ettei mene "pahalle" isälleen.. Lopputulos niissä on juuri tuollainen.

Vierailija
10/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nuoren kanssa juttelusta olla apua? Mene vaikka sinne pimeään huoneeseen nuoren kanssa ja kysy miten hänellä menee. Mä olin teini-ikäisenä samanlainen. Se osittain kuuluu siihen ikään, mutta voi siinä taustalla olla jotain mielenterveysongelman alkua. 

On yritetty jutella. On yritetty suostutella psykologille yms. Tämä ei siis ole pelkkä kesän ilmiö vaan pidempikestoinen. Poika itse vastustaa psykologia erittäin jyrkästi. Ei suostu mihinkään ulkopuoliseen. Ei vaan halua enää mitään.

Vierailija
11/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti se on

Vierailija
12/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ikä tai voi olla huolia tai voi olla masennus. 

Kaikki nuo 3. Ei hyvältä vaikuta...

Vierailija
13/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukulaisissa samanikäisiä, joiden kanssa on tullut toimeen? Pyytäkää heitä käymään. 

Vierailija
14/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan samaa paitsi lapsi lähtee kyllä mukaan, jos minä järjestän jotain (aina en jaksa ja rahaa on muutenkin tosi vähän). Yhden kerran on ollut kavereiden kanssa tänä kesänä.

Vierailija
15/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yritetty jutella. On yritetty suostutella psykologille yms. Tämä ei siis ole pelkkä kesän ilmiö vaan pidempikestoinen. Poika itse vastustaa psykologia erittäin jyrkästi. Ei suostu mihinkään ulkopuoliseen. Ei vaan halua enää mitään.

: (

Vierailija
16/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin illat sohvalla. Ei jaksa mitään kun on niin kuuma.

51v

Vierailija
17/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten koulussa on mennyt? Meneekö johonkin kouluun elokuussa?

Vierailija
18/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin illat sohvalla. Ei jaksa mitään kun on niin kuuma.

51v

Minä olen jatkuvasti menossa.

55v

Vierailija
19/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valkoihoinen poika, niin sellaisen markkina-arvo on niin matala ettei edes kannata yrittää mitään. Tämän vuoksi PS on suosittu nuoretn miesten parissa.

Vierailija
20/72 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi puhelin,netti tai videopeliriippuvainen? Kuulostaa siltä, jos mikään muu ei kiinnosta. Lisäksi tuollainen riippuvuus romuttaa pitkäjänteisen keskittymiskyvyn. Lapsellasi tulee olemaan vielä suuria vaikeuksia koulussa ja työelämässä jos homma ei muutu. Ota pois puhelin, pelit ja netti hetkeksi tai annat ne vaan pariksi tunniksi per päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä