Kerran viidessä vuodessa on kiva leipoa jotain
Tänään on kerrankin sellainen olo, että voisi kuvitella leipovansa. Siis kuvitella. En tietenkään oikeasti leivo, mutta ihanaa huomata, että on edes sen verran lomaolo kaiken keskellä.
Miten usein te leivotte?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Never. Ja vielä vähemmän helteillä. Uuni päälle nyt? Typerää.
Totta. En edes ajatellut tuota, niin hypoteettisella tasolla liikutaan. Ap
Runkkaatko sinä samalla kun teet näitä aloituksia? Miten te läskit toimitte.
Leipoisin vaikka melkein joka päivä, mutta en tietenkään helteillä. Leipominen on minulle hyvä stressinpoistokeino, mutta kiloja kertyy reipasta tahtia. Pitäähän ne leipomukset syödä.
En yleensä leivo, joskus teen peltileivän. Yksin asuessa ei paljoa tarvi joten tarpeelliset saan kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun sulla ei ole viisasta vastausta, turha laittaa viestejä aiheesiin jotka ei selkeästi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta sä varmaan runkkaat kun kirjoitat vastauksia.
Mitä ihmettä pitäis leipoa?
- Voita
- Hiivaa
- Vehnäjauhoja
- Sokeria
Pullaa, kakkua tai marjapiirakkaa en syö enkä tarjoa.
......0
Hyvää leipää voi ostaa jopa lämpimänä.
Inhoan leipomista.
Ruoanlaitto on jees.
Vierailija kirjoitti:
Leipoisin vaikka melkein joka päivä, mutta en tietenkään helteillä. Leipominen on minulle hyvä stressinpoistokeino, mutta kiloja kertyy reipasta tahtia. Pitäähän ne leipomukset syödä.
Kuka syö? Mitä tuotoksia värkkäät?
Om surkeeta, et mun 7 v poika haluaisi leipoa, mutta mulla ei mukamas riitä oikein milloinkaan siihen aikaa.
Minun alkaa tehdä mieli tehdä maalauksia/maalata, jos olen tarpeeksi pitkään vapaalla. (En ole mitenkään taiteellinen ja ammatiltanikin insinööri, mutta omaksi ilolseni.)
Nyt tällä kesälomalla apset pitää sen verran hektisenä , et tuota oloa ei nyt ole ainakaan vielä tullut.
Never. Ja vielä vähemmän helteillä. Uuni päälle nyt? Typerää.