Yksityisautoilua vastustava Sofia virta kiertää Eurooppaa autolla
Sofialle ei sovi, että ihmiset käyttävät autoa esim työssäkäyntiin ja pakollisiin arjen menoihin.
Euroopan kierto autolla ihan vaan huvikseen on kuitenkin ok.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin se, että persut syyttää muita väkivallasta, mutta ovat itse väkivaltaisia.
Ei lasketa väkivallaksi, ellei tekijä muista mitään. Erittäin lieventävä asianhaara.
Vihreät ovat puolustaneet Virtaa vetoamalla, että systeemi tason ongelmaan ei vaikuta yhden ihmisen autoilu. Eli vihreät ajattelevat, että jos vaatii seksin oston kriminalisointia, voi itse ostaa seksiä niin kauan, kun se ei ole kielletty.
Vihreät selittävät, että päästöt henkeä kohden olivat pienet. Kuitenkin he vaativat kulutuksen vähentämistä ja kritisoivat turismia ja turhaa luonnonvarojen kulutusta. Sofian reissu oli täysin tarpeeton, lomailla voi kotinurkilla päästöttömästi, näyttäen esimerkkiä ja osoittaen, että vihreiden mielestä oikeaa elämää voi elää kuluttaen minimaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tyhmänä postaus ton instaan, ja kertoo vielä että keskikulutus oli 15 litraa satasella dieseliä.
Tämä on sitä Virran luulemaa Vihreää siirtymää, kun vihreä poliitikko huristelee diesel autolla ympäri Eurooppaa, vieden ilosanomaansa..Eihän tuo ole mikään penaalin terävin kärki.
Taitaa olla huono laskutaito, ei minun samanlaisella autolla kulu kuin korkeintaan 120 moottoritienopeudellä noin paljon normi maantienopeus 7-8 litraa
Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneella matkustamisen voisi ymmärtää, mutta kun ilmastoa tuhoavalla polttomoottorilla toimivalla autolla matkustaa.
Etkö sen vertaa tiedä, että lentokoneet saastuttavat huomattavasti enemmän kuin autoilu?
Moderni Airbus vie vähän päälle kaksi litraa satasella matkustajaa kohti. Voittaa se ainakin auton, jossa vain kuski.
No, ei Sofia yksin autossa ollut 😅
Tarpeetonta kulutusta kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tyhmänä postaus ton instaan, ja kertoo vielä että keskikulutus oli 15 litraa satasella dieseliä.
Tämä on sitä Virran luulemaa Vihreää siirtymää, kun vihreä poliitikko huristelee diesel autolla ympäri Eurooppaa, vieden ilosanomaansa..Eihän tuo ole mikään penaalin terävin kärki.
Taitaa olla huono laskutaito, ei minun samanlaisella autolla kulu kuin korkeintaan 120 moottoritienopeudellä noin paljon normi maantienopeus 7-8 litraa
Alapeukuttajalla on varmaan joku vanha ritsa, joka vie tuplaten .Ei EURO 6 vie, moottori optimoituna.ns. lastu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa
Sinä puhut paskaa, näen sen auton muistista. Lastutettu moottori
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä sylvi kuinka tarkoitushakuista ja tyhjänpäiväistä kohuilua. 6 henkilöä muutama tuhat kilometriä yhdessä autossa. Isomman hiilijalanjäljen saa lentämällä Helsingistä Lappiin.
Niinpä. Vähän sama kuin seksin oston kriminalisointia vaativa käryäisi seksin ostamisesta ja vasta-argumentti olisi, että muutkin on ostaneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole näkynyt linkkiä, missä Sofia vastustaa yksityisautoilua. Laita tulemaan, kiitos.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e50dc803-b857-4d7d-bcc1-febea2fae…Tuo ei ole autoilun vastustamista vaan järkeistämistä, joka ei teidän persujen osaamisaluetta ole.
Entä polttomoottori autojen kiellon vaatiminen? Miten siihen sopii se, että itse ajaa sellaisella. Ei mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Persujen puoluetoimistolla paloi kaikki lomat. Siihen tahtiin pukkaa viestiä nyt. 😂👍
Äläpä yritä sotkea persuja tähän. Kommentoi aihetta, äläkä vuodata kaikkia pikkuisia kaunojasi kuin lapsi, joka ei osaa vielä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajalla on varmaan joku vanha ritsa, joka vie tuplaten .Ei EURO 6 vie, moottori optimoituna.ns. lastu
Ongelmasi on, ettet osaa laskea. Tosin kulutuksella ei ole tässä asiassa merkitystä, koska vihreät vaativat polttomoottori autojen kieltämistä
sofia haavehan on ollut ajaa rallia nyt kävivät autoja katselemassa tietävät paljonko pitää metsää myydä että saa auton. ensi lomalla sofvi prassailee menee koko loma harjoitellessa jyväskylän ralliin.
Hyvä tuo Oras Tynkkynen joka selittää että kasvisyönnillä ei ole väliä. Nuo ei ole mitään vihreitä, huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa
Sinä puhut paskaa, näen sen auton muistista. Lastutettu moottori
Ei nykyautoja lastuteta, kun säädetään tehoja. Kärysit valheesta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneella matkustamisen voisi ymmärtää, mutta kun ilmastoa tuhoavalla polttomoottorilla toimivalla autolla matkustaa.
Lentokoneen moottori polttaa kanssa petroolia ja sitä palaa monta kertaa enemmän kuin autossa
Vaan ei per matkustaja i.diootti!!!
Mitäs luulet, kumpi vaatii enemmän energiaa:
a) 1 kg kuljettaminen tasaisella pinnalla pyörien avulla
b) 1 kg kuljettaminen ilmassa
Voi hellanlettas, et todellakaan ole penaalin terävin kynä. Onnea elämään!!
No kumpi?
Täällä yhä odotellaan "hellanlettaksen" vastausta. Koko porukka odottaa. Meitä on aika monta "penaalin tylsimpiä kyniä".
Sofia on vihreä vaan siksi, kun se on muotia ollut tuolla suunnalla. Saa nuorten ja tyhmien ääniä. Nyt nauraa partaansa, kaasuttaa dieselillä pitkin eurooppaa, kaataa metsää ja syö lihaa. Kuka häntä vihreänä pitää ja äänestää?
Kerosiini tuottaa noin 35% enemmän hiilidioksidia kuin vastaava määrä bensaa. Ottaako lentolaskurit tätä huomioon...
Vierailija kirjoitti:
Sofia on vihreä vaan siksi, kun se on muotia ollut tuolla suunnalla. Saa nuorten ja tyhmien ääniä. Nyt nauraa partaansa, kaasuttaa dieselillä pitkin eurooppaa, kaataa metsää ja syö lihaa. Kuka häntä vihreänä pitää ja äänestää?
Eivät Sofian äänestäjät tuollaisista välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät Sofian äänestäjät tuollaisista välitä.
Kyllä minä välitän, nyt on ainakin yksi vihreä vaihtanut liikkuvaksi äänestäjäksi. Tuskin olen ainut pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerosiini tuottaa noin 35% enemmän hiilidioksidia kuin vastaava määrä bensaa. Ottaako lentolaskurit tätä huomioon...
Ymmärtääkö lento- ja dieseluskovaiset, että muualla Euroopassa, jonne Sofiakin tunki saastuttamaan, lomalle perheen kanssa mennään junalla??? Täällä on todella tiheä junaverkosto, lyhyet välimatkat ja nopeita junia.