Yksityisautoilua vastustava Sofia virta kiertää Eurooppaa autolla
Sofialle ei sovi, että ihmiset käyttävät autoa esim työssäkäyntiin ja pakollisiin arjen menoihin.
Euroopan kierto autolla ihan vaan huvikseen on kuitenkin ok.
Kommentit (353)
Tämä oli hyvä oppitunti suomalaisille miten viherpiiperretään suoraan piipertäjien johdolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU-meepi Eero Heinäluoma, tosin demari, ei vihre totesikin polttomoottorikiellon perumisesta: ei me joka toinen vuosi (huonoja) päätöksiä voi muutella.
Että semmoisia me ollaan äänestetty sinne. Meidän asioita hoitamaan.
Ihan oma vika.
Milloin demarit hylkäsivät suomalaisen tavallisen heteroduunarin? Oliko se Marinin kaudella? Eikös tuo Heinäluoma ollut joskus AY-mies, luulisi ymmärtävän jotain Suomen talvesta pohjoissessa, työmatkoista ja elintasosta.
Taisi muuttua vihreäksi herraksi tämäkin demari kun ne puuttiinin maakaasuputkiprojektit eivät oikein tuoneet sulkia hattuun. Jotain takinkääntöä on yritettävä että esillä pysyy.
Politiikka on yhtä takinkääntöä ja äänestäjien pettämistä.
muutenkin todella typerää lomailla ulkomaila, rahalla olisi työllistetty monta kotimaista matkailuyrittäjä
Virran uhriutuminen tästä palautteesta on kuin suoraan Marinin pelikirjasta.
Ja vielä hehkuttaa miten se on ollut hänen unelmansa.
Olisin luullut että hänen unelmansa olisi esimerkiksi autoton maailma 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole näkynyt linkkiä, missä Sofia vastustaa yksityisautoilua. Laita tulemaan, kiitos.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e50dc803-b857-4d7d-bcc1-febea2fae…
Touche! Yksityisautoilua pitää rajoittaa mutta itse voi tehdä lomamatkan kiertäen ympäri eurooppaa diesel-autolla. Tavallinen ihminen voi pyöräillä lomareissut!
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkkiä, missä hän vastustaa yksityisautoilua.
https://www.vihreat.fi/liikennepoliittinen-ohjelma/#__RefHeading___Toc3…
Siinäpä vihreiden liikennepoliittinen ohjelma.
Milloin Virta pitää puheen että hänkin on vain ihminen ja kaipaa silloin tällöin elämäänsä iloa, valoa ja autoilua 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran elämässä tekee autolla tuollaisen pidemmän kiertelyreissun ja kyydissä kerralla kuusi ihmistä, niin ei siitä kummoisia päästöjä tule per nuppi. Varmasti pienemmät päästöt kuin niillä jotka joka vuosi lentävät Kanarialle ja takaisin. Elinaikana huomattavasti pienemmät.
Että sellainen valkopesulogiikka siellä.
Vierailija kirjoitti:
Saako viheraatteessa synnit anteeksi pyytämällä?
Oikeanlaisella tehokkaalla katumisella ainakin, ei muuten. He myös itse määrittelevät tilannekohtaisesti, mitä tehokkaalla katumisella milloinkin tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää kun Sofia haukkuu ihmisiä kun he vihaavat, siis ylipäänsä ihmisten huonoa käytöstä.
Hän itse on hyvä huono esimerkki huonosta , vihaisesta ihmisestä. Huutaa sylkivaahdossa poliitikkojen keskustelutilaisuuksissa. Voisi itse aloittaa vihan vähentämisen ensin itsestään ja näyttää hyvää esimerkkiä hyvästä , rakentavasta käytöksestä ja keskustelusta. Äänensävy on kaukana rauhaa rakentavasta keskustelusta. Sama tyyli kuin monella somen influensserilla.
Tämä on totta. Yksi syy, miksi olen lopettanut kyselytuntien seuraamisen, on mm. Sofia Virta. Hän ei hallitse itseään yhtään vaan kaikki esitetään huutamalla ja erittäin negatiivisesti. Ei mitään hyötyä kellekään tai millekään. Lisäksi yksi aihe on jumiuttanut hänen päänsä, onpa aihe mikä tahansa hän saa siihen liitettyä lastensuojelun. Mikään asia ei etene hänen toimintatavoillaan. Onko muutenkin noin raskas ja jotenkin tasapainottoman tuntuinen henkilö ?
Hehheh, sehän se Kokoomuksessa ja Persuissa herättää kansanedustajissa murhetta, jos joku käyttää yksityisautoilua ja maksaa itse.
Kun Persut ja Kokoomuksen edustaja matkansa TAKSILLA meidän veronmaksajien piikkiin, jops 600m matkat esim. persujen Peltokankaan muutaman kuukauden taksikulut veronmaksajille oli yli 14.000€.
Eikös Sofia Virralla kansanedustajana olisi oikeus taksimatkoihin.
Melko sulavasti persut ja kokoomus saa taksilaskuihin kesälomallaan jopa yölliset pr-toiminnat äänestäjien ja muiden päättjien kanssa ja maksattaa laskut veronmaksajilla, toisin kuin Sofia Virta. Kovin paljon näyttäisi persuilla olevan yötyötä äänestäjien kanssa. Toisaalta mieleen tulee Timo Vornanen Ja Sanna Antikainen, jotka olivat Helsingin yöelämässä arkiaamuna klo 4 ja eduskunnan istunto alkoi klo 8.
Vierailija kirjoitti:
Monen muunkin unelma olisi matkustaa. Vihervasemmiston unelmat lienee niitä parempia unelmia joita jopa saa toteuttaa?
Ensi kesänä sitten maailmanympärysmatka lentäen, lienee Virran seuraavan loma-unelman toteutus.
Oon jo pitkään ollut sitä mieltä, että poliitikot ja politiikan harjoittaminen pitäisi lailla kieltää.
Milloin demarit hylkäsivät suomalaisen tavallisen heteroduunarin? Oliko se Marinin kaudella? Eikös tuo Heinäluoma ollut joskus AY-mies, luulisi ymmärtävän jotain Suomen talvesta pohjoissessa, työmatkoista ja elintasosta.
Taisi muuttua vihreäksi herraksi tämäkin demari kun ne puuttiinin maakaasuputkiprojektit eivät oikein tuoneet sulkia hattuun. Jotain takinkääntöä on yritettävä että esillä pysyy.