Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko huono idea kerrankin varata huone Hilton-hotellista?

Vierailija
30.07.2025 |

Oon menossa Islantiin ja siellä tosi kallista. Ensin meinasin yöpyä osittain hostelleissa, koska olenhan ennenkin niin tehnyt, mutta jotenkin ei enää houkuttele idea siitä, että jaan huoneen täysin vieraiden tyyppien kanssa varmaan senkin takia, kun nykyään liikkeelle ties mitä pöpöjä ja oma rauha on kuitenkin ihan eri asia. Päädyin siis siihen, että varasin oman huoneen jokaisesta kohteesta ja nyt on varaamatta vain yhden yön majoitus. Halvimmillaan hostellissa yöpyminen maksaisi 40 euroa ja, jos varaisin huoneen jaetulla kylpyhuoneella, maksaisi sen päälle sata euroa mikä on mielestäni ylihinnoiteltu.

Yleensä olen hyvin tarkka budjetistani, mutta nyt tekisi mieli vain repäistä ja varata puuttuva yö aamiaisen kera Hilton-hotellista, vaikka maksaakin lähemmäs 300 euroa ajatellen, että kerran täällä vain eletään. Olisiko huono idea, jos niin tekisin? Katuisinko jälkeenpäin?

Onko kukaan muu miettinyt koskaan samaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hilton ole kummempi kuin muutkaan, ei ainakaan Helsinki-Vantaan lentoaseman Hilton. Ihan samaa perussettiä. Valitse joku persoonallinen pikkuhotelli, niin on joku peruste maksaa 300. Booking ja Tripadvisor ja mitä näitä nyt on tietää kaiken.

Vierailija
2/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa olla 100-150 euroa jonka säästäisin, jos valitsisin huoneen jaetulla kylpyhuoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Hilton ole kummempi kuin muutkaan, ei ainakaan Helsinki-Vantaan lentoaseman Hilton. Ihan samaa perussettiä. Valitse joku persoonallinen pikkuhotelli, niin on joku peruste maksaa 300. Booking ja Tripadvisor ja mitä näitä nyt on tietää kaiken.

Eikö olekaan enää rikkaiden hotelli vai ovatko ajat muuttuneet?

Vierailija
4/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun oma lempihotelli on edelleen Hilton Strand. Sen laivamaista ja laadukasta tunnelmaa ei nämä nykyhotellit helposti päihitä. Aamupalakin on jokaista murua myöten täydellinen. Olen ollut useassa buotique hotellissa ja Lapland hotelleissa, mutta se pieni sievistely ei korvaa aitoa laadukkuutta alkaen vastaanottohenkilökunnan ammattitaidosta laadukkaisiin petivaatteisiin.

Vierailija
5/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kymmenen vuotta sitten sain  työsuhdealennuksella -60 prosentilla huoneen Hiltonista ja tuntui luksukselta. Kun katsoin huoneiden hintoja myöhemmin huvikseni, olivat vähintään 500 euroa yöltä. Onko taso laskenut, kun nykyään saa alle 300:lla?

Vierailija
6/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiltonin ketjussa on monenkirjavaa hotellia. Osa on erinomaisia, osa aivan surkeita. Ei nimi todellakaan takaa mitään.

Vierailija
7/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun oma lempihotelli on edelleen Hilton Strand. Sen laivamaista ja laadukasta tunnelmaa ei nämä nykyhotellit helposti päihitä. Aamupalakin on jokaista murua myöten täydellinen. Olen ollut useassa buotique hotellissa ja Lapland hotelleissa, mutta se pieni sievistely ei korvaa aitoa laadukkuutta alkaen vastaanottohenkilökunnan ammattitaidosta laadukkaisiin petivaatteisiin.

Henkilökunta tosiaan omaa luokkaansa. Yksi vastaanottovirkaillija jopa vei omalla autollaan maksutta bussiasemalle, kun ei busseja lähtenyt siihen aikaan hotellin läheltä ja hänellä sopivasti loppui työvuoro juuri samaan aikaan. Hän piti tosi hyvin huolen siitäkin, että ehdin ajoissa ja laittoi aamupalaa mukaani.

Vierailija
8/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pari kertaa on tullut yövyttyä lentokentän Hiltonissa eikä tuo juuri sen kummempi ollut kuin muutkaan lentokenttähotellit. Eikä kyllä maksanutkaan muistaakseni kuin reilun satasen yöltä.

Vierailija
9/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiltonien suihku oli surkea.

Ei käsisuihkua, vain kiinteä kattosuihku.

Vierailija
10/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kymmenen vuotta sitten sain  työsuhdealennuksella -60 prosentilla huoneen Hiltonista ja tuntui luksukselta. Kun katsoin huoneiden hintoja myöhemmin huvikseni, olivat vähintään 500 euroa yöltä. Onko taso laskenut, kun nykyään saa alle 300:lla?

Lentokentän Hiltonissa on voinut yöpyä reilulla satasella tiettyinä päivinä

Vierailija
11/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kallis hotelli yhdeksi yöksi. Noin siitä juuri osaa nauttia, kun on muuten tottunut yöpymään edullisesti.

Me just käytiin kesälomalla telttailemassa leirintäalueilla, mutta yhdeksi yöksi varattiin hyvä hotelli. Se tuntui paljon mahtavammalta kuin silloin jos yöpyy tuollaisissa usein.

Vierailija
12/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentän Hiltonia ei kannata pitää mitenkään Hiltonien standardina. Itse olen tykännyt todella paljon Hiltoneista maailmalla, viimeksi Kap Verdellä. Mieluiten viivyn vähemmän öitä ja laadukkaasti, kuin pidempään heikompitasoisessa hotellissa, suosittelen ehdottomasti! Hyvät unet, rauha, esteettisyys, palvelun taso, erinomainen aamiainen jne. Käytän yleensä 5 tähden hotelleja ulkomailla ja Suomessakin staycation-tyyppisesti pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
13/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se koskaan sellainen ole ollut vaikka sellaista mielikuvaa yritetään jakaa tai sitten ketjulla ei mene kovin hyvin.

Sellainen perustason parempi reuna kolmen Hiltonin kokemuksella.

Vierailija
14/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilton, ehdottomasti. 

Vierailija
15/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilton on ihan ok/hyvä. Ei ole tehnyt lähtemätöntä vaikutusta, mutta on tietenkin selvää, että voittaa hostellit.

Vierailija
16/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se parempi kuin kotimainen konkurssipesä jossa häiriintynyt naistyöntekijä saa kilarit kun miesasiakas katsoo toisaalle.

Haluaa kuitenkin vuodesta toiseen miesasiakkaan takaisin pikku ongelmiensa kanssa. ei kmmunikontia. esitutkintaan tuollainen kuuluu.

-"ekse nyt sitten tullutkaan?"

Vierailija
17/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ei todellakaan! Et taida matkustella paljon. Tai olet elänyt pitkään tynnyrissä.

Vierailija
18/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiltonin ketjussa on monenkirjavaa hotellia. Osa on erinomaisia, osa aivan surkeita. Ei nimi todellakaan takaa mitään.

Jep. Vaihtelua on todella paljon.

Vierailija
19/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi hotellista paljoa maksaa, kun käyn siellä vaan nukkumassa

Vierailija
20/50 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä.  Ainoa pieni miinus on sijainti minun tarpeisiin, mutta Helsingin paras palvelu ja paras aamupala. Kokemusta on useasta Helsingin hotellista Kämpistä lähtien (toki hyvä sekin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi