Paljonko yleensä annatte hääparille lahjarahaa?
Kommentit (164)
Jos pariskuntana mennään, niin yleensä 200€, eli satanen per nokka. Jos on hieman vähemmän läheinen pari, niin 150€.
Vierailija kirjoitti:
50€
Ai 50€ kahdelta?
Vierailija kirjoitti:
Jos pariskuntana mennään, niin yleensä 200€, eli satanen per nokka. Jos on hieman vähemmän läheinen pari, niin 150€.
Aika paljon kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50€
Ai 50€ kahdelta?
No maksimissaan satanen. "Yhtenähän" kuitenkin pariskuntana mennään.
Annan Ässä arvan ja onnittelukortin kuoressa. Onko muuten väärin ottaa lähtiessä matkaevästä mukaan, kaikilla kun jää kuitenkin häistä aina yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50€
Ai 50€ kahdelta?
No maksimissaan satanen. "Yhtenähän" kuitenkin pariskuntana mennään.
Kyllä te siellä kuitenkin viette kaksi paikkaa ja syötte omilta lautasiltanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kyllä
Me ajatellaan, että sitä sen yhden satasen edestä syö ja juo, ja sitten se toinen satanen on se varsinainen lahja.
En anna rahaa lahjaksi. En, vaikka sitä toivottaisiinkin. Jos kyse on sukulaisen häistä saatan sopia sisaruksieni kanssa yhteisrahalahjasta ja johon laitan 20 euroa. Minulla ei ole varaa, eikä halua pelleillä eurojen kanssa. Hyvä, jos kiittää osaavat olipa summa mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En anna rahaa lahjaksi. En, vaikka sitä toivottaisiinkin. Jos kyse on sukulaisen häistä saatan sopia sisaruksieni kanssa yhteisrahalahjasta ja johon laitan 20 euroa. Minulla ei ole varaa, eikä halua pelleillä eurojen kanssa. Hyvä, jos kiittää osaavat olipa summa mikä tahansa.
Melko junttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko junttia.
Samaa mieltä. Todella junttia olla köyhä.
70-80 euroa. Mielestäni vieraiden tehtävä ei ole kustantaa juhlia. Ei ole minun valinta pitää häitä, joten en ajattele niin, että minun tulisi kustantaa menoni.
Menköön töihin! En senttiäkään, läsnäolossani on lahjaa tarpeeksi
200€ koska minulla ja miehellä ihan ok palkka.
kun olin opiskelija osallistuin kimppalahjoihin (50€/hlö)
ja silloin rupesin säästämään hyvissä ajoin.
En mene kuin ystävien ja läheisten perheenjäsenten häihin.
Monille voi olla loukkaus jos annetaan lahjaksi rahaa, luullaan köyhäksi. Itse tehty lahja on aina paras.
50€