Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma erillään asumisessa

Vierailija
30.07.2025 |

Päätimme aiemmin muuttaa erilleen, mutta jatkaa avioliittoa. Suhde on muuten ihan hyvä, mutta minulla on niin pahoja uniongelmia, etten pysty nukkumaan kenenkään kanssa. Mies oli asunut minun kotonani ja osti oman asunnon - mutta - hän osti en eri puolelta Suomea. Se johtaa siihen, että hän yhä edelleen käytännössä asuu luonani ja käy omassa kodissaan vain silloin tällöin viikonloppuisin. Tuo muutto ei siis auttanut minua ollenkaan ja alan olla epätoivoinen.

Unettomuuteni on tosi pahaa, mutta helpottaa silloin, kun saan nukkua pidempiä jaksoja yksin. Yleensä käytän joka päivä unilääkettä ja silti uni on repaleista, kesällä kun mies oli viikon poissa, pääsin yllättäen eroon unilääkkeestä.

Mies ei ymmärrä ongelmaani ollenkaan ja lähinnä loukkaantuu ja suuttuu, kun otan sen esiin. En voi kösittää, miksi hän tietoisesti järjesti asiansa niin, että osti oman asunnon, mutta paikasta, jossa ei voi asua, kun hänen työnsäkin on täällä paikkakunnalla. Mikä teidän mielestänne olisi reilu ja oikeudenmukainen ratkaisu tähän ongelmaan?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten etenee?

Vierailija
82/82 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Miksi mies osti asunnon jostain kaukaa? Mitä hän ajatteli sen hyödyttävän?

Täytyy musitaa, että tarinan ap asuu selvästi Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi