Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä parta vai ei?

Vierailija
29.07.2025 |

Mitä mieltä naiset?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti parta vanhentaa. Siisti hyvinhoidettu parta menee, mutta usein näkee sotkuisia karvat sojottavia risupartoja, jotka kamalia. Mikä hemmetin partabuumi on meneillään? Kaikilla täytyy olla parta. Jos parrankasvu huonoa, laikukas pälviparta kauhean näköinen. Parran sänki usein epäsiistin näköinen.

Vierailija
42/51 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kasvatan ainoastaan pulisonkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa pohdintaa vaan tämä. Mutta mitä jos pukeudut- sekä kasvatat juuri sellasen parran tai sellaset hiukset( tai vaikka ajat kaljuksi jos siltä tuntuu) niin kun susta itsestäsi tuntuu hyvältä. Oot niinkuin oot. Jos tämä ei jotakuta miellytä niin ei ole sillon sua varten- ei tarvitse kysyä muiden mielipiteitä siitä miten tykkää itse olla

Vierailija
44/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parta on jees, mutta jos on pelkät viikset, niin ne on ihan homon näköiset.

Asut maalla? Helsingissä on kaikilla viikset. Ne ovat olleet muodissa tovin.

Helsinkiläiset ovatkin homoja.

Vierailija
45/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukainenkin miten tykkää. Itse olen huomannut että parran kanssa olen huomatusti suositumpi kuin ilman partaa. M40

Vierailija
46/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukainenkin miten tykkää. Itse olen huomannut että parran kanssa olen huomatusti suositumpi kuin ilman partaa. M40

Pitää paikkansa, parran kanssa saa naisilta paljon enemmän huomiota.

Vierailija
47/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin sitä mieltä ettei partaa missään nimessä mutta eräs parrakas mies sekoitti pasmat niin että muutin mieleni. Mutta joillekin sopii,joillekin ei. 

Vierailija
48/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen tuuhea parta on ihana. Jos joku väittää, että se pistelee, ei pidä paikkaansa. Se tuntuu kuin pehmeän siveltimen vedolta. Varsinkin klitorista nuollessa parta hyväilee ihanasti sisäreisiäni ja häpyhuuliani. 

Usein on kehuttu että parta kutittaa juuri sieltä parhaasta paikasta. T: Mies

Vierailija
49/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin tovi sitten pois ja pelästyin itsekin lopputulosta. Parempi kasvattaa takaisin ettei lapset pelkää.

Vierailija
50/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä. 

Vierailija
51/51 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä parrasta jos on tuuhea ja jokseenkin siisti 😍

Epäsiisti rehottava parta on hirveännäköinen. Jos partaa pitää sitä täytyy trimmata säännöllisesti. Itse tykkään että tummahiuksisilla miehillä tumma hyvin hoidettu ja suht lyhyt parta näyttää tyylikkäältä mut vaaleshiuksisille se ei oikein sovi koska heillä usein ohuemmat hiukset ja partakin näyttää vähän tyylittömältä.

Mun mielestä siis mut kaikilla miehillä sellanen rehottava pitkä ja hoitamaton parta on hirveä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan