Miehellä parta vai ei?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on jees, mutta jos on pelkät viikset, niin ne on ihan homon näköiset.
Asut maalla? Helsingissä on kaikilla viikset. Ne ovat olleet muodissa tovin.
Ne onkin semmoisia metroseksuaaleja, varmaan tarkistavat aina aamuisin itsekin että mitkähän vehkeet sieltä housuista nyt löytyvätkään.
Lyhyt siisti huoliteltu parta tai sitten kokonaan pois.
Viikset ja parta plus pitkä tukka, kyllä! <3 Miesihanteeni.
Pieni sänki ok, jos ei kaljuja laikkuja. Muuten ei.
Yleensä ei. Hyvin harvalle sopii.
Kunnollinen tuuhea parta on ihana. Jos joku väittää, että se pistelee, ei pidä paikkaansa. Se tuntuu kuin pehmeän siveltimen vedolta. Varsinkin klitorista nuollessa parta hyväilee ihanasti sisäreisiäni ja häpyhuuliani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on jees, mutta jos on pelkät viikset, niin ne on ihan homon näköiset.
Asut maalla? Helsingissä on kaikilla viikset. Ne ovat olleet muodissa tovin.
Asun Helsingin keskustassa, missä niitä viiksivalluja muka näkyy, muodissa ehkä jossakin pikkupiirissä, mutta itse taidat asua jossain lähiössä.
Parta erottaa miehen soijapojasta.
Parta omalla kumppanilla on kivempi kuin sänki ihan käytännön syistä, sänki repii naamaa ikävästi suudellessa ym. Ulkopuolisista ei niin väliä, en kommentoi kadulla vastaan tulevia edes mielessäni.
Mun miehellä vähän partaa, hyvä on.
Vierailija kirjoitti:
Mies päättää itse sen, muuta ohjetta ei ole. Ja minä kierrän parralliset kaukaa "hulluna", olenhan keski-ikäinen ja siloposkien aikakaudelta. Pidän partoja rytöpesänä, mutta tyylinsä kullakin.
Vanhan vitsin mukaan miehen parrasta voi nähdä mitä pitsaa hän söi viime viikolla! Elävässä elämässä totta on se että ainakin minulla yöllä valuu suusta kuolaa joka tahraa parran ja kuivuu siihen kiinni. Aamulla sitten parran pesu saippualla ja lämpimällä vedellä jonka jälkeen tiheäpiikkisellä kammalla käsittely että kuolakarstat varmasti poistuvat.
Kyllä, siisti parta, ehdottomasti. Komistaa kaikkia.