Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?
Kommentit (5290)
Enemmänhän täällä on taidettu kommentoida itsekorostavaa ja ylimielistä öykkäröintiäsi kuin kiitetty sinua että olisit avannut kenellekään yhtään mitään, ainakaan mitä minä olen huomannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taida olla ihan totta, sillä äärimmäisen kiinnostuneeltahan sinä vaikutat minun kommenttejani kohtaan
Minun kommenttini eivät ole sinulle henkilökohtaisesti kirjoitettuja, kuten ilmeisesti sinun kommenttisi ovat minulle. Kommentoin yleisesti niitä asioita, joihin minulla on näkemyksiä.
Tämäkin on valhe. Hyökkäsit henkilökohtaisesti minua kohtaan kommenttiini joka ei ollut tarkoitettu sinulle.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taida olla ihan totta, sillä äärimmäisen kiinnostuneeltahan sinä vaikutat minun kommenttejani kohtaan
Minun kommenttini eivät ole sinulle henkilökohtaisesti kirjoitettuja, kuten ilmeisesti sinun kommenttisi ovat minulle. Kommentoin yleisesti niitä asioita, joihin minulla on näkemyksiä.
Tämäkin on valhe. Hyökkäsit henkilökohtaisesti minua kohtaan kommenttiini joka ei ollut tarkoitettu sinulle.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Ei se ole mielipide vaan näin sinä teit. Joka kerta kun et osaa kumota väitettä, menet saman fraasin taakse turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän täällä on taidettu kommentoida itsekorostavaa ja ylimielistä öykkäröintiäsi kuin kiitetty sinua että olisit avannut kenellekään yhtään mitään, ainakaan mitä minä olen huomannut
Minäkin olen huomannut sen, että näkemyksiäni on sinnikkäästi vastustettu.
Mietityttää, miksi helluntailaisille ja vl-laisille raha on niin korostuneessa roolissa? Sitä pitää olla paljon, kuten muutakin omaisuutta. Tuota ominaisuutta en ole havainnut tavis luterilaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut sen, että näkemyksiäni on sinnikkäästi vastustettu.
Ehkä kommentit johtuvat öykkärimäisestä käyttäytymisestäsi
Vierailija kirjoitti:
Mitä sielunhoidossa tapahtuu?
Sielunhoitajan pitäisi olla Jumalan avun välittämisessä toimiva. Ihmisluonteesta tuntemusta, armolahjoja omistava.
Esimerkkinä hiljakkoin edesmennyt terapeutti Seppo Jokinen.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää, miksi helluntailaisille ja vl-laisille raha on niin korostuneessa roolissa? Sitä pitää olla paljon, kuten muutakin omaisuutta. Tuota ominaisuutta en ole havainnut tavis luterilaisilla.
Polleata porukkaa, paljon mammonaa pitää olla ollakseen arvostettu. Kristillistä se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eivät vastaa kysymykseen, koska mammona on heille niin tärkeätä ja vissiin tietävät, että se on vastoin Raamatun opetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he kokee että se on Jumalan siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunhoitajan pitäisi olla Jumalan avun välittämisessä toimiva. Ihmisluonteesta tuntemusta, armolahjoja omistava.
Tunsin Seppo Jokisen henk.kohtaisesti ja olin hänen terapiaryhmässään jossa korostettiin anteeksiantoa. Ikävä Seppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin sen käsitän. Sen vähän minkä nyt uskovaisen ihmisen mammonanpalvonnalla voin käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät perusta niinkään Raamatunsanaan kuin siihen omaan yhteisöönsä, joka todellakin koostuu muita paremmista ihmisistä. Raha ja ne omatekoiset säännöt ovat heille tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät vastaa kysymykseen, koska mammona on heille niin tärkeätä ja vissiin tietävät, että se on vastoin Raamatun opetuksia.
Suomen ahneimmat yrittäjät ja kuvottavimmat pyrkyrit ovat lestoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin Seppo Jokisen henk.kohtaisesti ja olin hänen terapiaryhmässään jossa korostettiin anteeksiantoa. Ikävä Seppoa.
Toteutat neuvoja niin, pääsee eteenpäin. Häneltä on kirjallisuutta ja paljon videopuolella asiantuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutat neuvoja niin, pääsee eteenpäin. Häneltä on kirjallisuutta ja paljon videopuolella asiantuntemusta.
Kyllä. Seppo rukoili puolestani, annoin anteeksi ahdistajalleni.
Asuin monta talvea samassa kaupungissa kuin Seppo, eli Puerto de la Cruzissa. Olen taas kohta menossa sinne. Kunpa Seppokin olisi mukana. Mutta hänen aikansa oli lähteä, eikä hän pelännyt kuolemaa.🙏
Moni muukin kaipaa Seppoa, aitoa uskovaa.
Joko on vastattu siihen, tekikö Jumala oikein kun käski tappaa valloitetun kaupungin kaikki miehet, naiset, lapset ja eläimet, ja kun ei toteltu vaan karja pidettiija naiset ja lapset myytiin orjiksi, niin lähetti vitsauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Seppo rukoili puolestani, annoin anteeksi ahdistajalleni.
Asuin monta talvea samassa kaupungissa kuin Seppo, eli Puerto de la Cruzissa. Olen taas kohta menossa sinne. Kunpa Seppokin olisi mukana. Mutta
Vaatimaton ja rehellinen uskova mies oli Jokisen Seppo. Kävi lutterin ja hellareitten kirkoissa puhumassa vaikka ei kuulunut kumpaankaan. Ei pitänyt itseään muita parempana, eikä tuominnut ketään.
Sitä kielilläpuhumista en ymmärrä. Paitsi näitä kielia joita itsekin puhun, eli suomea, ruotsia, englantia ja vähän espanjaa.
"Kielet" joita hellareissa korostetaan, ovat glossololiaa jota myös alkukantaiset heimot puhuvat.