Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?
Kommentit (5290)
Perustele kaikki Raamatun sanalla. Profetian henki ei puhu mitään vastoin Raamattua.
Tuon edellisen kommentin kirjoittaja oli joku eri henkilö. Minä en ole lukenut Raamattua. Ihan omasta päästäni näitä vastauksia teille muotoilen. Mutta olen kyllä kertonut, etten ole ihan tavallinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos ei tunne Jumalan ääntä.
Suosittelen suhtautumaan varauksella näihin ääni-juttuihin.
Huomaa kyllä jutuistasi ettet itse taida kuulla Jumalan ääntä vaan pidät itseäsi tosi viisaana ja luotat siihen ja opetat muita sen mukaan
En kuule ääniä. Kerron näkemyksiäni. Sinun ei tarvitse kiinnittää niihin mitään huomiota, jos ne eivät kiinnosta sinua.Jos vastaat hengellisiin kysymyksiin, jotka esitetään Raamatusta, älä kirjoittele omia näkemyksiäsi, vaan pelkästään Jumalan sanaa.
Eikö olekin jännittävää, että voin kirjoittaa tälle palstall
Esiinnyt silti kuten juttusi olisivat itse Jumalan Sanaa
Vierailija kirjoitti:
Perustele kaikki Raamatun sanalla. Profetian henki ei puhu mitään vastoin Raamattua.
Tuon edellisen kommentin kirjoittaja oli joku eri henkilö. Minä en ole lukenut Raamattua. Ihan omasta päästäni näitä vastauksia teille muotoilen. Mutta olen kyllä kertonut, etten ole ihan tavallinen tyyppi.
Ei ole minkään arvoista että kehut itse itseäsi ellei kukaan muu ole samaa mieltä erinomaisuusestasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lisätä viittauksia Raamattuun siten, että kävisi ilmi, mihin kohtiin nuo näkemykset perustuvat?
1.Mooseksen kirja:
1:1 Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
1:2 Ja maa oli autio ja tyhjä, ja pimeys oli syvyyden päällä, ja Jumalan Henki liikkui vetten päällä.Roomalaiskirje:
6:23 Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.llmestyskirja:
13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
Aika mielikuvitukselliset tulkinnat olet tehnyt näistä.tarkenna.
Pahoittelut, mutta en tottele komentoja.
Olen usein tarkentanut, että kerron omia näkemyksiäni. En kirjoita sitä jokaiseen viestiin, koska se on minun mielestäni kuitenkin lähtökohta keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minkään arvoista että kehut itse itseäsi ellei kukaan muu ole samaa mieltä erinomaisuusestasi
En kehu itseäni, vaan kerron rehellisesti tilanteestani. En kuitenkaan avoimesti. Olen kertonut, että sitä en aio tehdä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein tarkentanut, että kerron omia näkemyksiäni. En kirjoita sitä jokaiseen viestiin, koska se on minun mielestäni kuitenkin lähtökohta keskustelupalstalla.
Tunnut rakastavan omia näkemyksiäsi
Vierailija kirjoitti:
Maailman ikää ei pysty millään keinolla määrittelemään.
Kyllä pystyy ja on määriteltykin, ainakin mittaluokka (=useita miljardeja vuosia). Jos uskonnolliset fantasiasi vaativat sinua kiistämään todistusaineiston, niin vika on uskonnollisissa fantasioissasi, ei suinkaan todistusaineistossa.
Et varmaankaan kun et töissäkään onnistu käymään
Olipa epäystävällinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein tarkentanut, että kerron omia näkemyksiäni. En kirjoita sitä jokaiseen viestiin, koska se on minun mielestäni kuitenkin lähtökohta keskustelupalstalla.Tunnut rakastavan omia näkemyksiäsi
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan kun et töissäkään onnistu käymään
Olipa epäystävällinen kommentti.
Ei varmaankaan ainoa tässä ketjussa mitä minullekin on kirjoiteltu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein tarkentanut, että kerron omia näkemyksiäni. En kirjoita sitä jokaiseen viestiin, koska se on minun mielestäni kuitenkin lähtökohta keskustelupalstalla.Tunnut rakastavan omia näkemyksiäsi
Koen että se on enemmänkin havainto kuin mielipide
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havainto on oma huomiosi. Jos kerrot sen muille, se on mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havainto on oma huomiosi. Jos kerrot sen muille, se on mielipide.
Ja lisäyksenä: Tunnetko jo rakkauden?
Jo kohta löydät sen
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa tuskin on olemassa.
Mutta haluaisitko kuitenkin tietää, miten asia on? Se ei olekaan kovin helppoa.
On. Ja todisteet ovat hyvin selkeät.
Elämää syntyy elämästä. Elottomasta materiasta ei synny mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havainto on oma huomiosi. Jos kerrot sen muille, se on mielipide.Ja lisäyksenä: Tunnetko jo rakkauden?
Jo kohta löydät sen
Oletko sinä löytänyt?
Oletko sinä löytänyt?
Erinomainen kysymys. Vastaus on kyllä.
En tunne yhtään naista, joka olisi tai edes haluaisi olla kotiäiti. Kaikki nauttivat kodin ulkopuolella operoimisesta. Ylivoimaisesti kotiäitimäisin henkilö jonka tiedän olen minä. Minulla on myös voimakkaampi hoivavaisto kuin vaimolla.
Ihmisiä on monenlaisia, asiansa voi järjestää monella tavalla ja mikään niistä ei ole hitusenkan verran moraalikysymys kunhan kaikkien tarpeet tyydyttyvät.