Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö pyöräilijät tunne liikennemerkkejä?

Vierailija
29.07.2025 |

Kolmion takaa tullaan risteykseen ja pakotetaan autot väistämään!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ajokorttia ja siksi en aja ajotiellä enkä oleta että minulla olisi oikeus jossain tilanteessa mennä vaan pysähtymättä. Pysähdyn suosiolla. En tiedä liikennesäännöistä oikein mitään. 

Vierailija
42/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa sinne peltipurkkiisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiqn.moni pyöräilijä luulee olevansa oikeutettu ajamaan kaikkien suojateiden yli väistämättä muita ajoneuvoja.  Saa toki ajaa mutta olet pyöräilijänä väistämisvelvollinen. Ja nyt ei puhuta niistä pyöräteistä ja risteyksistä joissa autoille on kolmio.

Ei sillä ole mitään väliä koska et saa autolla ajaa pyöräilijän päälle vaikka hän ajaisi pyörällä suojatiellä🤷 eli väistämisvelvollisuudella einole mitään merkitystä..

Eli ihan vapaaehtoisesti voit heittäytyä idiootiksi. 

Vierailija
44/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on aina kiviä taskussa, joilla voi heittää mulkkuautoja. 

Ja mulla on kenttälapio autoni kontissa. Siinä on teroitetut reunat.

Hyvä, voit kaivaa sillä hautasi 🖕

Vierailija
45/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijä ei tarvitse ajokorttia. Kännissäkin saa ajaa polkupyörää!

Pyöräilijän ei tarvitse tuntea liikennesääntöjä! Etuajajokolmiot on tarkoitettu vain autoilijoille!

Vierailija
46/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiqn.moni pyöräilijä luulee olevansa oikeutettu ajamaan kaikkien suojateiden yli väistämättä muita ajoneuvoja.  Saa toki ajaa mutta olet pyöräilijänä väistämisvelvollinen. Ja nyt ei puhuta niistä pyöräteistä ja risteyksistä joissa autoille on kolmio.

Ei sillä ole mitään väliä koska et saa autolla ajaa pyöräilijän päälle vaikka hän ajaisi pyörällä suojatiellä🤷 eli väistämisvelvollisuudella einole mitään merkitystä..

No minä en tietenkään ja päälle ellen tee pahemmanlaatuista ajovirhettä.

Pyöräilijät ja scoottailijat vaan monesti meinaa ajaa autojen alle. Tämähän on ollu tilanne ihan viime aikoina näissä monissa kuolemaan johtaneista onnettomuuksissa.

Vierailija
47/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle pitää maksaa siitä hyvästä että menen liikennekouluun. Ilmaiseksi en opettele mitään.

Vierailija
48/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mulle pitää maksaa siitä hyvästä että menen liikennekouluun. Ilmaiseksi en opettele mitään.

jaa sää ootki kapitalisti

Vierailija
49/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijät ja scoottailijat vaan monesti meinaa ajaa autojen alle. Tämähän on ollu tilanne ihan viime aikoina näissä monissa kuolemaan johtaneista onnettomuuksissa.

Kyllähän autoilijatkin ajaisi koko ajan kävelijöiden alle suojatiellä jos kävelijöillä ei olisi itsesuojeluvaistoa yhtään.

Vierailija
50/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan uudeksi pykäläksi tieliikennelakiin, että pyöräilijä väistää AINA autoa.

Selkeyttäisi huomattavasti nykyistä mielenvikaisten tekemää lakia.

Vierailija
51/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän autoilijatkin ajaisi koko

Tarkoitin viestilläni, että jos ajat pyöräl tai scootilla liikennesääntöjen vastaisesti ajoradalle niin Ihan itse _ajat auton alle_.

Jos jalankulkijan kanssa kolaroi suojatiellä niin autoilija tietysti syyllinen

Vierailija
52/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
53/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ääliöt yleistää kaikki pyöräilijät samanlaisiksi? Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen typerä yleistäminen.

Kerrotko, miksi harva pyöräilijä pyshtyy punaisiin valoihin, kun esiinnyt asiantuntijana? Värisokeus, spandexin aiheuttama verenpuute aivoissa, mikä?

Vierailija
54/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ääliöt yleistää kaikki pyöräilijät samanlaisiksi? Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen typerä yleistäminen.

Kerrotko, miksi harva pyöräilijä pyshtyy punaisiin valoihin, kun esiinnyt asiantuntijana? Värisokeus, spandexin aiheuttama verenpuute aivoissa, mikä?

Mikä sun aivovamman on aiheuttanut? Mä huomautan typerästä ja lapsellisesta yleistämisestä ja mä saan paskan niskaani vaikka mä olen pyöräilijänä vastuullinen enkä töpeksi. Ei ole värisokeutta enkä käytä mitään saakelin spandexia. Tuokin on typerä oletus, että kaikki pyörällä ajavat käyttävät jotakin saakelin spandexia. Äly hoi taas. Tavallisia ihmisiä tavallisissa vaatteissa pyöräilemässä, suurin osa tällaisia. 

Vierailija
55/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ajokorttia ja siksi en aja ajotiellä enkä oleta että minulla olisi oikeus jossain tilanteessa mennä vaan pysähtymättä. Pysähdyn suosiolla. En tiedä liikennesäännöistä oikein mitään. 

Sinulla on hyvä asenne, mutta laajenna toki toimintasädettäsi opettelemalla liikennesäännöt! Viimevuosiin asti ne ovat meillä olleet aivan loogiset ja helppo opetella!

*

Tärkeintä on MYÖS LIIKENTEESSÄ muiden huomioiminen ja tarvittaessa väistäminen riippumatta siitä, mitä kukin "oikeuksikseen" kuvittelee.

Olen itse varoittanut ulkomaalaisia, Suomessa vierailevia ystäviäni talvisin sanomalla, että vaikka teillä on oikeus astua suojatielle ja vihreä valo palaa teille, niin menkää vasta kun näette liikenteen varmasti pysähtyneen! Auto ei näet jäisellä tiellä pysähdy välttämättä varmasti arvioidulle matkalle ja vaikka olisitte olleet miten oikeassa hyvänsä, on se laiha lohdutus, kun teillä on poikki molemmat sääret, ehkä myös käsivarsi ja ehkä kallonmurtuma kaupan päälle...

Parin sekunnin hidastus on pieni hinta em. välttämisestä. Sama koskee myös polkupyörällä ajoa!

*

Suomessa, samoin kuin myös muualla Maailmassa suurin ongelma liikenteessä ovat nuo tässäkin ketjussa vaahtoavat ja muita haukkuvat vasemmistoääliöt sekä liikennekulttuurimme rikastuminen, josta näyte alla: 

https://twitter.com/i/status/1948945084168146996

Vierailija
56/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijä ei tarvitse ajokorttia. Kännissäkin saa ajaa polkupyörää!

Pyöräilijän ei tarvitse tuntea liikennesääntöjä! Etuajajokolmiot on tarkoitettu vain autoilijoille!

Toivottavasti halkaiset kallosi, mutta et jää kitumaan yhteiskunnan kustannuksella.

Vierailija
57/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa!

Vierailija
58/58 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyvä asenne, mutta laajenna toki toimintasädettäsi opettelemalla liikennesäännöt! Viimevuosiin asti ne ovat meillä olleet aivan loogiset ja helppo opetella!

*

Tärkeintä on MYÖS LIIKENTEESSÄ muiden huomioiminen ja tarvittaessa väistäminen riippumatta siitä, mitä kukin "oikeuksikseen" kuvittelee.

Olen itse varoittanut ulkomaalaisia, Suomessa vierailevia ystäviäni talvisin sanomalla, että vaikka teillä on oikeus astua suojatielle ja vihreä valo palaa teille, niin menkää vasta kun näette liikenteen varmasti pysähtyneen! Auto ei näet jäisellä tiellä pysähdy välttämättä varmasti arvioidulle matkalle ja vaikka olisitte oll

https://twitter.com/i/status/1948945084168146996

Ihanan tyhmä mokkapala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän