Mistä johtuu kielen elohiiri? Auttakaa!
Mistä johtuu kielen elohiiri? Oon ihan paniikissa. En tunne elohiirtä, mutta peilistä kun katson, niin näkyy kun kieli nykii. Teillä, joilla on tällainen vaiva ollut, niin mikä oli syynä? Pelkään Als- tautia kovasti. Kohtalotovereita?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
kauanko se on jatkunut?
Kuukauden. Ihan jatkuvaa nykimistä 24/7
Vierailija kirjoitti:
kauanko se on jatkunut?
Aina kun pääsen lähelle hmmm. huulia.
Magnesiumia kannattaa kokeilla.
Juotko paljon kofeiinia? Minulle tuli runsaista kofeiiniannoksista nykimistä mitä oudoimpiin paikkoihin, esim. korvaan.
Mulla on ollut kaikkialla elohiirtä, ei varmaan ainuttakaan lihasta ole, jossa sitä ei olisi ollut. Kieli on jopa aika tyypillinen paikka sille, mutta tosiaan on siis muuallakin, ei pelkästään kielessä. Elohiiret alkoivat jo 40 vuotta sitten opiskeluaikoina ja ovat jatkuneet tähän päivään asti. Välillä on kyllä kausiakin, jolloin niitä ei ole. Mutta aina, kun luen jonkun elohiiristä, alkaa mullakin joku lihas nykiä. Kahdesti olen siitä käynyt neurologilla ja kummallakin kerralla stressin piikkiin ne laitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaikkialla elohiirtä, ei varmaan ainuttakaan lihasta ole, jossa sitä ei olisi ollut. Kieli on jopa aika tyypillinen paikka sille, mutta tosiaan on siis muuallakin, ei pelkästään kielessä. Elohiiret alkoivat jo 40 vuotta sitten opiskeluaikoina ja ovat jatkuneet tähän päivään asti. Välillä on kyllä kausiakin, jolloin niitä ei ole. Mutta aina, kun luen jonkun elohiiristä, alkaa mullakin joku lihas nykiä. Kahdesti olen siitä käynyt neurologilla ja kummallakin kerralla stressin piikkiin ne laitettiin.
Eli sulla on siis useamman kerran myös kielessä ollut? Tunsitko sä kielen nykinää?
Ap
Mene lähikauppaan ja ala esitellä sitä elohiirikieltä kassaneidille? No älä sittenkään. Ehkä se rauhoittuu.
kauanko se on jatkunut?