Onko muita, jotka voisivat haluta parisuhteen, mutta kuitenkin myös tietynlaisen oman tilan ja oman asunnon?
Parisuhde olisi kiva, mutta toisaalta haluaisin siitä säännöllisesti myös spontaanin irtioton, jossa voisi vetäytyä vain rauhassa omille kämpilleen ja tehdä vaikka pari päivää jotain omia juttuja ilman, että tarvitsisi ajatella toiminko nyt väärin kumppania kohtaan kun haluan sitä omaa aikaa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet ovat parisuhteessa ilman yhteistä asuntoa ja ilman aikomustakaan asua koskaan yhdessä. Niin minäkin. Tämä on täysin tavallista.
Jos haluaa tapailla muita.
Näillä asioilla ei ole lopulta mitään tekemistä toistensa kanssa. Voi asua toisen kanssa ja olla naimisissakin ja silti naiskennella ympäriinsä. Kysymys on moraalista ja arvoista, ei asumisjärjestelyistä. Pettäjä pettää.
Ja on helpompi pettää kun on asumiserossa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten kun syntyy yhteisiä lapsia? Kenen luona ne asuisivat?
Mitä väliä tuolla on? Kai sitä voi miettiä sitten jos/kun on ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet ovat parisuhteessa ilman yhteistä asuntoa ja ilman aikomustakaan asua koskaan yhdessä. Niin minäkin. Tämä on täysin tavallista.
Näillä asioilla ei ole lopulta mitään tekemistä toistensa kanssa. Voi asua toisen kanssa ja olla naimisissakin ja silti naiskennella ympäriinsä. Kysymys on moraalista ja arvoista, ei asumisjärjestelyistä. Pettäjä pettää.
Kyllä pettäjä keinot keksii. Edelleen, asumisjärjestelyillä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin neuroottista miettiä asumisjärjestelyjä sen mukaan, missä on vaikeinta pettää.
Panomiehen unelma kun saa uunon naisen vakiopanoksi ja ei tule nurkkiin pyörimään.
Minä jos enää suhteeseen päädynkään, niin max juuri sellaiseen että asutaan omissa kämpissä, ei ole lapsihaaveita ja tarviin nykyään paljon omaa aikaa palautuakseni töistä. Enkä jaksa lieveilmiöitä mitä exien kanssa ollut, eli siivota toisten sotkuja, ruuat syöty ja bisset juotu omin luvin kaapista jne, ja jos sattuisikin ero tulemaan niin sekään ei olisi sitten niin suuri ruljanssi kuin aikaisemmin. Lisäksi mun oma sangen myöhäinen unirytmi on osottautunut hankalaksi parisuhteessa, joten hienoa että tällainenkin parisuhdemuoto on yleistynyt, mitään satojen kilsojen etäsuhdetta en kyllä enää alkaisi veivaamaan.
Mä suostun yhteiseen kotiin ainoastaan omakotitalossa. Kerta riitti asua kerrostalo kopissa. M36
Menettäisin asumistuen, jos muuttaisin yhteen palkansaajan kanssa. Minulla ei olisi varaa maksaa osuuttani asumiskuluista. Erillään asuminen olisi siis taloudellisesti kannattavampaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä jos enää suhteeseen päädynkään, niin max juuri sellaiseen että asutaan omissa kämpissä, ei ole lapsihaaveita ja tarviin nykyään paljon omaa aikaa palautuakseni töistä. Enkä jaksa lieveilmiöitä mitä exien kanssa ollut, eli siivota toisten sotkuja, ruuat syöty ja bisset juotu omin luvin kaapista jne, ja jos sattuisikin ero tulemaan niin sekään ei olisi sitten niin suuri ruljanssi kuin aikaisemmin. Lisäksi mun oma sangen myöhäinen unirytmi on osottautunut hankalaksi parisuhteessa, joten hienoa että tällainenkin parisuhdemuoto on yleistynyt, mitään satojen kilsojen etäsuhdetta en kyllä enää alkaisi veivaamaan.
Erossa on helpompaa, kun on oma asunto jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Menettäisin asumistuen, jos muuttaisin yhteen palkansaajan kanssa. Minulla ei olisi varaa maksaa osuuttani asumiskuluista. Erillään asuminen olisi siis taloudellisesti kannattavampaa varmaan.
Mutta menettäisitkö jos muuttaisit yhteen toisen persaukisen kanssa?
Eritteet jaetaan mutta ei sitten mitään muuta. Arvomaailma kohdillaan.
Tinderiissä ja muissa deittiäpeissä olen jutellut lukuisten etäsuhteessa olevan miesten kanssa. Haluavat seksiseuraa ja voivat hyvin tavata omassa kodissaan. Tyypillisesti vakinainen ei halua muuttaa yhteen lastensa takia
Voit järjestää itsellesi juuri sellaisen suhteen, minkä haluat. Mieti etukäteen ja odota, että löydät sopivan kumppanin tai muutat mielesi. Älä lähde "muovaamaan" ketään tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten kun syntyy yhteisiä lapsia? Kenen luona ne asuisivat?
Mitä väliä tuolla on? Kai sitä voi miettiä sitten jos/kun on ajankohtaista.
Lapset totta kai aina naisen luona, mikä kysymys tuo nyt on. Jos mies on sellainen jonka kanssa nainenkaan ei halua asua niin ei sinne nyt lasta pakoteta
Deittiäpit on täynnä miehiä, jotka haluaa suhteen josssa 'nähdään kun molemmille sopii'. Mitä ihmettä sekin tarkoittaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etäsuhteessa. Ihan hyvin toimii, vaikka välillä pitkiäkin aikoja erossa. Videopuhelut toimii.
Miten toimii, jos haluaa olla viikonlopun itsekseen, vaikkei kummallakaan ole sovittuna mitään erityistä menoa? Ja kuitenkin oltu joko koko arkiviikko itsekseen. Kuinka harvoin näkeminen kenellekin riittää?
Niin, se on jokaisen oma asia, miten sen saa toimimaan. Ollaan välillä 2 kuukauttakin erossa. Eikä sillä oikeastaan ole merkitystä onko molemmilla menoja tai ei. Ehkä se johtuu, että ollaan jo yli viisikymppisiä. Otetaan rennosti, eikä pohdita liikoja. Mutta kyllä kaikilka täytyy olla rohkeutta sanoa, että nyt tarvitsen omaa aikaa. Ja myöskin kyky ymmärtää toisen tilan tarvetta. Tai sitten on kaksi ihan väärää henkilöä yhdessä. Toisille on tärkeää 24/7 yhdessä oleminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettäjä keinot keksii. Edelleen, asumisjärjestelyillä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.
Tämä. Jos suurperheen isillä on aikaa pettää niin ei ole mitään tekoa sen kanssa onko tilaisuuksia 1 vai 1000.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiissä ja muissa deittiäpeissä olen jutellut lukuisten etäsuhteessa olevan miesten kanssa. Haluavat seksiseuraa ja voivat hyvin tavata omassa kodissaan. Tyypillisesti vakinainen ei halua muuttaa yhteen lastensa takia
Jaa. Ja kuinka monta ketjua olet nähnyt joissa naiset kertovat noissa paikoissa olevan valtavasti ukkomiehiä jotka ihan asuvatkin sen perheensä kanssa? Vastaan puolestasi, monta.
Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin lapsellinen ajattelutapa nykypäivänä. Aivan kypsymätön ihminen ajattelee noin. Heräätkös vuoteen 2025 sieltä seksikuplastasi.
Ei niin ne syntyy jonkun toisen kanssa.