Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo teki makaronilaatikkoa

Vierailija
29.07.2025 |

Kun aloin kauhomaan lautaselle niin näytti oudolta. Kysyin että mikä meni pieleen? Kertoi jotain kasvisliemestä. Jonkun aikaa pyörittelin ja maistelin ja sanoin että en pysty syömään.

Teki ison annoksen. Sanoin että pakasta itsellesi tai laita kompostiin. En pysty syömään.

En voi käsittää että miksi muuttaa vanhaa kunnon reseptiä, millä makaronilaatikkoa aina tehty.

Mitä mietteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei pysty ennakoimaan mitä puoliso tekee ja saa päähänsä. On niin arvaamaton. En vaan suostu pilaamaan monta päivää tuon *******n ruuan takia.

ap

Vierailija
2/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mitään. Teen huomenna ison määrän joko jauhelihaperunakeittoa tai sitten kanakeittoa. Perinteisin reseptein. Voin myös leipoa hampurilaisämpylöitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tule epäselvyyksiä, että olisin joku hyvinkin hankala tyyppi, niin olisin syönyt mukisematta osani makaronilaatikosta, jos se olisi ollut perinteistä mallia. Olisin suostunut syömään jopa pakastimesta toisen ruokailun! Toisen ruokailun!

Kiitos kokille ruuasta. Hyvä juttu. En vaan pysty syömään tuota tekelettä...en pysty! Olen niin pahoillani. Ei pysty. Ei kykene:(

ap

Vierailija
4/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kerran sitä erään vegehenkilön ylistämää vegemakaronilaatikkoa.

Oksennus oli lähellä...

Vierailija
5/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinkö täällä keskustelet ruuastasi? Haukotus!

Vierailija
6/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä.

Vierailija
7/7 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo teki ruuan jota hän söi. Minä en kyennyt syömään. Minä hoidin tiskit.

Tämähän meni nyt sitten ihan tasan osallistumisen suhteen. Että ei pitäisi senkään suhteen olla kenelläkään valittamista. "Metatyötä".

ap