Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka voisivat haluta parisuhteen, mutta kuitenkin myös tietynlaisen oman tilan ja oman asunnon?

Vierailija
29.07.2025 |

Parisuhde olisi kiva, mutta toisaalta haluaisin siitä säännöllisesti myös spontaanin irtioton, jossa voisi vetäytyä vain rauhassa omille kämpilleen ja tehdä vaikka pari päivää jotain omia juttuja ilman, että tarvitsisi ajatella toiminko nyt väärin kumppania kohtaan kun haluan sitä omaa aikaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saman katon allakin voi asua häiritsemättä puolisoa. Täytyy vain olla tarpeeksi iso asunto. Omakotitalossamme en aina edes tiedä, missä mieheni on. Onko edes kotona vai lenkillä. 😆

Vierailija
42/51 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asua yhdessä? Minä ja mieheni ollaan molemmat +50 ja nnellä kierroksella. Mitä yhdessä asumimen toisi parisuhteseen mitä siinä ei nyt ole? Riitelyä rahasta, kotitöistä jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asua yhdessä? Minä ja mieheni ollaan molemmat +50 ja nnellä kierroksella. Mitä yhdessä asumimen toisi parisuhteseen mitä siinä ei nyt ole? Riitelyä rahasta, kotitöistä jne.?

Jos ei osaa jakaa ei ole valmis parisuhteeseen.

Vierailija
44/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiäpit on täynnä miehiä, jotka haluaa suhteen josssa 'nähdään kun molemmille sopii'. Mitä ihmettä sekin tarkoittaa??

Ennen pantiin hotellissa nyt pannaa kun puoliso on töissä.

Vierailija
45/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet ovat parisuhteessa ilman yhteistä asuntoa ja ilman aikomustakaan asua koskaan yhdessä. Niin minäkin. Tämä on täysin tavallista.

Jos haluaa tapailla muita.

Tää on kyllä niin lapsellinen ajattelutapa nykypäivänä. Aivan kypsymätön ihminen ajattelee noin. Heräätkös vuoteen 2025 sieltä seksikuplastasi.

Ja se on kypsää parisuhdetta missä ei jaeta mitään muuta kuin se yhdyntä hetki? Ei omaa arkea ei omaa ruoka jne?

Vierailija
46/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monet ovat parisuhteessa ilman yhteistä asuntoa ja ilman aikomustakaan asua koskaan yhdessä. Niin minäkin. Tämä on täysin tavallista.

Miksi olette parisuhteessa?

Vierailija
47/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Meillä mies on lähes aina kotona. Tekee töitä kotona (minäkin, mutta vain kaksi päivää viikossa), eikä käy juuri ikinä missään. Alkaa ottamaan pattiin. Rakastan miestäni, mutta en jaksa sitä, ettei ole yhtään omaa aikaa. 

Vierailija
48/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koskaan asuisin kumppanin kanssa haluaisin oman huoneen jossa mulla sänky ja puuhailu/taiteilu/askartelu nurkka. Sit voi käydä toistensa huoneissa välillä yökylässä 🙂 olen aika perus introvertti eli tarvitsen aikaa ladata akkuja yksin. Mutta kyllä kumppanin kanssa asuminen muuten mukavaa olisi 

N36

Ja samanlainen oma huone ja vapaus luonnollisesti myöskin sille kumppanillesi.

Vierailija
49/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ehdottomasti. Näin on ollut joskus ja mukavaa vaihtelua. Ja välillä samalla omaa aikaa. Myös se että mun äijä cave on mun äijä cave.Luulisin ettei naisen kanssa tulisi kohtaamaan yhteiset maut ihan täysin kuitenkaan. 

Vierailija
50/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde toimii parhaiten että toiselle annetaan omaa aikaa joten joko helkkarin iso talo ominen huoneineen tai sitten ne omat asunnot. Kiehnääminen ja hempeily on ihanaa ja jostakin välittäminen mutta antakaa nyt itselle ja rakkaalle sitä omaa aikaa. Vaiko luottamuspulaa? Ei se ei ole se juttu.

Vierailija
51/51 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta jo etäsuhdetta. Parasta.