Mitkä ovat syyt sille ettet sinä tee lapsia?
Minulla syy on vaan se etten halua lapsia tälläiseen maaha. En tekisi lapsia vaikka saisin miljoona euroa koska tämä yhteiskunta on huono ja täällä asuu tyhmä kansa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu ne hommat enää. Oon 55v.
tarpeeksi nuori ja isot tissit niin se on vähintään kaksoset viikossa
Ei miestä josta olisi isäksi. Huom. Isä on eriasia kuin siittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia, koska en halua lapsia.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä.
Ei tässä sitä kysytty, vaan syytä siihen ettei tee lapsia. Mutta jos tuo annettu syy ei kelpaa, niin sanotaan vaikka nyt sitten etten tee lapsia, koska lapsesta huolehteminen veisi aikaa ja se aika olisi pois kissoille antamasta huomiosta. Kelpaako tämä?
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan. Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Oletko niin laiska ja itsekäs, että et anna elämänlahjaa eteenpäin vaikka olet itse sen saanut vanhemmiltasi.
Sinä olet kuluttanut elämänlahjan, mutta et ole sitä valmis antamaan sitä.
No sanotaan sitten vaikka näin. En tiedä, en ole kysynyt vanhemmiltani asiasta.
Varmasti samasta syystä, kun en saanut aikaiseksi mennä edes peruskoulua läpi tai muitakaan koulutuksia tai jaksa edes käydä töissä, niin samasta syystä ei ole lapsiakaan tai seurustelusuhteita.
Energiat ei riitä moiseen. En ole tarpeeksi vahva yksilönä sellaiseen.
Haluan pitää terveyteni ja painoni ja markkina-arvoni parisuhde markkinoilla
Haluan elää itselleni, matkustella, juhlia, juoda, seikkailla, sekstailla paljon
Haluan käyttää rauhalliset hetken ja rahat itseeni, kirjat, pelit, elokuvat...
Haluan nukkua yöni rauhassa ja aamulla pitkään
ps ehkä joskus 45 vuotiaana voin harkita adoptiota, mikäli talous ja elämä ovat hyvässä tasapainossa
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä tehdä. Niitä tulee tai syntyy kuten finneja tuli nuorena naamaan. Voimakkaimmilla yksilöillä lapset tulee itsestään yhtään asiaa miettimättä.
Eräällä tavalla itsepetosta selittää että en tee lapsia ja olen päättänyt ettei tule.
Ei se niin mene. Luonnossa voimakkaimmat lisääntyy ja heikot jää lisääntymättä.
Luonnossa hyvä sato on toivottu asia.
Luonnossa jos ei vedä vi tt ua päästään tukehtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä tehdä. Niitä tulee tai syntyy kuten finneja tuli nuorena naamaan. Voimakkaimmilla yksilöillä lapset tulee itsestään yhtään asiaa miettimättä.
Eräällä tavalla itsepetosta selittää että en tee lapsia ja olen päättänyt ettei tule.
Ei se niin mene. Luonnossa voimakkaimmat lisääntyy ja heikot jää lisääntymättä.
Luonnossa hyvä sato on toivottu asia.
Luonnossa jos ei vedä vi tt ua päästään tukehtuu.
Luonnossa vain voimakkain selviytyy jatkoon. Voimakkain on se joka ihmisöi eniten. Eniten ihmisöivä on potentiaalinen voittaja.
Siksi nainen on aina voittaja.
Miksi tekisin lapsen nykyajan naisen kanssa joka jättää joka tapauksessa kohta ja alkaa vaatimaan maksimi elareita että ei tarvi itse mennä töihin samalla kun estää isän ja lapsen tapaamiset? Naisilla kun ei ole minkäänlaista kynnystä erota niin naiset jättää älyttömän helposti joka taas tarkoittaa sitä että nainen ei sitoudu perheeseen niin naisen kanssa ei kannata edes perhettä perustaa. Sen verra paljon nykynaiset vihaa kaikkia miehiä ja siihen lisättynä se joka naiseen sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö
Vierailija kirjoitti:
No en nyt enää taida kyetä niitä tekemään, se on ainoo syy miksen tee. Ikää kun jo 84 ja 8 muksua jo tein ja nyt on lapsenlapsia 17 ja lapsenlapsen lapsia .10, enköhän oo omalta osaltani työni lapsitehtailussa tehny.
Ihan varmasti olet 84 vuotias..
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin lapsen nykyajan naisen kanssa joka jättää joka tapauksessa kohta ja alkaa vaatimaan maksimi elareita että ei tarvi itse mennä töihin samalla kun estää isän ja lapsen tapaamiset? Naisilla kun ei ole minkäänlaista kynnystä erota niin naiset jättää älyttömän helposti joka taas tarkoittaa sitä että nainen ei sitoudu perheeseen niin naisen kanssa ei kannata edes perhettä perustaa. Sen verra paljon nykynaiset vihaa kaikkia miehiä ja siihen lisättynä se joka naiseen sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö
Olisit ollut viksu ja ottanut nuorena vähän vanhemman naisen joiden arvomaailma on järkevämpi ja ei sellainen kuin nykynaisilla on.
Nykynaiset on nykyä ja muinaiset naiset oli 20 vuotta sitten nuoria, mutta paljon terveemmällä arvomaailmalla rakennettuja ihmisiä. Olisit ottanut vasemmistolaisen vanhemman naisen nuorena miehenä. Nyt kärsit kun olit tyhmä saatana.
Jos oltaisi baarissa ja kokisit tuskaa tästä tyhmyydestäsi, niin kysyisit että voisitko lyödä raskaan ja painavan lyönnin leukaperääni, niin auttaisin toki kuten hyvä veli tekee maanmiehelleen " isän kädellä", niin että jakaus vaihtaa puolta ja sade pyyhkii kyyneleet uuteen aamuun.
Meillä oli hyvä olla ja istua miesten kesken baarissa. Nykyään te nuoret miehet tarvisette terapiaa vanhemmista miehistä. ME kerrotaan teille elämän tosiseikat.
Korkkia voisi laittaa takaisin pullon suulle.
t. Ylläpito
parikymppisenä tai vähän päälle kolmikymppisenä olisi voinut tehdä, jos olisi ollut rahaa omistusasuntoon, vakaa työsuhde (tai ainakin työmahdollisuuksia, jos työ lähtee alta) ja järkevät tulot. Aika kuitenkin meni opiskellessa olemattomilla tuloilla ja toimeentulo oli/vaikutti epävakaalta kaikista opinnoista ja opintojenaikaisesta harjoittelukokemuksesta huolimatta. Suomen työllisyystilanne on muutenkin vähän sellainen, että jos työn menettää niin ei tiedä milloin seuraavan paikan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Lasten kasvatus länsimaissa ökykallista minkä vuoksi olisi pakko tinkiä monista asioista
Riski joutua köyhyysloukkuun
Psyykkinen taakka
Sosiaalinen taakka, eristäytymisriski
Emotionaalinen taakka
Kasvava riski että lapsi syntyy haasteiden kanssa, ei pärjää koulussa, ei pääse töihin, syrjäytyy jne...
Synnytys
Komplikaatioriskit
Raskaus
Parisuhde kärsii kolmannesta pyörästä
Avioerot tulee yli puoleen liitoista joten todennäköisyys eroperheeseen on suuret
Voi joutua olemaan lapselle hoitajana lopun elämää jos on vakava sairaus
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.
Jotkut eivät saa lapsia luonnollisista syistä, miten tämä on mielestäsi luonnotonta? Jotkut lapset perivät vanhempansa vakavan perinnöllisen sairauden. Sinun logiikkasi mukaan, tämä tekee lisääntymisestä luonnotonta, koska se ei tuota terveyttä. Jotkut jopa kuolevat synnytykseen, sinun logiikkasi mukaan tästä seuraa johtopäätös, että synnyttäminen ja lasten saaminen on epäluonnollista.
Ihmisille eri asiat ovat tärkeitä. Aika yksinkertainen pitää olla, ettei tämän vertaa tajua. Sinä ehkä katuisin lapsen hankkimatta jättämisestä, moni muu ei. Ei ole mitään takuuta siitä, että vanhuuden päivinä ne lapset tulisivat käymään/pitäisi aktiivisesti yhteyttä. Lapsi saattaa kuolla ennen vanhempaa tai muuttaa ulkomaille tai kauas Suomessakin. Se vasta harmittaisikin 150%, jos tekisi lapsen ihan vain omaksi seurakseen, vanhuuden päiville.
Ei kaikki vanhemmat halua auttaa lastaan tai rakasta tätä yli kaiken kaikesta huolimatta. Itse en ainakaan ikimaailmana mitään vakavasti kehitysvammaista tai rikollista/huumehörhöä haluaisi joutua kestämään, olkoonkin vaikka kuinka oma lapsi. Moni saa esim siitä koirasta tai parisuhteesta kaiken sen tarvitsemansa. Sinä nyt vain tarviit jonkin biologisen jälkeläisen täyttämään jonkin tyhjän tilan elämässäsi tai itsessäsi, mutta se ei koske kaikkia.
Yksinäinen voi olla vaikka olisi 10 lasta. Ja varsinkin, jos on lapsivihamielinen kuten sinä sanot, niin omien lasten saaminen voisi hyvin todennäköisesti vain johtaa katkeruuteen ja pilaisi sekä oman elämän että lapsen elämän. Voi katua lapsen saamista ja oman elämän "menettämistä". Kukaan ei halua tai ansaitse sellaista. Kaikkien ei edes pitäisi kerta kaikkiaan vaan lisääntyä, ei kaikkien geenit ole sen arvoisia, että niitä kannattaisi jatkaa. Tai ihminen ei muuten kykene tai halua olla riittävän hyvä vanhempi lapselleen, silloin on vain typerää lisääntyä.
Alaikäisenä huomioin läheisten parisuhteet. Nuorena aikuisena kiinnosti muut asiat, kyynistyminen ja huomio siihen, kuinka ohuella pohjalla ihmisten perhe-elämä loppujen lopuksi on. Riittää vain kipinän hiipuminen toiseen ja matkalaukut haetaan vintiltä. Lasten teosta höpöttäviä pidän lähinnä ajastaan jälkeenjääneinä.
Hyvä kun jaksaa edes aamupalan tehdä itselle tai pestä aamulla hampaat. Nytkin olen maannut samalla kyljellä jo yli neljätuntia ja ottaa voimille hengittää syvään.
En vain jaksa ja lasten saaminen tai tekeminen on ihan avaruutta. Ei perustu tähän todellisuuteen. Elämä ottaa kaikki voimat ja vain lojun. Minua ei saisi ylös aseella osottamallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun jaksaa edes aamupalan tehdä itselle tai pestä aamulla hampaat. Nytkin olen maannut samalla kyljellä jo yli neljätuntia ja ottaa voimille hengittää syvään.
En vain jaksa ja lasten saaminen tai tekeminen on ihan avaruutta. Ei perustu tähän todellisuuteen. Elämä ottaa kaikki voimat ja vain lojun. Minua ei saisi ylös aseella osottamallakaan.
Sama. Pientä pintahengitystä ja en jaksaisi edes päästää pierua. Joskus kun pakolla liikahdan niin kaikki päivän kerääntyneet kaasut purkautuu ryöpsähdellen huoneen ilma-alaan.
Rakko on täynnä ja todennäköissesti 50cl virtsaa. Ei vaan jaksa raahautua edes vessaan.
Miten minä jaksaisin lastakaan, kun en ole peseytynyt viikkoihin?
Olen liian heikko yksilönä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää terveyteni ja painoni ja markkina-arvoni parisuhde markkinoilla
Haluan elää itselleni, matkustella, juhlia, juoda, seikkailla, sekstailla paljon
Haluan käyttää rauhalliset hetken ja rahat itseeni, kirjat, pelit, elokuvat...
Haluan nukkua yöni rauhassa ja aamulla pitkään
ps ehkä joskus 45 vuotiaana voin harkita adoptiota, mikäli talous ja elämä ovat hyvässä tasapainossa
Miksi haluat olla parisuhdemarkkinoilla jos sinulla ei ole halua lapseen. Et tarvitse parisuhdetta jos et ole lastakaan. Näin voit olla vieläkin vapaampi ja rippumattomampi.
Olen liian itsekäs ja hedonistinen. Lisäksi sukurasitteena suurinpiirtein kaikki mahdollinen sekä psyykkisellä että fyysisellä puolella jotta näitä geenejä ei kyllä soisi pahimmalle vihamiehelleenkään.
Tuolla oli pari hyvää, pitkää listaa joissa syyt oli oikeastaan tismalleen samat kuin itselläni, lähtien ihan siitä ettei halua harrastaa miehen kanssa seksiä eikä olla raskaana saatikka synnyttää. Olen miettinyt asiaa myös siltä kantilta, ettei elämässäni ole ikinä, siis ikinä, ollut tilannetta, jossa olisin miettiny että tämä olisi parempaa jos olisi lapsi(a). Sen sijaan olen hyvin usein miettinyt että huh, onneksi ei ole lapsia.
No ei enää kun juuri nuo on ne, ketkä täällä nyt asuvat.