Mitkä ovat syyt sille ettet sinä tee lapsia?
Minulla syy on vaan se etten halua lapsia tälläiseen maaha. En tekisi lapsia vaikka saisin miljoona euroa koska tämä yhteiskunta on huono ja täällä asuu tyhmä kansa.
Kommentit (119)
Venäjä naapurissa. Kokoomus, perussuomalaiset ja keskustapuolue eduskunnassa. Juoppojen kallujen koulukiusaajatenavat peruskoulussa väijymässä omaa, teoreettista lastani, kuten minua väijyttiin ja saalistettiin. Kulttuuri joka hyysää väärintekijöitä ja rankaisee uhreja. Kulttuurin lapsellinen odotus että sodassa minun pitäisi vain käydä kiltisti tapattamassa itseni rintamalla kiittämättömien kallujen edestä. Yleensä vielä ilman palkintoa. Romahdutettu sairaala- ja sosiaaliturvajärjestelmä.
Riittäähän näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia, koska en halua lapsia.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä.
Ei tässä sitä kysytty, vaan syytä siihen ettei tee lapsia. Mutta jos tuo annettu syy ei kelpaa, niin sanotaan vaikka nyt sitten etten tee lapsia, koska lapsesta huolehteminen veisi aikaa ja se aika olisi pois kissoille antamasta huomiosta. Kelpaako tämä?
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan. Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Oletko niin laiska ja itsekäs, että et anna elämänlahjaa eteenpäin vaikka olet itse sen saanut vanhemmiltasi.
Sinä olet kuluttanut elämänlahjan, mutta et ole sitä valmis antamaan sitä.
Olen eri, mutta haloo nyt. Onneksi mun äiti ei pidä itseään niin tärkeinä, että "sukua pitää jatkaa". Ja mun elämänlahja tuli siitä, kun äiti piti hauskaa lomalla ja ehkäisy petti (unohtui?). On kyllä hokenut siitä lähtien mantraa siitä, miten lapsia saadaan eikä tehdä, mikä on vähän raivostuttavaa kun totuus on kuitenkin tuo miten alkuni sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua. Siksi.
Haluatko saada eläkettä joskus?
Ei liity aiheeseen.
Eri
Puuttuu halu. En ole koskaan kokenut pienintäkään halua tai intoa asiaa kohtaan, vaan se tuntuu absurdilta ajatukselta.
Ei olisi edes energiaa moiseen sirkukseen, enkä kestä valvomista tai toisten perässä hyppäämistä ja valmiudessa olemista.
Ei kiinnosta perhe-elämä muutenkaan, vaan viihdyn erittäin hyvin yksin. Tarvitsen tosi paljon omaa aikaa, ja väsyn sosiaalisessa kanssakäymisessä.
En kestä lasten ääniä yhtään. Minuun sattuu ja tuntuu tosi pahalta korkeat kirkumiset ja rääkymiset.
En tykkää siivota, pyykätä, laittaa ruokaa ja tiskata.
En halua investoida perhe-elämään vähiä rahojani.
En halua miestä. En halua elää miehen kanssa. Enkä harrastaa sellaisen kanssa seksiä.
En halua olla raskaana, ja oksentaa.
En halua synnyttää.
En halua olla huolissaan lapsesta.
En halua synnytyksen jälkeisiä ongelmia.
En halua yhtään katkonaista yötä saati sitten valvoa jatkuvasti.
En pidä räästä, kuoltasta enkä muistakaan eritteistä.
En tykkää kakkavaipan vaihdosta enkä pyllyn pyyhinnästä.
En halua kouluikäistä lasta.
En halua teiniä.
En tarvitse vanhainkotiin mitään vierailijaa. Olen erakkoluonteinen ihan koko ikäni ollut, niin en muutu siitä vanhemmitenkaan. Enkä halua tehdä itselleni pikku ihmistä tähän maailmaan, että voisin vaatia sitä hoitamaan minua.
Ei kiinnosta kenenkään sössötykset tulevaisuuden eläkkeiden ja verojen maksajista. Sössöttäjät voivat vetää itsensä vaikka kiikkuun. Ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille joten siksi ei ole lapsia. Naiset yliarvioi tasonsa.
Ai siksi kun ne ei ole sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua pilata kroppaani ja elämääni jollakin kiljuvalla sinappikoneella enkä halua olla sidottu yhteenkään mieheen.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki itsekkyydestä ja epäkypsyydestä.
Lapsen saaminen tekee ihmisestä aikuisen. Siihen asti ihminen on vain laumansa yksi lastenhoitaja.
Lapseton ihminen on lastenhoitaja? 🤦🏻 Hei haloo... 🙄
Yksin on vaikea tehdä lapsia. En ole edes varma haluanko lapsia koska lapset vaatii rahaa ja aikaa.
M34
En löydä sopivaa kumppania. Lasta ei voi tehdä ihan kenen tahansa kanssa. Pitää olla rakastunut. En rakastu helposti eikä kyllä minuunkaan oikeastaan kukaan edes ole ollut ihastunut.
Ei ole yhtään riittävän hyvää syytä haluta tai tehdä sellaista.
On täysin vinksahtanut ajatus, että jokaisen pitäisi jatkaa sukua. Eihän näin ole näin minkään eläinlajin kohdalla: Ylivoimainen enemmistö luonnonvaraisten eläinten poikasista kuolee ennen sukukypsyyttä. Ihmisistä suurin osa on jo pitkän aikaa elänyt aikuiseksi asti, jopa kehitysmaissa, mutta silti kuvittelemme, että tätä hillitöntä sikiämistä pitäisi jatkaa kuin sukupuutto uhkaisi. Ja siksi tässä ollaan tällaisessa liemessä, kun populaation kasvu oli nopeaa vielä pitkään sen jälkeen, kun lapsikuolleisuus taittui. Ja nyt kun lisääntyminen on vähitellen laskemassa normaalimmalle tasolle, väestöpyramidi on väärin päin.
Vierailija kirjoitti:
En löydä sopivaa kumppania. Lasta ei voi tehdä ihan kenen tahansa kanssa. Pitää olla rakastunut. En rakastu helposti eikä kyllä minuunkaan oikeastaan kukaan edes ole ollut ihastunut.
Jännämiehiin ja statusmiehiin arvatenkin rakastut? Olet itse hiukan lihava ja korkeintaan keskitasoa naamasta ja haluat tasokkaan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehiin ja statusmiehiin arvatenkin rakastut? Olet itse hiukan lihava ja korkeintaan keskitasoa naamasta ja haluat tasokkaan miehen?
Olen mies 36v. Ihan perus näköinen ja hoikka :)
Olen perusolemukseltani aikamoinen itsekäs syntisäkki, ja niin olisivat olleet lapsenikin, ja niin olen havainnut ainakin miltei kaikkien muidenkin ihmisten olevan.
Ei ole tullut tielle sopivaa kumppaniakaan, eikä minulla ole ollut taloudellisia edellytyksiäkään jossain määrin vastuulliseen vanhemmuuteen edes aineellisten tarpeiden huolehtimisen osalta. Lapsellani olisi ollut suuri vaara joutua muiden heittopussiksi ja päsmäröimäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä tehdä. Niitä tulee tai syntyy kuten finneja tuli nuorena naamaan. Voimakkaimmilla yksilöillä lapset tulee itsestään yhtään asiaa miettimättä.
Eräällä tavalla itsepetosta selittää että en tee lapsia ja olen päättänyt ettei tule.
Ei se niin mene. Luonnossa voimakkaimmat lisääntyy ja heikot jää lisääntymättä.
Luonnossa hyvä sato on toivottu asia.
Luonnossa myös eräänlainen ihmismielen ihailema älykkyys on heikkoutta ja ennakointi on häviö. Suoraviivaisuus ja voima on luonnossa älykkyyttä. Tehdään ensin ja mietitään sitten jos siihenkään on aikaa. Ihminen sortuu usein taktikoimaan, kun pitikin porsia ja syödä ja porsia.
En halua.
Ei kiinnosta.
Lapset rajoittaa vapautta.
Lapsen kasvatus aiheuttaa valtavat univelat jotka on pois terveydestä = haamuna eläminen
Lapsi tuo päivähoidosta/koulusta taudit kotiin
Lasten kasvatus länsimaissa ökykallista minkä vuoksi olisi pakko tinkiä monista asioista
Riski joutua köyhyysloukkuun
Psyykkinen taakka
Sosiaalinen taakka, eristäytymisriski
Emotionaalinen taakka
Kasvava riski että lapsi syntyy haasteiden kanssa, ei pärjää koulussa, ei pääse töihin, syrjäytyy jne...
Synnytys
Komplikaatioriskit
Raskaus
Parisuhde kärsii kolmannesta pyörästä
Avioerot tulee yli puoleen liitoista joten todennäköisyys eroperheeseen on suuret
Voi joutua olemaan lapselle hoitajana lopun elämää jos on vakava sairaus
Tuossa nyt muutama mitä ekaksi tuli mieleen
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Ei kiinnosta.
Lapset rajoittaa vapautta.
Lapsen kasvatus aiheuttaa valtavat univelat jotka on pois terveydestä = haamuna eläminen
Lapsi tuo päivähoidosta/koulusta taudit kotiin
Lasten kasvatus länsimaissa ökykallista minkä vuoksi olisi pakko tinkiä monista asioista
Riski joutua köyhyysloukkuun
Psyykkinen taakka
Sosiaalinen taakka, eristäytymisriski
Emotionaalinen taakka
Kasvava riski että lapsi syntyy haasteiden kanssa, ei pärjää koulussa, ei pääse töihin, syrjäytyy jne...
Synnytys
Komplikaatioriskit
Raskaus
Parisuhde kärsii kolmannesta pyörästä
Avioerot tulee yli puoleen liitoista joten todennäköisyys eroperheeseen on suuret
Voi joutua olemaan lapselle hoitajana lopun elämää jos on vakava sairaus
Tuossa nyt muutama mitä ekaksi tuli mielee
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Synnyttäminen vähentää syöpiä naisilla. Tämä jo osoittaa, että lapsettomuus on luonnotonta.
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua.
Haluatko saada eläkettä joskus?