On se hyvä että pääministeri sai melkein tonnin lahjaliput Ruisiin
jaksaa sitten tehdä hyviä päätöksiä jatkossakin!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/87591094-fce7-4a24-9fb6-a326050e5…
Kommentit (164)
Marin ilmoitti saaneensa lahjarekisteriin yhteensä 51 lahjaa. Näihin lukeutuvat muunmuassa liput Emma-gaalaan, Ruisrockiin,Flow-festivaaleille, jääkiekon MM-finaaliin. Marin on saanut myös huomattavan paljon vaatteita kotimaisilta valmistajilta verrattuna muihin ministeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on tukenut flowta miljoonalla
Flow Festival jakoi 700 000 euron osingot omistajilleen sai ministeriöltä 780 000 euron korona-avustuksen
Opetus- ja kulttuuriministeriöltä 780 000 euron avustuksen saaneen Flow Festivalin taustalla oleva yhtiö jakoi omistajilleen 700 000 euron osingot.
Eikö vassari oikein arvosta tasa-arvoa kun on kysymys yrityksistä. Kaikki yritykset olivat koronavuonna samalla viivalla.
Sitäkään sinä vassari et ilmeisesti tajua että se 700 000 osinko maksettiin AIKAISEMPIEN VUOSIEN TULOKSESTA ei mistää koronavuosien tuloksesta.
En usko että koulutus sinun kohdalla auttaisi asioiden ymmärtämisestä joten mene Kontulaan imemään peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo nyt kismittää teitä? Saihan Marinkin kaikki vastaavat liput valtion piikkiin, eikä biletä nytkään omilla varoillaan.
Marin ei leikannut kaikkein köyhimpien tukia.Petteri-setä ei näe mitään ongelmaa toiminnassaan, eikä muutkaan oikeistolaiset. Tehän niin mielellänne kannatatte rikkaille annettavia tukia ihan kenen tahansa antamana. Niin veronmaksajien kuin muidenkin! Älytöntä perseen nuolentaa !
Ahaa, eli korruptio on ihan sallittua kunhan ei leikkaa köyhimpien tukia? 😂
Niin kun minä minä vaan saan ilmasta rahaa, sama kenen taskusta se viedään kunhan minä minä saan sen, demarit on aina kädet muitten taskuilla.
Kokoomus tekee tasan saman:
He teettävät työtä josta eivät maksa ja kovin verotus koskee kaikkia muita paitsi kokoomuslaisia.
Kaikista verovähennyksistä nämä myös hyötyvät eniten.
JOkaisella ministerillä on oma vastuualueensa eikä pääministeri missään tapauksessa saa mikromanageroida heidän työtään. Hänellä on kokonaiskuva. Onko Orpo mielesstäsi vastuussa muiden ministerien tekemisistä? Fortumista ei ollut vastuussa edes Tuppurainen vaan se kuului Fortumin johdolle. Tuppuraistakaan ei ollut kutsuttu Saksaan, menis kutsumatta. Scholtz ei osallistunut neuvotteluihin vaan luki vain lopputuloksen tiedotustilaisuudessa paperista ääneen. Ei pääministerillä ollut mitään asiaa neuvotteluihin, vaan hän informoi tekstarilla Scholtzia että omistajaohjausministeri Tuppuraisella on hallituksen valtuudet. Suojattu tekstari on yleinen tapa viestiä EU-johtajien välillä. Kiuru oli perhepalveluministeri ja koronan hoito kuului hänelle Marinin kanssa valmiuslain ja poikkeusolojen aikana, ei enää kun AVI:t ottivat sen hoitaakseen. Saarikko oli vastuussa valtion taloudesta kuten Purra nyt. Isot päätökset tehdään hallituksessa yhdessä.