Mies lähti 4 päiväksi veneilemään työkaverinsa kanssa, mutta siellä onkin joku nainen?!
Näen netin sovelluksen kautta missä vene menee, ovat nyt eräässä Turun saariston saaressa. Huvikseni katsoin paikan nettisivuja ja webbikamerakin vierasvenesatamassa. Ja livenä katsoin kun joku blondi nousee mieheni veneeseen. Ei hemmetti, mitä nyt???
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monesti tuollaisilla veneilyreissulla ja useimmiten siellä naidaan vaikka naisia ei mukaan kotoa lähtisikään. Kyllä joku aina jonkun tutun kautta naisia tuntee, jotka sitten kutsutaan veneilemään ja yöpymään.
Viimehetken naiset voi kysyä vaikka sataman halukkaista.
Ei kukaan oikeasti olisi noin nolo, että katsoisi jotain satamakameran kuvaa
Vierailija kirjoitti:
Minä koitan seurata googlemspsin sateliittikuvista puolisoni liikkumisia.
Mä oon ommellut paikantimia piiloon kaikkiin vaatteisiin ja kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut monesti tuollaisilla veneilyreissulla ja useimmiten siellä naidaan vaikka naisia ei mukaan kotoa lähtisikään. Kyllä joku aina jonkun tutun kautta naisia tuntee, jotka sitten kutsutaan veneilemään ja yöpymään.
Tätäkin on tapahtunut. Sataman terassilta on tyttöporukoita lähtenyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi noloa? Näkee sään paikanpäällä, onko paljon väkeä, jne
Yllättävän hyvin voi muuten katsella tapahtumia, esim tämä Uudessakaupungissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin on tapahtunut. Sataman terassilta on tyttöporukoita lähtenyt mukaan.
Rennointa porukkaa kun ei mitään ennakkopaineita vaan inspiraation ja tilanteen mukaan tunnelma kehittyy ja parit tai ryhmät muodostuu. Lisäksi uutuudenviehätys tuo oman mausteensa.
Mee nyt vaa pimpottamaan sitä naapurin Veijon ovikelloa , sanot sille että nyt me ruvetaan panemaan !!
Kaitpa ymmärsit ottaa kuvakaapauksen! Vänkää kuitenkin vastaan, mutta sinulla on todiste.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti katsoo, kun tietää ,millainen h,,ra ukko voi olla.
Asuntovaunut, veneet, kesämökit...Niinpä niin... Hyviä kutupaikkoja perheelliselle.
Joo, näissä piireissä on tuota. Hommataan yhteinen nainen saareen. Ei jää kiinni, kun rouvat ei pääse saareen.
No se on se ransu-risto vaan, sillon vähän semmonen tyyli että moni muukin on erehtynyt luulemaan naiseksi.
Oliko sinulla jotain epäilyksiä, kun aloit hänen menoaan seuraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Asuntovaunut, veneet, kesämökit...Niinpä niin... Hyviä kutupaikkoja perheelliselle.
Itse en kyllä suostuisi panemaan missään missä ei ole sisävessaa ja kunnollista suihkua.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotain sulta pois?
Oletko ihan terve?
Hoh. No mieti. Kuka oikeasti lähtisi työkaverin kanssa veneilemään - neljäksi päiväksi? Mitä varten loma on keksitty? Sitäkö varten, että voi veneillä työkaverin kanssa?
Sana veneily taisi saada tässä uuden merkityksen.
Romanttista veneillä naisen kanssa 😍