Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lopetti tapailun.

Vierailija
29.07.2025 |

Tuli puhe läheisyydestä ja sanoin että 3 kuukauden jälkeen voidaan vasta harrastaa seksiä. Ajattelin että nainen haluaa tutustua kunnolla niin en ainakaan halua seksiä itse kovin pian. Ei enää halua tavata minua. On naiset kyllä outoja, valittavat että miehet haluaa heti sänkyyn ja jos ei halua niin sitten nainen jättää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin kaikki naiset eivät haluaisi samoja asioita. Ajatella. 

Vierailija
2/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Jos ajattelet että nainen = kaikki naiset niin sinulla on pitkä ja kivinen tie edessäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsos kun kaikki naiset eivät ajattele asioista samalla lailla. Tämä ei tulisi sinulle yllätyksenä, jos osaisit nähdä naiset yksilöinä etkä yhtenäisenä joukkona, joista haluat poimia yhden.

Vierailija
4/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein niin yritit olla omasta mielestä fiksu ja asiallinen? Tiettyjä asioita ei kannata välttämättä möläyttää vaan antaa asioiden vain tapahtua.

Nainen on todennäköisesti saanut hieman friikin vaikutelman vaikka ilmeisesti yritit olla fiksu

Vierailija
5/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisesti ilmaistu, jos joku tarkka kuukausimäärä ratkaisee asian. Onhan se aivan eri asia, jos tavataan vain kerran kuukaudessa kuin useamman kerran viikossa.

Itse en viehäty tuntemattomista, vaan minun on jollain tavoin tunnettava mies entuudestaan, ennen kuin edes lähden treffeille. Siltikin vie jonkin aikaa, ennen kuin opin lähemmin tuntemaan ja kunnolla ihastumaan, mikä on edellytys fyysiselle suhteelle. Millään ulkonäöllä tai varallisuudella ei pääse ohituskaistaa. Jos miehellä on kiire, niin hän ei ole minua varten.

Vierailija
6/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et vain ole sytyttänyt seksuaalisesti.

Vierailija
7/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan sinua enemmän ja vähemmän etänä on lähinnä tarkoitus että miesasiakas hakee sen kortonkin hotellin wc stä ja tulee tänne respaan. muita savuverhoja ovat lapsenteko, ja tuntea pitkään ennen seksuaalista merkitystä. 

sama koskee taka-aasi klanilaa miesaaiakkaana.

Vierailija
8/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein niin yritit olla omasta mielestä fiksu ja asiallinen? Tiettyjä asioita ei kannata välttämättä möläyttää vaan antaa asioiden vain tapahtua.

Nainen on todennäköisesti saanut hieman friikin vaikutelman vaikka ilmeisesti yritit olla fiksu

Toki tätä voi vielä yrittää korjata selostamalla että yritit olla fiksu ja ei-päällekäyvä

Vierailija
9/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin lehdessä oli aikoinaan juttua melkein vastaavasta tapauksesta, jossa mies oli jäänyt sohvalle nukkumaan vaikka nainen oli pyytänyt makuuhuoneeseen, ilmeisesti vain siksi että halusi antaa fiksun ja siivon kuvan

Taisi ihmetellä vielä jutussa miksi nainen ei enää oikein syttynyt kun oli ensin käytännössä torjunut sen

Vierailija
10/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä rakastan sinua enemmän ja vähemmän etänä on lähinnä tarkoitus että miesasiakas hakee sen kortonkin hotellin wc stä ja tulee tänne respaan. muita savuverhoja ovat lapsenteko, ja tuntea pitkään ennen seksuaalista merkitystä. 

sama koskee taka-aasi klanilaa miesaaiakkaana.

Taka-aasi klanilaa miesaaiakkaana, siis mitä????

Vierailija
11/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee minulle käsitys että aikataulutat kaiken mahdollisen. Mikään ei ole ihanampaa kuin olla tunteiden vietävissä ilman tarkempia aikatauluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi