Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä tekee samat reissut uusimman kanssa kuin mitä tehnyt minun. Onko outoa?!

Vierailija
29.07.2025 |

Vai olenko minä kummajainen kun en vastaavaan kykenisi?! Exä aloitti heti uuden suhteen eromme jälkeen. Yhteistä taivalta oli takana lähes 30 vuotta. Mutta joo itse kysymykseen. Menisitkö uuden kumppanin kanssa samaan paikkaan, hotelliin lomailemaan missä olet ollut häämatkalla entisen kanssa? Tekisitkö ihan samoja reissuja uuden ihmisen kanssa joita teit edellisen kanssa. Muistoja näistä paikoista ja reissuista olisi kertynyt todella paljon vuosien varrella ja lähinnä semmoisia romanttisia. Lomia joilla nautiskeltu toisistamme.

Ihmettelen sitä että eikö nyt edes voisi mennä vaikka viereiseen hotelliin taikka kaupunkiin. En itse voisi kuvitellakaan että just samat hotellit varaisin ja tekemiset siellä paikanpäällä. Minusta se on jotenkin ehkä jopa karmivaa. En tiedä? Mitä ajatuksia herättää? En tietäisi näistä reissuista jos ei olisi lapsia. Exä on siis kertonut minulle ja lapsille mihinkä ovat menossa jne...

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikö mies sieltä missä aita on matalin. Tuttuun hotelliin johon on kerran ollut tyytyväinen, on helppo mennä uudestaan. Oletan että kohteet joihin hän menee ovat sellaisia joissa lomat ovat menneet hyvin. Tuskin kukaan palaa hotelliin jossa on ollut huono palvelu tai torakoita tai muita ötököitä.

Vierailija
102/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin uudet jutut pitää olla, ne entiset muistot-kohteet kuului siihen suhteeseen. nyt ihan muuta tän uuden kanssa. joo näin on. hyvää kesää sulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni pitäisi nyt myydä vene, jolla veneili paljon perheensä kanssa? Kiertää kaikki satamat kaukaa, joissa yöpyi perheensä kanssa? Rakkaista paikoista, harrastuksista, yms pitää luopua kun tulee ero? 

Vierailija
104/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Inhoan exääni. En lähtis samaan paikkaan vaikka maksettaisiin ylimääräistä mulle. En haluis lomaillessa muistaa mitään exästä. Oksennus.

Vierailija
105/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset voivat pahoittaa mielensä tälläisestä.

Vierailija
106/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäväähän se on. Tiesi vaihtaneensa paskempaan ja koettaa nyt selittää itselleen paskaa kullaksi.

Vierailija
107/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa uudelleenkirjoittaa muistot, että ne paikat eivät liittyisi sinuun. 

Tai sitten se vaan tykkäsi niistä paikoista. 

Voin kertoa, että ainakin sukeltajat menee aina samoihin dyykkimestoihin, oli käsipuolessa mikä hyvänsä eksä tai nyksä. Miksi pitäisi mennä huonompaan paikkaan vaan siksi, että seuralainen vaihtui? 

Vierailija
108/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee puhtaasti se sukupolten välinen ero. Mies ajattelee usein rationaalisesti, nainen taas tunnepohjalta. Miehelle samaan kohteeseen ja samaan majoittumiseen voi hyvinkin riittää syyksi se, että edellisellä reissulla aikoinaan homma toimi kaikin puolin hyvin. On helppoa palata käytännön syistä toimivaan vanhaan ilman, että sitä välttämättä tarvitsee ruveta miettimään miltään erityiseltä tunnepohjalta.

Vierailija
109/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisikö mies sieltä missä aita on matalin. Tuttuun hotelliin johon on kerran ollut tyytyväinen, on helppo mennä uudestaan. Oletan että kohteet joihin hän menee ovat sellaisia joissa lomat ovat menneet hyvin. Tuskin kukaan palaa hotelliin jossa on ollut huono palvelu tai torakoita tai muita ötököitä.

Paskaan hotelliin paskaan sänkyyn ettei vaan se entinen puolisi koe, että nyt häneltä viedään jotain pois. 

Vierailija
110/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Miehet toimii usein käytännön pohjalta. Ei mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
111/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset voivat pahoittaa mielensä tälläisestä.

En itse ainakaan ole pahoittanut mieltä, mua vaan pohdituttaa tämä asia, koska itsellänikin samantyyppinen kokemus. Yritän miettiä monelta kannalta. Voihan sen ajatella niinkin, että jos olisi oikein riitaisa ero, ei mies varmaan haluaisi pieraistakaan sinne suuntaan mikä muistuttaa exästä? 

Että ehkä tämä tarkoittaa sitä, että kaikki on hyvin ja elämä jatkuu?

Vierailija
112/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Miehet toimii usein käytännön pohjalta. Ei mitään sen ihmeellisempää.

Miehet ei tajua asioiden tunnepuolta. En itse uutena puolisona haluaisi kulkeä exän jalanjäljissä. 

Vierailija
113/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän huvittavaa jos huomaa sivusta tätä käytöstä. Ehkä se on jollekin voitonmerkki, kuka tietää?

Vierailija
114/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttööön, en usko hän tekee kaikki samat reissut. On ihan luonnollista, että itselleen rakkaat kohteet haluaa esitellä myös toiselle. 

Vierailija
115/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua asioiden tunnepuolta. En itse uutena puolisona haluaisi kulkeä exän jalanjäljissä. 

Olet myös itse valmis luopumaan itsellesi tärkeistä paikoista? 

Vierailija
116/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa naiset edes jaksaa jeesustella tällaisella? Jos nussit exää takaapäin, niin nyxää et voi, koska "kunnioituskysymys" vanhoja aikoja kohtaan. Voi tsiisus... Minulle on ihan sama, että mitä ex-akka tekee nykyisensä kanssa ja missä käy. Hän on minulle niin sanotusti kuollut joka tapauksessa.

Vierailija
117/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on friikkejä. Etenkin autistit.

Vierailija
118/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän huvittavaa jos huomaa sivusta tätä käytöstä. Ehkä se on jollekin voitonmerkki, kuka tietää?

Ehkä, ja koska luemme tätä aloitusta voimme ojentaa mitalin aloittajan entiselle rakkaalle puolisolle. 

Vierailija
119/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa naiset edes jaksaa jeesustella tällaisella? Jos nussit exää takaapäin, niin nyxää et voi, koska "kunnioituskysymys" vanhoja aikoja kohtaan. Voi tsiisus... Minulle on ihan sama, että mitä ex-akka tekee nykyisensä kanssa ja missä käy. Hän on minulle niin sanotusti kuollut joka tapauksessa.

Joo joo... mutta jos sinä kopioit teidän entisen elämänne ja esittelet sen uudelle omanasi, se on friikkiä. Kerrot exäsi vanhoja juttuja omina juttuinasi, esität että keksit jotain (exän vanhaa juttua) juuri nyt ja sitä uutta varten, se on friikkiä. Kiittäkää onneanne että jotkut naiset on yhtä kovia valehtelemaan kuin te. Tiedä vaikka löytäisitte toisenne.

Vierailija
120/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esim aloittajalla nyt jokin omistusoikeus tähän tunnepuoleen johon esim miehellä saattaa olla se tunneyhteys? Oletko sinä tunnepuoltasi niin köyhä ettei joku paikka ole viennyt sydäntäisi esim maisemien myötä?