Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä tekee samat reissut uusimman kanssa kuin mitä tehnyt minun. Onko outoa?!

Vierailija
29.07.2025 |

Vai olenko minä kummajainen kun en vastaavaan kykenisi?! Exä aloitti heti uuden suhteen eromme jälkeen. Yhteistä taivalta oli takana lähes 30 vuotta. Mutta joo itse kysymykseen. Menisitkö uuden kumppanin kanssa samaan paikkaan, hotelliin lomailemaan missä olet ollut häämatkalla entisen kanssa? Tekisitkö ihan samoja reissuja uuden ihmisen kanssa joita teit edellisen kanssa. Muistoja näistä paikoista ja reissuista olisi kertynyt todella paljon vuosien varrella ja lähinnä semmoisia romanttisia. Lomia joilla nautiskeltu toisistamme.

Ihmettelen sitä että eikö nyt edes voisi mennä vaikka viereiseen hotelliin taikka kaupunkiin. En itse voisi kuvitellakaan että just samat hotellit varaisin ja tekemiset siellä paikanpäällä. Minusta se on jotenkin ehkä jopa karmivaa. En tiedä? Mitä ajatuksia herättää? En tietäisi näistä reissuista jos ei olisi lapsia. Exä on siis kertonut minulle ja lapsille mihinkä ovat menossa jne...

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, varattiin juuri matka Ahvenanmalle. Eka yhteinen reissu. Mies on varmaan exän kanssa mennyt sinne samalla laivalla. Pitääkin kysyä ettei vaan ole samaa mökkiä varannut jossa on ollut lapsensa äidin ja lapsen kanssa käynyt. Vaikeaksi menee, kun pitää jokainen lomakohde nyt käydä läpi, huh huh. 

Vierailija
42/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pyyhkiä yli muistot sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas nyt idiootit! Jankkaatte samaa, eikä itse aiheeseen varmaan mitään sanottavaa. Täällä käy varmaan Suomen typerimmät ihmiset ja ne kaikki löysi tämän ketjun..

Aloituksessa on hieman ristiriitoja. Kun tuon tarinan kirjoittamiseen käyttäs hieman ajatusta. Ei tietäs reissuista ilman lapsia,mut ei ne lapset liity siihen mitenkään kun ex kertoi sen hänelle suoraan.

Jos heidän piti vaikka reissun takia muuttaa lasten vuoroviikkorytmiä, dorka!

ohis

Vierailija
44/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies teki tota samaa. Jopa hänen ensitreffit uuden kanssa oli täysin samanlaiset. Ja tiedän tämän koska kävin hakemassa koirani hänen luotaan kun treffit oli käynnissä, enhän mä sitä tietenkään tiennyt. Olisin mennyt myöhemmin hakemaan jos olisin tiennyt.

Pöytä oli täsmälleen samalla tavalla katettu, sama maljakko ja samanlaiset tulppaanit ja taas mies oli valmistanut ruoan. Se oli täysi toisinto meidän treffeistä. 

Vähän siinä tuli outo fiilis. Onko tuollainen miehille kovinkin tyypillistä, että jokaisen naisen kanssa toimitaan täsmälleen samoin ja sitten vaan toivotaan, että joku heistä jää?

Kyllä, samat fetissit toistuvat ja kertovat samoja juttujakin. Sama levy pyörii. 

Vierailija
45/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oisko käynyt samat paikat sinun edeltäjiesi kanssa myös

Vierailija
46/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös. Creepyä se on. Nyxän kaa halusivat saman hääpäivän, samanlaisen hääkuvan jne. Ja me oltiin menty naimisiin tyyliin marraskuun 11. Päivä eikä esim juhannuksena - ei ollut sattumaa vaan harkittua. Hääkuva oli tietyissä asennoissa sanotaan nyt vaikka meren rannalla ja heillä myös. Eli hyvin spesifit olosuhteet kopioitu.

En stalkkaa heitä vaan mun kouluikäiset lapset osallistui häihin ja ihmetteli miksi hääkuva on samanlainen.

Mun mielestä aika psykoa ja ihmettelen onko nyxä mukana copy cat - meiningissä tietoisesti ja miksi?

Se haluaa korvata ne muistot eikä halua muistella sinua, tai sitten ne paikat oli sille mieluisia. Kaikki ei aina johdu sinusta hyvällä tavalla.

Katkeraa ja kiittämätöntä. 

Vierailija
47/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väännetään nyt rautalangasta. Jos on yhteishuoltajuus niin toinen kertoo millonka lähtee reissuun. Mutta ei tartte kertoa yksityiskohtia kuten exä tekee. Ja kun on myös teini perheessä ja tälle kerrotaan, isä kertoo myös mihin menee ja mitä on tehnyt niin väkisinkin sitä saa tietää. Teinikin ihmetteli minulle että miksi isä menee samoihin hotelleihin missä olemme käyneet useita kertoja. Että eikö se osaa muualla käydä. ap

Vierailija
48/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös. Creepyä se on. Nyxän kaa halusivat saman hääpäivän, samanlaisen hääkuvan jne. Ja me oltiin menty naimisiin tyyliin marraskuun 11. Päivä eikä esim juhannuksena - ei ollut sattumaa vaan harkittua. Hääkuva oli tietyissä asennoissa sanotaan nyt vaikka meren rannalla ja heillä myös. Eli hyvin spesifit olosuhteet kopioitu.

En stalkkaa heitä vaan mun kouluikäiset lapset osallistui häihin ja ihmetteli miksi hääkuva on samanlainen.

Mun mielestä aika psykoa ja ihmettelen onko nyxä mukana copy cat - meiningissä tietoisesti ja miksi?

Johtuisikohan siitä, että suurin osa kuvista ja häistä on suht samanlaisia? Harlequinin-romantiikka on kovin kliseistä. 

Vierailija
49/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli hyviä paikkoja. 

Vierailija
50/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikanaan raivona siitä kopioimisesta, tuntui siltä että eksä halusi hieroa naamaani uutta suhdettaan (jätti minut k.o. naisen takia).

Mutta sitten yksi ystäväni sanoi, että ehkä kyse on vain ja ainoastaan mielikuvituksen puutteesta.

Vierailija
51/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes tiedä missä mieheni on ollut esim häämatkalla exänsä kanssa. 

Eikä kannata kysyäkään.

Vierailija
52/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja väännetään nyt rautalangasta. Jos on yhteishuoltajuus niin toinen kertoo millonka lähtee reissuun. Mutta ei tartte kertoa yksityiskohtia kuten exä tekee. Ja kun on myös teini perheessä ja tälle kerrotaan, isä kertoo myös mihin menee ja mitä on tehnyt niin väkisinkin sitä saa tietää. Teinikin ihmetteli minulle että miksi isä menee samoihin hotelleihin missä olemme käyneet useita kertoja. Että eikö se osaa muualla käydä. ap

Tekin olette käyneet samoissa hotelleissa monta kertaa? Ette tekään osanneet käydä muualla?

Vierailija
53/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan siitä, että suurin osa kuvista ja häistä on suht samanlaisia? Harlequinin-romantiikka on kovin kliseistä. 

Mitäköhän siitä olisi tullut jos mies olisi sanonut ettei voi toteuttaa uuden naisensa hattaraunelmia kun toteutti ne jo exän kanssa? :D

Vierailija
54/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies teki tota samaa. Jopa hänen ensitreffit uuden kanssa oli täysin samanlaiset. Ja tiedän tämän koska kävin hakemassa koirani hänen luotaan kun treffit oli käynnissä, enhän mä sitä tietenkään tiennyt. Olisin mennyt myöhemmin hakemaan jos olisin tiennyt.

Pöytä oli täsmälleen samalla tavalla katettu, sama maljakko ja samanlaiset tulppaanit ja taas mies oli valmistanut ruoan. Se oli täysi toisinto meidän treffeistä. 

Vähän siinä tuli outo fiilis. Onko tuollainen miehille kovinkin tyypillistä, että jokaisen naisen kanssa toimitaan täsmälleen samoin ja sitten vaan toivotaan, että joku heistä jää?

Kyllä, samat fetissit toistuvat ja kertovat samoja juttujakin. Sama levy pyörii. 

Aikuisillakin on omat kehitystasonsa. Suurin osa ei koskaan saavuta niitä korkeimpia.

Vierailija
55/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas nyt idiootit! Jankkaatte samaa, eikä itse aiheeseen varmaan mitään sanottavaa. Täällä käy varmaan Suomen typerimmät ihmiset ja ne kaikki löysi tämän ketjun..

Aloituksessa on hieman ristiriitoja. Kun tuon tarinan kirjoittamiseen käyttäs hieman ajatusta. Ei tietäs reissuista ilman lapsia,mut ei ne lapset liity siihen mitenkään kun ex kertoi sen hänelle suoraan.

Jos heidän piti vaikka reissun takia muuttaa lasten vuoroviikkorytmiä, dorka!

ohis

AP kyllä voi itte kertoa tai korjata. Tosin en tiedä oletko AP ja kaverin puolesta vain kirjoitat... " Ohis"

Miks sulla menis ohiksena noin tunteisiin? Hmmm??

Vierailija
56/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse sanon jos nykyinen kumppani ehdottaa esim. samaa hotellia että ei mennä sinne, me käytiin siellä eksän kanssa. Tuntuisi jotenkin tyhmältä mennä sinne.

Vierailija
57/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on paikkoja mihin menevät uudestaan ja uudestaan oli exää tai ei. Itse menen niihin hotelleihin missä olen ennenkin ollut ja hyväksi kokenut. 

Vierailija
58/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan sitä syytä on: hotellit on jo tuttuja - ja selvästikin hyväksi havaittuja -  niin miksi pitäisi väkisin mennä "vaikka naapurihotelliin" vaan sinun mieliks!

Vierailija
59/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä muuttamaan toimivaa systeemiä.

Vierailija
60/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi, että mies kutsui minua samalla lempinimellä kuin exäänsä 😂 Minusta se oli jotenkin ällöttävääkin, ja vähintään mielikuvituksetonta ja outoa saman levyn pyörittämistä. En tiedä mitä muuta toistoa hänellä parisuhteisiin kuului, kuin tuo, tai oliko kyse vaikka siitä että helppo muistaa yksi ja sama lempinimi, mitä nyt naama vaihtuu välissä. Mutta jäi siitä sellainen olo, että eipä paljon persoona ja yksilö merkkaa, vaan kumppani on kuin jokin tittelin täyttäjä ja siihen kelvollisia löytyy kyllä. Tuo tieto vaikutti kuitenkin siihen, että ero tuli, aloin nähdä koko miehen eri silmin ja voisi sanoa oikeastaan, että silmät nimenomaan aukesi.. Ihmettelen miten vuoden olin koko tyypin kanssa edes. 

Tuo lempinimi ei siis ollut mikään "kulta" tms peruskauraa.