Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä tekee samat reissut uusimman kanssa kuin mitä tehnyt minun. Onko outoa?!

Vierailija
29.07.2025 |

Vai olenko minä kummajainen kun en vastaavaan kykenisi?! Exä aloitti heti uuden suhteen eromme jälkeen. Yhteistä taivalta oli takana lähes 30 vuotta. Mutta joo itse kysymykseen. Menisitkö uuden kumppanin kanssa samaan paikkaan, hotelliin lomailemaan missä olet ollut häämatkalla entisen kanssa? Tekisitkö ihan samoja reissuja uuden ihmisen kanssa joita teit edellisen kanssa. Muistoja näistä paikoista ja reissuista olisi kertynyt todella paljon vuosien varrella ja lähinnä semmoisia romanttisia. Lomia joilla nautiskeltu toisistamme.

Ihmettelen sitä että eikö nyt edes voisi mennä vaikka viereiseen hotelliin taikka kaupunkiin. En itse voisi kuvitellakaan että just samat hotellit varaisin ja tekemiset siellä paikanpäällä. Minusta se on jotenkin ehkä jopa karmivaa. En tiedä? Mitä ajatuksia herättää? En tietäisi näistä reissuista jos ei olisi lapsia. Exä on siis kertonut minulle ja lapsille mihinkä ovat menossa jne...

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni otatti uudelle naiselleen samat tatuoinnit kuin minullekin. Varmaan panevat samoissa asennoissakin.

Vierailija
22/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luin tämän aloituksen exäsi saavutti sen mitä tavoitteli. Sinun huomiosi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni otatti uudelle naiselleen samat tatuoinnit kuin minullekin. Varmaan panevat samoissa asennoissakin.

Mäkin luulen, että exäni nykyinen ottaa häneltä suihin, he syövät makaronilaatikkoa, käyvät kaupassa. jne...

Vierailija
24/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas nyt idiootit! Jankkaatte samaa, eikä itse aiheeseen varmaan mitään sanottavaa. Täällä käy varmaan Suomen typerimmät ihmiset ja ne kaikki löysi tämän ketjun..

Aloituksessa on hieman ristiriitoja. Kun tuon tarinan kirjoittamiseen käyttäs hieman ajatusta. Ei tietäs reissuista ilman lapsia,mut ei ne lapset liity siihen mitenkään kun ex kertoi sen hänelle suoraan.

Vierailija
25/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt yksin uudelleen samoissa paikoissa, kun ne on hyviä matkakohteita. Alpeilla olen nyt taas käynyt. En muistelemassa eksää vaan patikoimassa vuoristomaisemissa. Sama majoitus, kun hyvä on.

Vierailija
26/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Samat temput ne sängyssäkin toistavat ja esittävät jotain kokeneita asiantuntijoita :D

Mutta miksi seuraat eksän tekemisiä. Mene hyvä ihminen elämässäsi eteenpäin ja jätä eksä niittämään sinulta saamansa opin hedelmää xD

Vierailija
27/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on kivempaa kun paikat ovat jommalle kummalle tuttuja ennestään. Historiaa ei voi pyyhkiä. Me käytiin paljon esi.  Italiassa ja tuntuisi vähän tylsältä ettei sinne voisi mennä uudelleen, kun on jonkun kanssa joskus ollut jotain yhteistä. 

Vierailija
28/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä myös. Creepyä se on. Nyxän kaa halusivat saman hääpäivän, samanlaisen hääkuvan jne. Ja me oltiin menty naimisiin tyyliin marraskuun 11. Päivä eikä esim juhannuksena - ei ollut sattumaa vaan harkittua. Hääkuva oli tietyissä asennoissa sanotaan nyt vaikka meren rannalla ja heillä myös. Eli hyvin spesifit olosuhteet kopioitu.

En stalkkaa heitä vaan mun kouluikäiset lapset osallistui häihin ja ihmetteli miksi hääkuva on samanlainen.

Mun mielestä aika psykoa ja ihmettelen onko nyxä mukana copy cat - meiningissä tietoisesti ja miksi?

Vierailija
29/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun exä ei missään nimessä halunnut lähteä kanssani ulkomaille lämpimään esim. Espanjaan. No exä petti ja tuli ero. Laittoi tämän uuden naisensa kanssa sitten kuvan someen, jossa kuvateksti "Can't get enough of Spain!" tms. jostain Espanjasta. 🤣

Vierailija
30/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne miehet ovat. Kannattaa antaa apinoiden leikkiä ja keskittyä itse korkeampiin juttuihin.

Vierailija
31/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset voivat muka muistaa niin tarkasti, että jopa ihan majoituspaikat kerrotaan äidille. Joten höps vaan tällekin aloitukselle.

Vierailija
32/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne reissut on jotain perus Pariisia, Roodosta ja Alaniaa niin ei mikään ihme. Sitten jos pitää nyksän kanssa päästä Mongolian aroille ja kuukaudeksi japaniin kun eksänkin kanssa oltiin niin sitten on vähän outoa. Että riippuu vähän reissuista.

Vierailija
33/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas kommentteja. Alkoi ihan naurattaa. Stalkkerikin jo olen. Ja tietenkin mustasukkainen jne. Ja aiheuttanut eron jne. ap

Vierailija
34/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä halusi kokea samat paikat ilman nalkutusta, kokea alueen ravintolat eikä syödä pussikeittoja hotellissa. Siksi.

Vierailija
35/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies teki tota samaa. Jopa hänen ensitreffit uuden kanssa oli täysin samanlaiset. Ja tiedän tämän koska kävin hakemassa koirani hänen luotaan kun treffit oli käynnissä, enhän mä sitä tietenkään tiennyt. Olisin mennyt myöhemmin hakemaan jos olisin tiennyt.

Pöytä oli täsmälleen samalla tavalla katettu, sama maljakko ja samanlaiset tulppaanit ja taas mies oli valmistanut ruoan. Se oli täysi toisinto meidän treffeistä. 

Vähän siinä tuli outo fiilis. Onko tuollainen miehille kovinkin tyypillistä, että jokaisen naisen kanssa toimitaan täsmälleen samoin ja sitten vaan toivotaan, että joku heistä jää?

Vierailija
36/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa uudelleenkirjoittaa muistot, että ne paikat eivät liittyisi sinuun. 

Tai sit se ei vaan keksi mitään uutta.

Vierailija
37/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipas kommentteja. Alkoi ihan naurattaa. Stalkkerikin jo olen. Ja tietenkin mustasukkainen jne. Ja aiheuttanut eron jne. ap

Kiitos tiedosta. Hyvä että itsekkin tiedostit asiat.

Vierailija
38/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki tuota samaa. Osti myös heti erottuamme uudelle naiselle saman korun kuin oli pari kk. sitten ostanut minulle vuosipäivälahjaksi.

Vierailija
39/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne reissut on jotain perus Pariisia, Roodosta ja Alaniaa niin ei mikään ihme. Sitten jos pitää nyksän kanssa päästä Mongolian aroille ja kuukaudeksi japaniin kun eksänkin kanssa oltiin niin sitten on vähän outoa. Että riippuu vähän reissuista.

No miehet ovat tuollaisia. Tinderissä tulee avauksia "teetkö minulle näin kun eksäkin teki". Vähän niinkuin lapset ja teletapit, "uudestaan". Miksi välitätte tällaisesta? Asetatte heidät paljon korkeampaan asemaan kuin mitä heille kuuluu. 

Vierailija
40/141 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä myös. Creepyä se on. Nyxän kaa halusivat saman hääpäivän, samanlaisen hääkuvan jne. Ja me oltiin menty naimisiin tyyliin marraskuun 11. Päivä eikä esim juhannuksena - ei ollut sattumaa vaan harkittua. Hääkuva oli tietyissä asennoissa sanotaan nyt vaikka meren rannalla ja heillä myös. Eli hyvin spesifit olosuhteet kopioitu.

En stalkkaa heitä vaan mun kouluikäiset lapset osallistui häihin ja ihmetteli miksi hääkuva on samanlainen.

Mun mielestä aika psykoa ja ihmettelen onko nyxä mukana copy cat - meiningissä tietoisesti ja miksi?

Se haluaa korvata ne muistot eikä halua muistella sinua, tai sitten ne paikat oli sille mieluisia. Kaikki ei aina johdu sinusta hyvällä tavalla.