Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain seksistä?
On sitten Tinder tai baari/terassi, niin miehet kyllä juttelevat ja puhuvat mukavia. Itse haluaisin tutustua ja katsoa, mihin homma voisi edetä, mutta miehet ovat aina etenemässä suoraan makuuhuoneeseen ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Eikö olisi kivempi ensin tutustua ja jos kaikki tuntuu edelleen hyvältä, niin sitten sinne makuuhuoneeseen? Mistä nykyisin edes pystyy löytämään miehen, joka haluaisi tutustua ja joilla olisi muitakin kiinnostuksen kohteita elämässä, kuin pelkästään seksi? Tinder se ei ainakaan ole, eikä myöskään baarit. Työpaikallani on muutama sinkkumies, mutta he eivät tule kyseeseen. Harrastukseni parista ei myöskään löydy, koska siellä on lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (173)
Naiset ovat niin kauniita, ja tuntuu hyvältä laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä yhden illan juttua ollut elämäni aikana ja niissä ollut myös elämäni huonointa seksiä. Muutama lyhyempi seurustelusuhde takana sekä nykyinen pitkä parisuhde. Ainakin minulle seksiä on niin paljon parempaa, kun mukana on tunteita toista kohtaan. Mitä syvempi suhde, niin sitä parempaa seksi on minulle ollut. Luulisi, että miehetkin tykkäisivät enemmän siitä, kun nainen haluaa oikeasti miehen nauttivan, eikä koko suoritus ole pelkkä ns. kassien tyhjennys.
Minulle on riittänyt jo 40+ vuotta, että saan kassini tyhjennettyä. En kaipaa lokkia vaivoikseni.
Mutta lokkeilet silti itse 40 vuotta naisen pillussa ilmaiseksi.
No kuka nyt siitä mitään maksaisi? Tarjoan hyvää seksiä ja tarkemmin kun ajattelen, niin näiden lukuiste
Minäkin baarissa naisen vonkuessa drinksua pyydän naista tarjomaan vaihteeksi minulle, suuttuvat pirut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipahan yleistys! Minä olen 54-vuotias mies, eikä minua ole seksi kiinnostanut enää yli kymmeneen vuoteen. Ei oman vaimon eikä kenenkään muunkaan kanssa. Halut vain ovat hävinneet, eikä se minua haittaa, elämässäni on kyllä muita intohimoja ja mielenkiinnon kohteita.
Tämä on miehen elämän paras vaihe. Ei tarvi kärvistellä vaan saa nauttia kaikesta muusta ihanasta elämässä. Tätä vaihetta varten kannattaa valita sellainen puoliso joka on myös mukava ihminen ja hyvää seuraa, ei pelkästään seksi edellä.
Mummon voi valita myöhemmin.
Paitsi että mies joka voi valita muijansa, valitsee lähes poikkeuksetta aina sukupolven verran nuoremman.
Ei, lopu
Mutta se muu sisältö on äärimmäisen harvoin sellaista, mikä kiinnostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä yhden illan juttua ollut elämäni aikana ja niissä ollut myös elämäni huonointa seksiä. Muutama lyhyempi seurustelusuhde takana sekä nykyinen pitkä parisuhde. Ainakin minulle seksiä on niin paljon parempaa, kun mukana on tunteita toista kohtaan. Mitä syvempi suhde, niin sitä parempaa seksi on minulle ollut. Luulisi, että miehetkin tykkäisivät enemmän siitä, kun nainen haluaa oikeasti miehen nauttivan, eikä koko suoritus ole pelkkä ns. kassien tyhjennys.
Minulle on riittänyt jo 40+ vuotta, että saan kassini tyhjennettyä. En kaipaa lokkia vaivoikseni.
No kuka nyt siitä mitään maksaisi? Tarjoan hyvää seksiä ja tarkemmin kun ajattelen, niin näiden lukuiste
Vain toisella näistä on markkina-arvo.
"Aivan. Ota sitten sellainen harmaa hiirulaisnainen joka on oikeasti samankaltainen kanssasi ja jätä ne seksyt ja anteliaat rauhaan."
Ei "harmaa hiirulainen" tarkoita että ei halua seksiä tai että sitä ei voisi olla paljon. Ulkonäkö voi pettää. Seksipommi voi olla sängyssä pattymys ja kylmä lahna ja se harmaa hiirulainen voi olla sängyssä kuuma pakkaus. Koskaan et tiedä ennen kuin kokeilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipahan yleistys! Minä olen 54-vuotias mies, eikä minua ole seksi kiinnostanut enää yli kymmeneen vuoteen. Ei oman vaimon eikä kenenkään muunkaan kanssa. Halut vain ovat hävinneet, eikä se minua haittaa, elämässäni on kyllä muita intohimoja ja mielenkiinnon kohteita.
Tämä on miehen elämän paras vaihe. Ei tarvi kärvistellä vaan saa nauttia kaikesta muusta ihanasta elämässä. Tätä vaihetta varten kannattaa valita sellainen puoliso joka on myös mukava ihminen ja hyvää seuraa, ei pelkästään seksi edellä.
Mummon voi valita myöhemmin.
Kuulin kerran kun yksi mies sanoi että valitsee eri äidin lapselleen ja tyttöystäväksi. No kas kummaa, molemmat naiset jättivät hänet (ja lapsen).
Vierailija kirjoitti:
"Aivan. Ota sitten sellainen harmaa hiirulaisnainen joka on oikeasti samankaltainen kanssasi ja jätä ne seksyt ja anteliaat rauhaan."
Ei "harmaa hiirulainen" tarkoita että ei halua seksiä tai että sitä ei voisi olla paljon. Ulkonäkö voi pettää. Seksipommi voi olla sängyssä pattymys ja kylmä lahna ja se harmaa hiirulainen voi olla sängyssä kuuma pakkaus. Koskaan et tiedä ennen kuin kokeilet.
Lahnuus johtuu vaan siitä ettet pysty kiihottamaan sitä seksikkäämpää naista. Hiirulainen on varmasti sinulle juuri sopiva saalis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahnuus johtuu vaan siitä ettet pysty kiihottamaan sitä seksikkäämpää naista. Hiirulainen on varmasti sinulle juuri sopiva saalis.
Muiden mollaaminen ja vähättely ei ole koskaan seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kiinnostavaa naisessa on?
Mitä muuta annettavaa naisessa on jota ei miehistä löydy helpommalla? Arvon naiset, teidän tulisi nyt jo vihdoinkin ymmärtää että välttämättömiä paritteluhommia lukuunottamatta kaikki mitä mies voi naisen kanssa tehdä onnistuu helpommin miesten kesken.
Nainen tuo miehen elämään vain hankaluuksia parittelumahdollisuuden lisäksi.
Ja tässä on malliesimerkki naisvihasta. Nainen ei ole kiinnostava eikä parisuhde tavoiteltava muuten kuin seksin takia. Miesten seura miellyttää enemmän, mutta kun miehillä ei ole naisen värkkejä tai mies ei uskalla myöntää olevansa homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan sek si vaikuttaa miehillä aivoissa samoihin alueisiin kuin joku huume. Jo pelkästään kauniin naisen näkeminen aktivoi mielihyväalueita miesten aivoissa.
Jos se on totta, niin se selittää miksi rumatkin miehet haluavat epätoivoisesti kauniita naisia. Ja sen miksi he eivät edes huomaa rumia naisia. Ja sen miksi he niin kovasti haluavat sek siä.
Näin. Nainen on miehen silmissä kaunein asia tässä universumissa mutta mies ei saa tästä jumalaisesta näystä nauttia.
Kiitos feminismi.
Kiitos feminismi! Nyt naisella on muukin paikka yhteiskunnassa ja yhteisöissä kuin ole miesten katseen ja halun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten johdu, ainakaan aina. Olin jonkun aikaa yhdessä hyvävartaloisen ja kauniin naisen kanssa, perus ig-beibe, joka oli todella passiivinen seksissä. Hän kyllä sai ja jälkikäteen aina sanoi nauttineensa valtavasti. Saadessaankin hän hieman ynähti, muuten oli ihan hiljaa, ehkä hiukan raskaammin hengitti. Pääasiassa pelkkää lähäriä, jossa minä tein kaikki työt tai sitten hän makasi sängyllä mahallaan ja minä tein edelleenkin kaikki työt. Täysi lahna, vaikka ilmeisesti nautti seksistä paljon. Sanoin tästä hänelle ja hän totesi, ettei oikein osaa olla aktiivinen ja sellainen hän vaan on. Alkoi lopulta häiritsemään itseäni niin paljon, että jätin hänet.
Käynnyt baareissa, olen Tinderissä, harrastuksia kuntosali esim. mutta eipä naiset ole innokkaita juttelemaan vaikka en ole heti vinkumassa seksiä vaan haluaisin kanssa tutustua ensin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt siitä mitään maksaisi? Tarjoan hyvää seksi
Minäkin baarissa naisen vonkuessa drinksua pyydän naista tarjomaan vaihteeksi minulle, suuttuvat pirut.
Missä tuollaista edes tapahtuu? Mulle tulee baarissa juttelemaan fiksuja ja mukavia naisia, ei mitään drinkin vonkujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka nyt siitä mitään maksaisi? Tarjoan hyvää seksi
Missä tuollaista edes tapahtuu? Mulle tulee baarissa juttelemaan fiksuja ja mukavia naisia, ei mitään drinkin vonkujia.
Strippibaareissa naiset käyvät vonkumassa drinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kohtaisitpa tinderissä miespuolisen ystäväni. Valittelee samaa toisin päin, eli että tapaamansa naiset haluavat vain irtoseksiä, eivätkä seurustelua.
Jeps, ja olis jo muutenkin aika vaihtaa levyä sieltä 50-luvulta että miehet sitä ja naiset tätä. Itsekin olen toistepäin, eli irtosuhteita etsivä nainen, joka menee alapää edellä :D aika monet miehet taas on demiseksuaaleja. Tinder-aikakaudella asiat ei oo enää välttämätttä samoin kuin historiassa joskus olleet.
Ap taas "unohtaa" mainita että ne miehet jotka häntä kiinnostavat -eivätkä kaikki miehet.
Ja tässä vastaus: koska sinä lähestyt vain sellaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kohtaisitpa tinderissä miespuolisen ystäväni. Valittelee samaa toisin päin, eli että tapaamansa naiset haluavat vain irtoseksiä, eivätkä seurustelua.
Jeps, ja olis jo muutenkin aika vaihtaa levyä sieltä 50-luvulta että miehet sitä ja naiset tätä. Itsekin olen toistepäin, eli irtosuhteita etsivä nainen, joka menee alapää edellä :D aika monet miehet taas on demiseksuaaleja. Tinder-aikakaudella asiat ei oo enää välttämätttä samoin kuin historiassa joskus olleet.
Itse hankin myös seksiseuraa lähinnä Tinderistä, nainen siis olen. Tarjolla on tasokkaita miehiä. Pystyy välttämään känniääliöt ja saa valita mieleisen seuralaisen. Ei myöskään aleta puhumaan selän takana, että taas se lähti eri miehen kanssa, kun pystyy hoitamaan homman ns under the radar. Ja toimii myös reissuissa hyvin, jopa ulkomailla.
Muutenkin outoa: naistenhan pitää omasta mielestään olla koko ajan ja kaikkialla seksiä tihkuvia olemuksensa joka solulla- vaikka eivät sanomansa mukaan edes välitä seksistä paljoakaan- ja sitten ihmettelevät miesten korkeaa viretasoa! (siis niiden jotka noteeraavat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan sek si vaikuttaa miehillä aivoissa samoihin alueisiin kuin joku huume. Jo pelkästään kauniin naisen näkeminen aktivoi mielihyväalueita miesten aivoissa.
Jos se on totta, niin se selittää miksi rumatkin miehet haluavat epätoivoisesti kauniita naisia. Ja sen miksi he eivät edes huomaa rumia naisia. Ja sen miksi he niin kovasti haluavat sek siä.
Näin. Nainen on miehen silmissä kaunein asia tässä universumissa mutta mies ei saa tästä jumalaisesta näystä nauttia.
Kiitos feminismi.
Kiitos feminismi! Nyt naisella on muukin paikka yhteiskunnassa ja yhteisöissä kuin ole miesten katseen ja halun kohde.
Eikä parisuhteita saatika lapsia synny, hyvin te vedätte. Erittäin elinkelpoinen aate.
No kuka nyt siitä mitään maksaisi? Tarjoan hyvää seksiä ja tarkemmin kun ajattelen, niin näiden lukuisten naisten olisi pitänyt maksaa minulle. Lokkeja mitä lokkeja.