Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asumuseron aikana jo tapailla muita tai seurustella?

Asumusero
02.08.2023 |

Mun mielestä saa jos kerran parisuhde on päättynyt oikeasti. Siis jos ei olla sovittu jotakin, että asutaan erillään, mutta ollaan silti vielä parisuhteessa ja katsotaan miten käy. Se on eri tilanne.

Itse olen ollut nyt vajaa kaksi kuukautta asumuserossa. Latasin huvikseni Tinderin ja kun kaverini kuuli tästä, niin hän oli ihmeissään. Kun hänen mielestään en saisi olla Tinderissä ja miettiä kenenkään tapailua koska olen virallisesti naimisissa vielä joulukuuhun asti. Koitin selitin hänelle, että me ei olla miehen kanssa palaamassa yhteen ja parisuhde on päättynyt toukokuussa. Ei kuulemma silti saisi edes tapailla ketään.

No ihan sama mulle kaverin mielipide, mä teen kuten itse haluan. Yksilläkään treffeillä en ole ollut ja Tinder lähinnä ajankulua. Sitä kaveri ei toki tiedä, että kävin panemassa vanhan hoidon kanssa hetki sitten. :D Kevyttä tapailua voisin kokeilla, mutta en mitään vakavaa seurustelua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi kysyä tapailuun keneltäkään lupaa

Vierailija
2/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi kysyä tapailuun keneltäkään lupaa

Ei tietenkään, mutta mun mielestä vähän hassua sanoa toiselle, että ei tämä saisi edes tapailla ketään kun on asumuserossa ja ero ei ole vielä virallinen. Kun parisuhde on kuitenkin päättynyt jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Itse en tuohon ryhtynyt, en ollut siihen vielä valmis. Exällä oli uusi nainen kuvioissa jo ennen kuin ero astui voimaan (en tiedä, oliko tämä syy eroon vai vasta myöhemmin kuvioihin tullut).

Vierailija
4/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa.

Itse en tuohon ryhtynyt, en ollut siihen vielä valmis. Exällä oli uusi nainen kuvioissa jo ennen kuin ero astui voimaan (en tiedä, oliko tämä syy eroon vai vasta myöhemmin kuvioihin tullut).

On minunkin exällä jo uusi nainen kuvioissa. Kovasti vannoo, että ei ole pettänyt kuitenkaan. Toisaalta kyllä uskon miestä koska on niin perinteinen tällaisissa asioissa ja vihaa pettämistä. Aika tiiviisti vaikuttaa viettävän aikaa sen naisen kanssa, mutta itse en kyllä haluaisi vielä kenenkään kanssa kovin tiiviisti olla. Toisaalta olen nauttinut kun olen saanut mennä miten lystää ja ollut mm. festareilla. :D  Kun eihän tuota melkein 60v. miestä mihinkään festareille olisi saanut. Itse olen siis 40+.

Vierailija
5/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa.

On minunkin exällä jo uusi nainen kuvioissa. Kovasti vannoo, että ei ole pettänyt kuitenkaan. Toisaalta kyllä uskon miestä koska on niin perinteinen tällaisissa asioissa ja vihaa pettämistä. Aika tiiviisti vaikuttaa viettävän aikaa sen naisen kanssa, mutta itse en kyllä haluaisi vielä kenenkään kanssa kovin tiiviisti olla. Toisaalta olen nauttinut kun olen saanut mennä miten lystää ja ollut mm. festareilla. :D  Kun eihän tuota melkein 60v. miestä mihinkään festareille olisi saanut. Itse olen siis 40+.

Ja kun olette eronneet, niin ei ole toisaalta väliäkään petikö vai ei.

Vierailija
6/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on ns. "sääntörakas" ihminen, joka tarvitsee ulkoapäoin tulevia ohjeita ja rajoja. Hänellä on myös kaavamainen käsitys avioliitosta ja ihmissuhteista. Onneksi tiesitkin, että häneltä ei tarvitse kysellä mitään, ja voit jättää hänen mielipiteensä omaan arvoonsa.

Vierailija
7/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa.

Kyllä mulle on väliä pettikö vai ei. Se, että ollaan nyt erottu ei tarkoita sitä ettenkö haluaisi tietää tuollaista asiaa. 

Vierailija
8/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on ns. "sääntörakas" ihminen, joka tarvitsee ulkoapäoin tulevia ohjeita ja rajoja. Hänellä on myös kaavamainen käsitys avioliitosta ja ihmissuhteista. Onneksi tiesitkin, että häneltä ei tarvitse kysellä mitään, ja voit jättää hänen mielipiteensä omaan arvoonsa.

Joo saa kyllä kaveri ajatella mitä tahtoo ja mä teen oman mieleni mukaan. En ole hänelle tai kenellekään muullekaan tilivelvollinen.

Vierailija
9/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ei siihen tarvitse keneltäkään lupaa kysellä.

Vierailija
10/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sulla on?

Vierailija
11/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa.

Kyllä mulle on väliä pettikö vai ei. Se, että ollaan nyt erottu ei tarkoita sitä ettenkö haluaisi tietää tuollaista asiaa. 

Aa, tarkoitatko, oliko hän tuon naisen kanssa jo ennen eroa? Muuhan ei ole pettämistä.

Vierailija
12/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kiire sulla on?

Enhän mä kenenkään kanssa seurustelu enkä edes tapaile ketään. Huvikseni latasin Tinderin, ymmärrätkö? Kai sitä nyt katsoa saa eikä elää kuin nunna.

Vierailija
13/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumusero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa.

Aa, tarkoitatko, oliko hän tuon naisen kanssa jo ennen eroa? Muuhan ei ole pettämistä.

Voi hyvänen aika teitä ihmisiä. Missä mä kirjoitin, että pidän pettämisenä sitä, että eron jälkeen aloittanut uuden suhteen. Miten voi edes tulkita asian noin!?

Vierailija
14/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tykkäisi että olisit säälittävä ruikuttaja perään itkijä. Että hän saisi auttaa ja lohduttaa sinua.

Vierailija
15/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ne ihmiset huolehtii, ja tällä tarkoitan ap:n kaveria.

Vierailija
16/17 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi tykkäisi että olisit säälittävä ruikuttaja perään itkijä. Että hän saisi auttaa ja lohduttaa sinua.

En mä usko, että kaveri noin ajattelee. Hänen mielestää vaan ei kenenkään kuuluisi tapailla tai seurustella asumuseron aikana. Ei tämä ihminen ole se jonka kanssa keskustelen suurimmat murheeni ja on paljon asioita jota hän ei tiedä.

Vierailija
17/17 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut jo monta vuotta asumuserossa ja silti puoliso olettaa etten saisi tapailla ketään, tai edes haluta uutta puolisoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi