Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain seksistä?
On sitten Tinder tai baari/terassi, niin miehet kyllä juttelevat ja puhuvat mukavia. Itse haluaisin tutustua ja katsoa, mihin homma voisi edetä, mutta miehet ovat aina etenemässä suoraan makuuhuoneeseen ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Eikö olisi kivempi ensin tutustua ja jos kaikki tuntuu edelleen hyvältä, niin sitten sinne makuuhuoneeseen? Mistä nykyisin edes pystyy löytämään miehen, joka haluaisi tutustua ja joilla olisi muitakin kiinnostuksen kohteita elämässä, kuin pelkästään seksi? Tinder se ei ainakaan ole, eikä myöskään baarit. Työpaikallani on muutama sinkkumies, mutta he eivät tule kyseeseen. Harrastukseni parista ei myöskään löydy, koska siellä on lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kohtaisitpa tinderissä miespuolisen ystäväni. Valittelee samaa toisin päin, eli että tapaamansa naiset haluavat vain irtoseksiä, eivätkä seurustelua.
Jeps, ja olis jo muutenkin aika vaihtaa levyä sieltä 50-luvulta että miehet sitä ja naiset tätä. Itsekin olen toistepäin, eli irtosuhteita etsivä nainen, joka menee alapää edellä :D aika monet miehet taas on demiseksuaaleja. Tinder-aikakaudella asiat ei oo enää välttämätttä samoin kuin historiassa joskus olleet.
Ei ne historiassakaan ole asiat niin olleet kuin feministit propagandassaan väittävät.
Miksi olen kiinnostunut vain seksistä? Olen noin 40v eronnut mies, ihan komea ja treenattu. Lapset ovat luonani joka toinen viikko. Joka toisen viikon omistan lapsilleni ja sitten joka toisen itselleni. Lapsettomilla viikoilla haen esim Tinderistä seksiseuraa, en välttämättä joka viikkoa, mutta joskus voilla 2-3 kertaakin viikon aikana. Välillä baareistakin tarttuu naisia mukaani. Ehkä joskus tulevaisuudessa voin taas harkita seurustelusuhdetta, mutta tällä hetkellä en. Tästä syystä haen vain ja ainoastaan seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen kiinnostunut vain seksistä? Olen noin 40v eronnut mies, ihan komea ja treenattu. Lapset ovat luonani joka toinen viikko. Joka toisen viikon omistan lapsilleni ja sitten joka toisen itselleni. Lapsettomilla viikoilla haen esim Tinderistä seksiseuraa, en välttämättä joka viikkoa, mutta joskus voilla 2-3 kertaakin viikon aikana. Välillä baareistakin tarttuu naisia mukaani. Ehkä joskus tulevaisuudessa voin taas harkita seurustelusuhdetta, mutta tällä hetkellä en. Tästä syystä haen vain ja ainoastaan seksiseuraa.
Olen naisena yhden (1) kerran elämässä nähnyt miehen jonka kanssa olisin SAATTANUT harrastanut seksiä pelkästä kiimasta mutta muussa tapauksessa tarvitsen luottamuksen ja lämmön eroottiseen latautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena yhden (1) kerran elämässä nähnyt miehen jonka kanssa olisin SAATTANUT harrastanut seksiä pelkästä kiimasta mutta muussa tapauksessa tarvitsen luottamuksen ja lämmön eroottiseen latautumiseen.
Ihmiset ovat erilaisia. Itselläni kumppanit ovat pääasiassa 30+ ikäisiä, jotka hakevat samaa, kuin minäkin, ovat usein samassa elämäntilanteessa, eli eronneita, osa yh-äitejä, tms. Eivät ole myöskään hakemassa elämänsä miestä. Homma toimii hyvin. Pari kertaa yritin vakipanoa, mutta ne menivät monimutkaisiksi, kun molemmat naiset olisivat halunneet enemmän, jne., mutta itse en ole vielä valmis siihen.
t. se edellinen, jolle kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin outoa: naistenhan pitää omasta mielestään olla koko ajan ja kaikkialla seksiä tihkuvia olemuksensa joka solulla- vaikka eivät sanomansa mukaan edes välitä seksistä paljoakaan- ja sitten ihmettelevät miesten korkeaa viretasoa! (siis niiden jotka noteeraavat)
Ihme naisvihaa täällä. Ja mitä nämä jankkaamiset siitä ovat, etteikö naiset muka haluaisi seksiä? Itse rakastan seksiä, kuten myös kaikki ystäväni, joiden kanssa olen aiheesta keskustellut. Se, etten ole kiinnostunut lähibaarin sössöttävistä ns. panomiehistä, ei tarkoita, ettenkö haluaisi seksiä usein ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein naiset sanovat että ei tämä ole minulle tyypillistä kun harrastavat seksiä miehen kanssa, johon ovat juuri tutustuneet.
Naisilla ei ole minulle muuta annattevaa kuin pantavat reikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Usein naiset sanovat että ei tämä ole minulle tyypillistä kun harrastavat seksiä mie
Kyllä sen näkee kun irtoaa. Tuo väite on kuultu niin monen muijan leipälävestä juuri ennen kuin käyn läpi joka läven. Suurin osa naisista on helppoja tai sitten vain osaan valita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein naiset sanovat että ei tämä ole minulle tyypillistä kun harrastavat seksiä mie
Kyllä sen näkee kun irtoaa. Tuo väite on kuultu niin monen muijan leipälävestä juuri ennen kuin käyn läpi joka läven. Suurin osa naisista on helppoja tai sitten vain osaan valita oikein.
Ovatko miehet helppoja?
Eräs ystäväni opiskeluaikana nautti suuseksistä suunnattoman paljon. Hän teki useita kertoja niin, että baarista/bileistä lähti jonkun miehen kanssa ja pyysi miestä nuolemaan hänet huipulle. Kun ystäväni oli saanut mitä halusi, alkoi hän puhumaan, ettei tämä ole hänelle ollenkaan tyypillistä ja hän ei tiedä, mikä häneen meni, kun lähti tällaiseen, jne. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta homma loppui siihen, eli miesten rooliksi jäi ystäväni tyydyttäminen ja sen jälkeen bye bye. Onko tämä sitten vastakohta sille miesten kassien tyhjennykselle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pertti, älä sinä täällä puhele jonninjoutavia. Nyt välipalalle ja sitten kavereitten kanssa hiekkalaatikolle.
t. äitee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet helppoja?
Eräs ystäväni opiskeluaikana nautti suuseksistä suunnattoman paljon. Hän teki useita kertoja niin, että baarista/bileistä lähti jonkun miehen kanssa ja pyysi miestä nuolemaan hänet huipulle. Kun ystäväni oli saanut mitä halusi, alkoi hän puhumaan, ettei tämä ole hänelle ollenkaan tyypillistä ja hän ei tiedä, mikä häneen meni, kun lähti tällaiseen, jne. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta homma loppui siihen, eli miesten rooliksi jäi ystäväni tyydyttäminen ja sen jälkeen bye bye. Onko täm
Siinä on ollut girl poweria! :) Voin vaan kuvitella niitä sällejä, kun on ollut aisa kovana ja sitten bye bye :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta niitäkin sinä onneton vässykkä joudut katsomaan netistä.
Miehet eivät yksinomaan ole kiinnostuneet seksistä. Miehet eivät yksinomaan halua vain seksiä. Seksi ja -leikit ovat vain avain, ilman avainta ei ovi aukene.
Nainen ehkä kykenee ajattelemaan tätä ongelmakenttää sitä kautta, että mitä kaikkea voikaan ompelukoneen kanssa tehdä, kunhan vaan on sähköä saatavilla aina tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa. Todella monet naiset itsekin luottavat siihen että pelkkä p*llu riittää. Jos niiltä otettaisiin se pois niin ei heillä olisi mitään annettavaa.
Koska seksi on ainut asia, joka ei heteromieheltä onnistu ilman naista. Kuinka vaikea se voi olla naisen käsittää?
M50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkansa. Todella monet naiset itsekin luottavat siihen että pelkkä p*llu riittää. Jos niiltä otettaisiin se pois niin ei heillä olisi mitään annettavaa.
Siinä toinen vässykkä, joka voi katsella naisen p*llua netistä, kun aitoa ei poju onnistu saamaan. Ikää kuitenkin sulla jo 50+, mutta eka kerta kokematta edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin outoa: naistenhan pitää omasta mielestään olla koko ajan ja kaikkialla seksiä tihkuvia olemuksensa joka solulla- vaikka eivät sanomansa mukaan edes välitä seksistä paljoakaan- ja sitten ihmettelevät miesten korkeaa viretasoa! (siis niiden jotka noteeraavat)
Ihme naisvihaa täällä. Ja mitä nämä jankkaamiset siitä ovat, etteikö naiset muka haluaisi seksiä? Itse rakastan seksiä, kuten myös kaikki ystäväni, joiden kanssa olen aiheesta keskustellut. Se, etten ole kiinnostunut lähibaarin sössöttävistä ns. panomiehistä, ei tarkoita, ettenkö haluaisi seksiä usein ja paljon.
Et saa sanoa noin, se on miesvihaa! Täällä tulee peräkamarin pojille paha mieli. Ei nainen saa vaatia mieheltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jäänyt ilman naista vai mistä vihasi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jäänyt ilman naista vai mistä vihasi kumpuaa?
Onko se vihaa jos toivoo naisilta jotain muutakin kuin pilua? Nyt tulee meinaan aika ristiriitaisia viestejä.
Ei siltä vaikuta.