Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain seksistä?
On sitten Tinder tai baari/terassi, niin miehet kyllä juttelevat ja puhuvat mukavia. Itse haluaisin tutustua ja katsoa, mihin homma voisi edetä, mutta miehet ovat aina etenemässä suoraan makuuhuoneeseen ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Eikö olisi kivempi ensin tutustua ja jos kaikki tuntuu edelleen hyvältä, niin sitten sinne makuuhuoneeseen? Mistä nykyisin edes pystyy löytämään miehen, joka haluaisi tutustua ja joilla olisi muitakin kiinnostuksen kohteita elämässä, kuin pelkästään seksi? Tinder se ei ainakaan ole, eikä myöskään baarit. Työpaikallani on muutama sinkkumies, mutta he eivät tule kyseeseen. Harrastukseni parista ei myöskään löydy, koska siellä on lähinnä naisia tai pariskuntia.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa muista miehistä. Itse en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut seksistä. En toki käy baareissa ja deittisovelluksissakin olen ollut kovin laiskasti. Mikäli olen sovelluksen ladannut, niin välillä ole päätynyt jo saman illan aikana sovelluksen poistamaan todeten ettei vain jaksa kiinnostaa.
Oletko aseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa muista miehistä. Itse en ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut seksistä. En toki käy baareissa ja deittisovelluksissakin olen ollut kovin laiskasti. Mikäli olen sovelluksen ladannut, niin välillä ole päätynyt jo saman illan aikana sovelluksen poistamaan todeten ettei vain jaksa kiinnostaa.
Oletko aseksuaali?
En tiedä, koska en ole ikinä kokenut myös tarvetta määritellä itseäni johonkin lokeroon. Olen minä omine hyvine ja huonoine puolineni.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertoo kavereille ketä ovat paneskelleet ja se on ylpeyden aihe. Miksei naiset ole kiinnostuneet niistä tavis miehistä jotka haluaa parisuhteen. Haluatte vain tapailla komeita miehiä jotka haluaa vain seksiä. Teille ulkonäkö tärkeintä ja avaatte haaranne kenelle tahansa komealle miehelle joka valehtelee että lupaa seurustella kanssanne.
Samalla lailla ne tavikset ja rumatkin miehet ovat saman asian perässä. Olet rakentanut itsellesi vihollisen, jota ei ole olemassa.
Seksi on tärkein asia naisten kanssa. Jos seksin lisäksi löytyy muutakin niin se on aina plussaa. Ensin kuitenkin seksi ja vasta sitten voi miettiä niitä muita asioita.
M
Koska miehet ei etsi kumppania, vaan pillua.
Mitä muuta kiinnostavaa naisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertoo kavereille ketä ovat paneskelleet ja se on ylpeyden aihe.
Kaveriporukoissa lienee eroja, koska omassa kaveripiirissä tuo ei ole koskaan ollut suosittu puheenaihe. Ylipäänsä naisita puhuminen on ollut vuosikymmenet todellä vähäistä., Ennemmin olemme puhuneet peleistä, urheilusta, tapahtumista, musiikista jne.
Olen melkein nelikymppinen mies ja omat kokemukset nimenomaan naisista on tuo, että seksiä haluavat ja siinä se. No sitäkin on hirveän vaikea saada, joten en jaksa siihenkään enää vaivautua. Parisuhde puolestaan on ihan mahdoton asia...
Hei Ap, olen sinun kohtalotoveri. Minullekin miehet lähestyy seksin merkeissä. Eivät pääse edes treffeille, kun muutaman viestin jälkeen alkaa kysely seksistä. Ajattelen, että runkkaajat kaipaavat vaan seuraa. Deletoin heti.
Eli missä te järkevät miehet olette, jotka etsitte elämänkumppania, toki seksi siihen sitten kuuluu.
Tsemppiä Ap ja muut kohtalotoverit!
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertoo kavereille ketä ovat paneskelleet ja se on ylpeyden aihe. Miksei naiset ole kiinnostuneet niistä tavis miehistä jotka haluaa parisuhteen. Haluatte vain tapailla komeita miehiä jotka haluaa vain seksiä. Teille ulkonäkö tärkeintä ja avaatte haaranne kenelle tahansa komealle miehelle joka valehtelee että lupaa seurustella kanssanne.
Niitä ääliöitä on, mutta ei kaikki ole.
Fiksut ei repostele. Fiksut kunnioittaa.
Jos on sattunut repostelijoiden puheisiin, niin mitä sitten. Ei mahda mitään.
Ei vaan jatka siellä sit enää.
Hakeutuu fiksujen seuraan. Niitä on.
He vaan eivät ole niitä kovaäänisiä.
Miehiä on kahdenlaisia: Niitä, jotka ajattelevat haaravälillään ja parisuhdemateriaalia.
Kannattaa pysyä erossa nuista muna edellä -tyypeistä, ne toiset ovat mukavampia ja fiksumpia ja menestyvät elämässä kaikin puolin paremmin.
En oikein ymmärrä miksi miehille ei tarjota jotain panoviettiä hillitsevää lääkettä, maailma olisi paljon parempi jos nuo munamiehetkin keskittyisivät muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei etsi kumppania, vaan pillua.
Aika yleistävä lähestyminen sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kiinnostavaa naisessa on?
Niin. Siitä sun on itse otettava selvää.
Se vaatii panostusta, että uskaltaa.
Seksi kiinnostaa minua ehkä viimeisimpänä.
Voi, kohtaisitpa tinderissä miespuolisen ystäväni. Valittelee samaa toisin päin, eli että tapaamansa naiset haluavat vain irtoseksiä, eivätkä seurustelua.
Vierailija kirjoitti:
Eli missä te järkevät miehet olette, jotka etsitte elämänkumppania, toki seksi siihen sitten kuuluu.
Töissä, seuran treeneissä tai kotona lähinnä. Mikäli käyn jossain, niin en juurikaan huomioi muita ihmisiä ja ikinä en harkitsekaan kenenkään lähestymistä. Saatan jonkun kanssa vaihtaa pari sanaa tyyliin seisomme jonossa tai satumme katsomaan samaa teosta taidemuseossa, mutta siinä kohtaa sen toisen ihmisen iällä tai sukupuolella ei ole merkitystä.
Ei ole heille opetettu tai ei ole hyvät tavat tarttuneet. Ei niitten kanssa kannata jatkaa, jotka ei kunnioita kahdenvälisiä luottamusta, vaan puhuu ympäri kyliä.
Siinähän osoittaa moukkamaisuutensa jo alussa. Se helpottaa sitä, että juorujen kohde ei jatka sitä suhdetta.
Näitä löytyy.
Jotkut kehuskelee aikido olis mitään edes tapahtunut.
Ei kannata jäädä niihin.
Etiäpäin vaan.
Fiksuja onneks on. Sen näkee ajan kanssa, että kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoi mies, joka ei pidä tavallisia naisia naisina. Rumia hän ei edes näe. Hänelle kelpaa vain joku instamalli. Hän tulee tänne aina vinkumaan kun instamalli antaa rukkaset ja lähtee jonkun jääkiekkoilijan matkaan.
Naiset haluaa vain väkivaltaisia jännämiehiä jotka pettää. Niitä te nussitte aina. Se oli 25 vuotta sitten samanlaista että piti saada se pahis jännämies eikä kiltti mies kelvannut. Nykyään sama homma.