Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain seksistä?

Vierailija
29.07.2025 |

On sitten Tinder tai baari/terassi, niin miehet kyllä juttelevat ja puhuvat mukavia. Itse haluaisin tutustua ja katsoa, mihin homma voisi edetä, mutta miehet ovat aina etenemässä suoraan makuuhuoneeseen ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Eikö olisi kivempi ensin tutustua ja jos kaikki tuntuu edelleen hyvältä, niin sitten sinne makuuhuoneeseen? Mistä nykyisin edes pystyy löytämään miehen, joka haluaisi tutustua ja joilla olisi muitakin kiinnostuksen kohteita elämässä, kuin pelkästään seksi? Tinder se ei ainakaan ole, eikä myöskään baarit. Työpaikallani on muutama sinkkumies, mutta he eivät tule kyseeseen. Harrastukseni parista ei myöskään löydy, koska siellä on lähinnä naisia tai pariskuntia.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertoo kavereille ketä ovat paneskelleet ja se on ylpeyden aihe. Miksei naiset ole kiinnostuneet niistä tavis miehistä jotka haluaa parisuhteen. Haluatte vain tapailla komeita miehiä jotka haluaa vain seksiä. Teille ulkonäkö tärkeintä ja avaatte haaranne kenelle tahansa komealle miehelle joka valehtelee että lupaa seurustella kanssanne.

Minkä vuoksi komeat miehet eivät halua parisuhdetta, mutta vähemmän komeat haluavat?

Rakastuvatko ne vähemmän komeat miehet vähemmän kauniisiin naisiin?

Vierailija
22/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisten kanssa voi paritella, kaikkea muuta voi miehet tehdä myös keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, olen sinun kohtalotoveri. Minullekin miehet lähestyy seksin merkeissä. Eivät pääse edes treffeille, kun muutaman viestin jälkeen alkaa kysely seksistä. Ajattelen, että runkkaajat kaipaavat vaan seuraa. Deletoin heti.

Eli missä te järkevät miehet olette, jotka etsitte elämänkumppania, toki seksi siihen sitten kuuluu.

Tsemppiä Ap ja muut kohtalotoverit! 

Me järkevät (ja parisuhdekelpoiset) miehet olemme pääsääntöisesti parisuhteissa.

Tätähän ei valtaosan palstalla päivystävien miesten mielestä saisi ääneen sanoa, mutta kunnolliselle miehelle on vientiä ja parisuhteen muodostumisen ongelmaksi ei todellakaan muodostu kysynnän puute, vaan lähinnä se, että sattuu löytämään sen ihmisen jonka kanssa henkisesti kohtaa.

Vierailija
24/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kiinnostavaa naisessa on?

Mitä muuta annettavaa naisessa on jota ei miehistä löydy helpommalla?  Arvon naiset, teidän tulisi nyt jo vihdoinkin ymmärtää että välttämättömiä paritteluhommia lukuunottamatta kaikki mitä mies voi naisen kanssa tehdä onnistuu helpommin miesten kesken.

Nainen tuo miehen elämään vain hankaluuksia parittelumahdollisuuden lisäksi.

Vierailija
25/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, olen sinun kohtalotoveri. Minullekin miehet lähestyy seksin merkeissä. Eivät pääse edes treffeille, kun muutaman viestin jälkeen alkaa kysely seksistä. Ajattelen, että runkkaajat kaipaavat vaan seuraa. Deletoin heti.

Eli missä te järkevät miehet olette, jotka etsitte elämänkumppania, toki seksi siihen sitten kuuluu.

Feminismi teki meille selväksi ettei meitä kaivata.

Vierailija
26/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan sek si vaikuttaa miehillä aivoissa samoihin alueisiin kuin joku huume. Jo pelkästään kauniin naisen näkeminen aktivoi mielihyväalueita miesten aivoissa.

Jos se on totta, niin se selittää miksi rumatkin miehet haluavat epätoivoisesti kauniita naisia. Ja sen miksi he eivät edes huomaa rumia naisia. Ja sen miksi he niin kovasti haluavat sek siä.

Vierailija
27/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan joskus lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan sek si vaikuttaa miehillä aivoissa samoihin alueisiin kuin joku huume. Jo pelkästään kauniin naisen näkeminen aktivoi mielihyväalueita miesten aivoissa.

Jos se on totta, niin se selittää miksi rumatkin miehet haluavat epätoivoisesti kauniita naisia. Ja sen miksi he eivät edes huomaa rumia naisia. Ja sen miksi he niin kovasti haluavat sek siä.

Näin.  Nainen on miehen silmissä kaunein asia tässä universumissa mutta mies ei saa tästä jumalaisesta näystä nauttia.

Kiitos feminismi.

Vierailija
28/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaan en ole naiselle mitään seksiin viittaavaa edes ehdottanut viimeisen 20 vuoden aikana mutta naiset sen sijaan aika suoraankin ovat. Ei siitä ole kuin viikko viimeksi terassilla juttelin yhden naisen kanssa pari tuntia siinä terassilla juteltiin ja se ehdotti että lähden sen luokse. Kyllä silloin tietää että seksiä nainen haluaa. Tapailin yhtä 35 v naistakin 8 kk ja ei sitä seurustelu kiinnostanut vaan seksi.

Vierailija
29/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertakaan en ole naiselle mitään seksiin viittaavaa edes ehdottanut viimeisen 20 vuoden aikana mutta naiset sen sijaan aika suoraankin ovat. Ei siitä ole kuin viikko viimeksi terassilla juttelin yhden naisen kanssa pari tuntia siinä terassilla juteltiin ja se ehdotti että lähden sen luokse. Kyllä silloin tietää että seksiä nainen haluaa. Tapailin yhtä 35 v naistakin 8 kk ja ei sitä seurustelu kiinnostanut vaan seksi.

Naiset on irstaita sikoja!!!

Vierailija
30/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten feminismi on mitenkään vaikuttanut sinun arkeesi?

Vierailija
31/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että on yleinen kauneuskäsitys ja sitten on oma kumppani. Omaa kumppania olen aina pitänyt kauniina, vaikkei hän mitenkään yleisen kauneuskäsityksen mukaan mikään missi olekaan. Tavallinen suomalainen nainen, kuten itse olen tavallinen suomalainen mies. Rakastunut ihminen näkee kumppaninsa erilailla.

Vierailija
32/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehiä on kahdenlaisia: Niitä, jotka ajattelevat haaravälillään ja parisuhdemateriaalia."

Kyllä mutta yleinen harhakäsitys olisi se että parisuhdemateriaalimiehet eivät haluaisi ihan samalla tavalla seksiä kuin nuo toisetkin. Yleensäkään miehissä seksin haluaminen ei kerro miehestä ja miehen luonteesta yhtään mitään.

Itse olen naimisissa onnellisesti "yhdenillanjutun" kanssa ja niin on moni kaverinikin. Ihan tavallisia ja kunnollisia miehiä on tarttunut meille matkaan vaikka onkin menty yhteen aluksi "seksi edellä". Jos aamulla huomaa että tuohan on oikeasti aika kiva tyyppi niin siitä se vakavampikin seurustelu usein lähtee helposti liikkeelle.

Vierailija
33/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenkö vasta pitää herätä vastustamaan kun vaikuttaa?

Vierailija
34/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä muuta annettavaa naisessa on jota ei miehistä löydy helpommalla?"

Hieman erilaiset ajatukset ja näkökulmat? Olen kyllä kuullut ne muiden miesten jutut jo miljoonaan kertaan ja aika harvoin sieltä enää mitään uutta ja avartavaa kuulee. Naisten kanssa taas saa kyllä hyvin usein uusia näkökulmia elämään ja näkee asioita joita ei ole niin noteerannut.

Vierailija
35/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tapailet niitä jotka haluaa panna heti. Taidat vaan panna heti itse etkä halua tutustua, sellaisen kuvan kirjoituksestasi saa että viet miehen heti makkariin panemaan ja sitten ihmettelet ettei siitä kuulu mitään. 

Vierailija
36/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pillut on niin nähty. Nykyisin naisen kanssa harrastetaan kaikkea muuta kuin seksiä.

m50

Vierailija
37/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kiinnostavaa naisessa on?

Mitä muuta annettavaa naisessa on jota ei miehistä löydy helpommalla?  Arvon naiset, teidän tulisi nyt jo vihdoinkin ymmärtää että välttämättömiä paritteluhommia lukuunottamatta kaikki mitä mies voi naisen kanssa tehdä onnistuu helpommin miesten kesken.

Nainen tuo miehen elämään vain hankaluuksia parittelumahdollisuuden lisäksi.

Tunne on kuule "arvon" mies molemminpuolinen. Miehistä ei ole mitään muuta kuin haittaa naisille ja uskallanpa väittää että koko yhteiskunnalle. Spermapankitkin kun on olemassa niin ei tarvitsisi yhteenkään sperman luovuttajaan fyysisesti itse koskea mikäli lapsia haluaisi. 

Vierailija
38/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ei vaikuta oikeasti mitenkään. 

Vierailija
39/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis ei vaikuta oikeasti mitenkään. 

Ei, en olisi päässyt pörssiyritysten hallituksiin muutoinkaan. 

Vierailija
40/173 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehiä on kahdenlaisia: Niitä, jotka ajattelevat haaravälillään ja parisuhdemateriaalia."

Kyllä mutta yleinen harhakäsitys olisi se että parisuhdemateriaalimiehet eivät haluaisi ihan samalla tavalla seksiä kuin nuo toisetkin. Yleensäkään miehissä seksin haluaminen ei kerro miehestä ja miehen luonteesta yhtään mitään.

Itse olen naimisissa onnellisesti "yhdenillanjutun" kanssa ja niin on moni kaverinikin. Ihan tavallisia ja kunnollisia miehiä on tarttunut meille matkaan vaikka onkin menty yhteen aluksi "seksi edellä". Jos aamulla huomaa että tuohan on oikeasti aika kiva tyyppi niin siitä se vakavampikin seurustelu usein lähtee helposti liikkeelle.

Mikä ihmeen yleinen harhakäsitys? Eiköhän ihan valtaosa aikuisista ihmisistä tiedä, että suurin osa ihmisistä (ihan sukupuolesta riippumatta) haluaa seksiä. Se on meidän biologiamme normaalein ja tavallisin asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä