Mitä olette mieltä, että lemmikeille annetaan ihmisen nimiä?
Olisiko ok, jos vaikka naapurisi nimeäisi koiransa kanssasi samannimiseksi? Huutelisi sitten rivarin pihalla: "Ritva, hae keppi!" jne.
Kommentit (64)
Minun koirallani (1961-1972) oli sama nimi kuin toisella miniälläni.
Tottakai olisi, miksi minun maailmani siihen kaatuisi? Saa antaa ihan minkä nimen tahansa minun puolestani.
hauskempia, kuin jotkut rexit tai lunat.
Naapurilla on helvetin ruma ja tyhmä koira, jonka nimi on Tero.
🇺🇦🇮🇱
No niinhän niitä annetaankin ja on ihan ok
Missään ei ole määrätty mitkä ovat ihmisten nimiä ja mitkä eläinten nimiä.
Minun narttuni ovat Sanna, Li ja Maria
Minusta on hauskaa ja juuri sellainen joka ei oikein soveltuisi eläimelle, esim Kyllikki.
Kaffebulla kirjoitti:
Naapurilla on helvetin ruma ja tyhmä koira, jonka nimi on Tero.
Lempinimeltään Terska
Olisi ihan ok, jos joku nimeäisi lemmikkinsä minun mukaani. Iät ja ajat on ihmisten nimiä annettu lemmikeille, ei siinä ole mitään ihmeellistä, tai erikoisemmin pohdittavaa.
Luulin että naapurin pappa huuteli jotain poikaansa pihalla kun Pekkaa huuteli, mutta sitten sieltä tuli musta pikkukoira nurkan takaa ja tein nimestä nerokkaan oivalluksen
Meidän koiran nimi on perinteinen miehen nimi, jonka aikaisempi omistaja on sille antanut. Onneksi lähipiirissä ei ole samannimisiä ihmisiä.
Olisiko se sitten parempi jos se antaisi lapselleen minun nimen ja huutelisi "Ritva, älä kaiva pyllyä, ei saa syödä räkää, ritva" En minä omista nimeäni ja itseasiassa olisi ihan kiva saada kissa- tai koirakaima, mutta minun nimi on niin tylsä ja tavallinen, ettei sitä lemmikeille anneta. Eikä pahemmin lapsillekaan enää.
Harmittaisi kuunnella, mutta sitä sattuu. Ihmisnimet on ihan hauskoja eläimillä. Ei pitäisi loukkaantua niistä. Niissä on yleensä huumoria mukana hyvällä tavalla.