Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lisätä seksikkyyttä miesten silmissä?

Vierailija
28.07.2025 |

Olen muodokas nainen. Mutta tuntuu, ettei kukaan mies tajua, että olen todella seksuaalinen nainen. Olen tosi vaativassa ammatissa henkisesti. Se karkottaa miehet. Haluaisin läheisyyttä useita kertoja päivässä. En harrasta yhden yön tapaamisia tai suhteita, jotka liittyvät vaan seksiin.

Miten voisin tehdä itsestäni haluttavamman?

Käytän naisellisia vaatteita: hameita ja mekkoja. Minulla on isot rinnat ja pidän tiukkoja paitoja. Meikkaan kauniisti ja käytän koruja. Käytän hajuvesiä. Huolehdin hiuksista, ripsistä ja ajelen karvat. Hoidan ihoa.

Olen laihduttanut ja tiedän että minulla on ylipainoa. Sen eteen teen kovasti töitä. Sekö se on suurin tuen off? Ovathan miehetkin ylipainoisia. Etsinkin isoa miestä. 

Olen 40+. Uskoisin, että miehiä on vielä tässä iässä halukkaita parisuhteeseen. Vai kuinka? 

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti. 

Vierailija
2/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittamasi perusteella suurin syy on varmasti tuo ylipaino. Se että etsit isoa miestä ei tarkoita että miehet etsisivät isoa naista. Toinen on varmasti tuo ikä. Hyvät miehet viedään viimestään kolmikymppisinä, tietenkin on niitä hyviä eronneita mutta noin pääsääntöisesti. 

Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etsinkin toisella kierroksella olevaa miestä. En etsi poikasta, joka pitää opettaa kaikkeen. 

Joo, teen työtä laihtumisen suhteen. Minulla oli vakava sairaus, josta nyt olen parantunut. Lääkehoito lihotti minut. Näin lääkärikin sanoi. Nyt on aika liikunnalle. Toisaalta toivon, että mies osaisi nähdä elämän monimuotoisuuden. Kaikki läski, ei ole laiskuutta. 

Ap

Vierailija
4/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta! Miehet vain pelkäävät lähestyä noin upeaa naista! Ollaan niin kovia, mutta sitten tosi paikassa menee pupu pöksyyn!

No hyvänen aika. Olen ollut todella pitkään sinkkuna. Sairauden aikana tosin off-line. 

Miten saisin miehet kiinnostumaan, tai oikeastaan yhden miehen? 

Ap

Vierailija
5/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljeksit ympäriinsä pillu paljaana.

Vierailija
6/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino on katsoa silmiin, hymyillä ja olla empaattisen oloinen, miehet villiintyy. Itse asun hki ja täällä kauniit naiset ovat opetelleet kim kardashian ilmeen ja ovat todella tympeän ja luotaantyöntävän näköisiä.

Vierailija
7/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeissä ei ole kaloreita, lääkkeet eivät lihota.

Seksikkyys on yhtä kuin nuori ikä (alle 20v), pienehkö BMI (alle 20) ja sileä, pilaamaton iho jota on paljon paljaana, ynnä feminiinisyys, nöyryys sekä tottelevaisuus.

Ilmankos me suomalaiset naiset olemme niin epäseksikkäitä, vanhenemme joka päivä, talvella on kylmä eikä tuo nöyryys ja tottelevaisuuskaan ole oikein leipälajejamme.

Ota koira, sellainen pieni ja suloinen, ja kohtele sitä hyvin.

Vierailija
8/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan. 

Ottaisin koiran, mutta olen niin meneväinen, ettei ole aikaa koiralle.

Ap

Vierailija
9/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 40+ ikäisyys, eli 40-49v, on naisten pahin ongelma rumapainoisuuden jälkeen, seksuaalisuus on huvennut lähes olemattomiin ja vaihdevuosivaivat alkavat millä hetkellä tahansa.

Vierailija
10/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä varattu mies seksiin. Saat silloin hyvää seksiä ja monet varatut on mukavia 

Vierailija
11/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on ylivoimaisesti paras keino lisätä haluttavuutta.

Vierailija
12/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua varattua miestä. En etsi pelkkää seksiä. Sitä saisin Tinderistä. Ei kiitos! 

Haluan aitoa rakkautta.

Ap

Vierailija
13/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denial-moodi naisella on aina vahva turn-off eli ihan ensimmäiseksi otetaan itseä niskasta kiinni ja lopetetaan höpinät "muodokkuudesta" ja "kehopositiivisuudesta".

Läskikin voi olla kiihottava jos se myöntää rehellisesti olevansa läski ja lähdetään tältä pohjalta eteenpäin eikä miehen tarvitse olla koko ajan miettimässä henki kurkussa mitä sanoo ettei särje vaivalla rakennettua illuusiota ja laardipallero ryntää vessaan nyyhkyttämään.

Vierailija
14/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua varattua miestä. En etsi pelkkää seksiä. Sitä saisin Tinderistä. Ei kiitos! 

Haluan aitoa rakkautta.

Ap

Silloin sitten täytyy ollakin todella haluttava ja mukava nainen 

Vierailija
15/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ongelmaa on kun vapaita täyspäisiä tuon ikäisiä miehiä vähän, jos juurikaan ollenkaan. 

Vierailija
16/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeissä ei ole kaloreita, lääkkeet eivät lihota.

Seksikkyys on yhtä kuin nuori ikä (alle 20v), pienehkö BMI (alle 20) ja sileä, pilaamaton iho jota on paljon paljaana, ynnä feminiinisyys, nöyryys sekä tottelevaisuus.

Ilmankos me suomalaiset naiset olemme niin epäseksikkäitä, vanhenemme joka päivä, talvella on kylmä eikä tuo nöyryys ja tottelevaisuuskaan ole oikein leipälajejamme.

Ennen, kun naiset olivat kaunottareita, oli usein ihailtavissa paljaita varpeja talvellakin, siis sisäjalkineet mukana tai kylässä paljain jaloin. Minihame kulki maxin alla, joka riisuttiin veskissä, kuten rysäpöksytkin. Nännit nökökkivät ilman rintsikoita. Toisinaan isäntäväki järjesti kaunottarille vaatteiden vaihtohuoneen.

Vierailija
17/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi nämä naiset aina kuvittelevat tietävän mitä miehen päässä liikkuu. Ei kannata kysyä kalalta kalastus neuvoja. En ole vielä miestä tavannut joka naista pelkäisi. Miksi sitten miehet eivät pelkää kauniita hyvässä kunnossa olevia naisia? 

Vierailija
18/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo etsinkin toisella kierroksella olevaa miestä. En etsi poikasta, joka pitää opettaa kaikkeen. 

Joo, teen työtä laihtumisen suhteen. Minulla oli vakava sairaus, josta nyt olen parantunut. Lääkehoito lihotti minut. Näin lääkärikin sanoi. Nyt on aika liikunnalle. Toisaalta toivon, että mies osaisi nähdä elämän monimuotoisuuden. Kaikki läski, ei ole laiskuutta. 

Ap

Eipä se muuta mitään miesten maailmassa mikä se syy on että olet ylipainoinen tällä hetkellä. Mutta se on varmasti plussa jos tietää että olet tosissaan laihduttamassa.

Vierailija
19/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin miten ihmeessä pitäisi olla nöyrä? Minusta parisuhde on kahden kauppa, molemmat saa kunnioittaa toisiaan. 

Ottaisin koiran, mutta olen niin meneväinen, ettei ole aikaa koiralle.

Ap

Ei tarvitse olla nöyrä jos et halua mutta jos kysyt mikä saa sinut näyttämään seksikkäältä miesten silmissä niin se on feminiinisyys ja nöyryys on osa sitä.

Vierailija
20/166 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin haluaisit olla seksikäs? Niin että teet vaikutuksen miehiin, jotta he kiinnostuvat sinusta, vai niin että kiinnostunut mies alkaa ajattelemaan sinusta seksuaalisesti?