Minkä kokoisilla rinnoilla "tissipano" onnistuu
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla h-kuppikoko ainakin niiden väliin on mukavaa lykkiä ja tulla.
Minkälaiset nännit/nännipihat. Antaako myös imeä ja nuolla niitä
C jotai mitähän tolla omalla vaimolla nykyään on ja hyvin toimii. Pitkästä aikaa tullut tätäkin taas tehtyä. Minusta paras asento löytynyt saunoessa. Vaimo istuu keskilauteella ja siitä voin itse seisten naida rintojen väliin ja välillä suuhun. Mikään mahtikulli (17cm) en ole, mutta uskoisin, että hieman pidemmallä kullilla tämä touhu on helpompaa. Harvoin nykyään lasten takia onnistuu kotona sellainen vapaampi touhuilu. Tämä rintojen väliin naiminen oli silloin upeeta siten, että vaimo selällään ja itse asetut takapuoli vaimon kasvoihin päin naimaan rintojen väliin. Itse puristelin rintoja kullin ympärille ja hänelle jäi kädet vapaaksi hyväillä vaikka itseään ja nuoleskella minua sieltä minne ei aurinko paista.
B-kupilla onnistuu jo, mutta hieman joutuu käsillä pitelemään kalua tissien välillä, Yleensä tissit eivät mene ihan kokonaan kalun ympärille. Isommilla rinnoilla onnistuu tietysti helpommin ja rinnat menevät luonnollisesti kalun ympärille ja parhaimmillaan ottavat koko kalun sisäänsä. Tässä asiassa mielestäni isompi on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on b-kupin rinnat ja kyllä ne voi puristaa yhteen niin, että väliin voi panna. Mutta ei ne ympäri asti riitä, vaan sormet sitten apuna siinä kohtaa. Yhden exän kanssa tuota joskus tehtiin.
Itse pidän tästä eniten koska nainen saa kädet ristimällä tiukemman puristuksen sekä kiihotun kun näen kalun liikkuvan rintojen läpi sekä ja lopuksi vielä tuosta pystyy laueta kasvoille asti.
Näin netissä joskus yhden amatöörivideon jossa ihan älyttömän iso- ja riippuvarintainen nainen antoi miehen hieroa kaluaan sinne väliin. Nainen piteli niitä käsillään hieman koholla ja mies työnteli sinne väliin. Tissit olivat muodoltaan ihan hervottoman pitkät ja riippuvat. Mutta kun hän kohotti niitä hieman käsillään, niin varmaan lähemmäs 40 cm pehmeää tissiväliä, joka hyllyi kiihottavasti työntöjen tahdissa. Miehen meisseli ylettyi alle puoleen väliin sitä tissiväliä. Muistaakseni kundi kesti sitä työntelyä n. 2-3 minsaa ennen kuin laukesi. Ihan hemmetin kiihottava ajatus päästä joskus kokemaan tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Näin netissä joskus yhden amatöörivideon jossa ihan älyttömän iso- ja riippuvarintainen nainen antoi miehen hieroa kaluaan sinne väliin. Nainen piteli niitä käsillään hieman koholla ja mies työnteli sinne väliin. Tissit olivat muodoltaan ihan hervottoman pitkät ja riippuvat. Mutta kun hän kohotti niitä hieman käsillään, niin varmaan lähemmäs 40 cm pehmeää tissiväliä, joka hyllyi kiihottavasti työntöjen tahdissa. Miehen meisseli ylettyi alle puoleen väliin sitä tissiväliä. Muistaakseni kundi kesti sitä työntelyä n. 2-3 minsaa ennen kuin laukesi. Ihan hemmetin kiihottava ajatus päästä joskus kokemaan tuollainen.
Ja hommassa oli vielä se juju, että nainen sanoi antavansa miehen myös naida häntä, mutta vain sillä ehdolla että kundi kestäisi tissien välissä tietyn ajan. Ehkä 5 minuuttia, en muista tarkkaan. Mutta kuitenkin kundi sai pitkässä tissivälissä nopeasti siemensyöksyn ja sen myötä hävisi myös vedon!
Monilla se heppi sitten hukkuu sinne D-kupin rintojen väliin. Jos et ole hyvällä itsetunnolla varustettu, älä yritä.
kyllä itse lähtisin siitä että miniminä pitäisin:
80 D.
tämä tietenkin itseltäni poissulkien niin ei tarvi kantaa sitä 9tuumanMeisseliä tarkussa koko ajan..
Vaimolla h-kuppikoko ainakin niiden väliin on mukavaa lykkiä ja tulla.