Minkä kokoisilla rinnoilla "tissipano" onnistuu
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että tätä toimintaa kutsutaan panoksi, vaikka mieshän vain tyydyttää itseään rintojen väliin.
Miesvihainen kommentti. Ikään kuin "espanjalaisessa" ei voisi olla kahta kiinnostunutta, kiihottunutta ja aktiivista osapuolta.
Kun tämä samainen miesviha-aalto suomii yhdyntäkeskeistä seksiä, niin on se kumma, kun non-penetratiivinen seksin muoto on sitten ongelmallinen myös.
Ja tosiaan, edes mininikriteerit täyttävä tissipanohan _edellyttää_, että molemmat ovat aktiivisia.
Että päättäkää jo!
Sen verran isot pitää olla, että saa tissit puristettua peniksen ympärille. Spermat joko tisseille tai suuhun
Vierailija kirjoitti:
Sen verran isot pitää olla, että saa tissit puristettua peniksen ympärille. Spermat joko tisseille tai suuhun
Yleensä tisseille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B kupista ylöspäin. Ja spermat tisseille tai siitä nainen ottaa suihin ja nielee spermat.
Lähinnä kyllä D kupista ylöspäin
Minimissään D ennenkuin alkaa tuota yrittämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä onnistu millään b koon rinnoilla!
Et ole näemmä pannut tissien väliin kun noin sanot.
Onnistuu.
Et taida nyt ymmärtää mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä onnistu millään b koon rinnoilla!
Et ole näemmä pannut tissien väliin kun noin sanot.
Onnistuu.
Et taida nyt ymmärtää mistä on kyse?
Et ole pannut tissien väliin kun noin sanot.
Turhaan sinun on minua alkaa opettaa.
Olen pannut tissien väliin 30 vuotta ja se onnistuu b kupin rinnoilla
No, kertokaa nyt miltä tuntuu päästä lykkimään sellaisten oikein isojen, riippuvien pehmeiden väliin? Saako siitä tuntumaa vai antaako sellaiset ikään kuin liikaa "periksi"? Mua ovat aina kiihottanut muodokkaat, iso- ja riippuvarintaiset naiset.
Oletteko koskaan lauenneet tissipanon aikana? Onko se ollut koko homman tarkoitus vai esileikki? Oon miettinyt että nopeasti laukeavien miesten vaimothan voisivat tuosta jopa hyötyäkin. Mies voisi ensin laukaista nopeat rintojen väliin, jolloin seuraavaan laukeamiseen menisi enemmän aikaa. Ainakin teoriassa!
Ei ole tissipanot koskaan jäänyt koon vuoksi tekemättäi, eli onnistuu ihan pienilläkin rinnoilla.
Mulla on E-kupin rinnat. Välillä mies tykkää panna niiden väliin, mutta p*llussa on kosteampaa, joten nauttii vielä enemmän siitä.
Pienien tissien väliin panosta ei kokemusta. Sen sijaan runsaamman naisen isojen tissien väliin olen kerran päässyt. Vuorotellen naisen suuhun, ja siitä tissien väliin. Sylki toimi hyvänä liukasteena. Lopuksi sain luvan ottaa naista niskan takaa kiinni, ja panna rintojen välistä suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Pienien tissien väliin panosta ei kokemusta. Sen sijaan runsaamman naisen isojen tissien väliin olen kerran päässyt. Vuorotellen naisen suuhun, ja siitä tissien väliin. Sylki toimi hyvänä liukasteena. Lopuksi sain luvan ottaa naista niskan takaa kiinni, ja panna rintojen välistä suuhun.
Kummassa parempi tuntuma ja kumpi kiihotti enemmän, suu vai rintojen väli? Pääsitkö lähelle laukeamista rintojen välissä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on E-kupin rinnat. Välillä mies tykkää panna niiden väliin, mutta p*llussa on kosteampaa, joten nauttii vielä enemmän siitä.
Minkälaiset rintasi ovat muodoltaan, kiinteät vai enemmän pehmeät/löysät? Ulottuuko ne kalun ympärille?
Mulla on b-kupin rinnat ja kyllä ne voi puristaa yhteen niin, että väliin voi panna. Mutta ei ne ympäri asti riitä, vaan sormet sitten apuna siinä kohtaa. Yhden exän kanssa tuota joskus tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Noilla tisseillä varmaan ylettyy nännitkin omaan suuhun
Tuntuuko se miehistä hirveästi erilaiselta, jos rinnoissa riittää ulottuvuutta kalun ympärille verrattuna siihen, että rinnat ottavat vain pelkästään siihen kalun sivuille? Eikö se kuitenkin ole niin, että peniksen herkin osa on terskan alaosassa. Se kun saa kuitenkin hankausta rintakehää vasten, vaikka rinnat olisivat minkä kokoiset vain. Suuret tai pienet.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se miehistä hirveästi erilaiselta, jos rinnoissa riittää ulottuvuutta kalun ympärille verrattuna siihen, että rinnat ottavat vain pelkästään siihen kalun sivuille? Eikö se kuitenkin ole niin, että peniksen herkin osa on terskan alaosassa. Se kun saa kuitenkin hankausta rintakehää vasten, vaikka rinnat olisivat minkä kokoiset vain. Suuret tai pienet.
Eikä rintojen väliin paneminen nyt mitään pilluun panoa ole. Ei mitään menetä vaikkei nyt rintojen väliin panekaan. Ennemmin kunnon rakastelua, 69, yhdyntää eri asennoissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Spermat siinä välillä lentää myös naamallekin
Tuo tissien välistä suuhun ei onnistu pikkutisuilla eikä myöskään silareilla. Silloin kun rinnat on reippaan kokoiset ja sopivan löysät ja nainen saa leukansa rintaan, niin ne tuntuvat suun jatkeelta. Tunne on sama kuin nainen pystyisi ottamaan niin syvälle, että huulet puristuvat nivusia vasten. Eli tuntuu todella hyvältä.
Entä jos rinnat ovat niin isot, ettei kalu yletä osumaan muualle kuin rintoihin? Eli kalun kärki ei kosketa tissipanon aikana rintakehään ym. Tuleeko siitä jotenkin erilainen tuntuma?
Moderoinnin tarve vähenisi kun julkaistaisiin suoraan säännöt: jokaisen miehen kuuluu kiihottua ainoastaan sairaalloisen ylipainoisista yli-ikäisistä naisista koska niillä on kilokaupalla läskiä hinkeissäkin ja se on ainoa asia jota yksikään normaali mies voi haluta.