Millainen ihminen yskii käteensä, ja tarttuu sen jälkeen ovenkahvoihin, soppakauhoihin yms?
Millaisia ihmisiä nämä ovat ihan oikeasti? Liikkuuko näiden päässä mitään?
Terveisin lounaskahvilassa töissä. Tottakai ottimet vaihdetaan jos tällainen huomataan, mutta oikeasti mitä ihmettä?
Varmaan myös kättelevät yms samoilla käsillä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hieman iljettävää sen liman ja syljen vuoksi, mutta se kannattaa oppia ja ymmärtää, että siitä ei itsessään tartu mikään "pöpö". Etsi tieto -> lue -> nöyrry -> omaksu uusi tieto
Ihan sama tarttuuko tauteja vai ei, en halua koskea kenenkään sylkeen ja räkään. Luultavasti nämä samat tyypit ei pese käsiään wc käynnin jälkeen. Sitten käsissään levittävät kusta ja sontaa ovenkahvoihin ja ruokaloiden ottimiin. Yököttävää.
Varmaan myös kättelevät yms samoilla käsillä.
Luultavasti, käsiä on vaikeaa vaihtaa uusiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikallisessa Espresso Housessa on myyjä joka yskii jatkuvasti tiskin takana, jopa palvellessaan asiakkaita. Ja ei, ei yski hihaan eikä käteen vaan yskii suojaamatta suutaan. Ei myöskään pese käsiään eikä tajua pahoitella tai poistua kun yskii. Ja muut työntekijät ei sano mitään. Ylihintainen kahvila mutta tämä oli piste iin päälle eikä tule enää mentyä ko. kahvilaan.
Meidän paikkakunnan terveyskeskuksessa on tällainen yskijä-hoitaja. Sillä on aina yskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hieman iljettävää sen liman ja syljen vuoksi, mutta se kannattaa oppia ja ymmärtää, että siitä ei itsessään tartu mikään "pöpö". Etsi tieto -> lue -> nöyrry -> omaksu uusi tieto
Kyl se tarttuu pisaratartuntana. Kaupoissa juntit yskii huoletta. Mitään yritystä ei ole suojata pisaroiden leviämistä. Olen sairastunut flunssaan ihan siten, että vieressä ollut yski minuun päin.
Kuten sanoin, etsi tieto. Kun olet sen löytänyt, ymmärrät kommenttisi virheen.
Tällä helteellä yskittää (en ymmärrä miksi) ja nenä vuotaa.
1 - Jos olen ulkona, niin hikityttää ihan hvetisti, pää alkaa särkemään, vaatteet hinkkaa
2 - Jos olen kotona, hartiat jumittaa, koska ilppi puhaltaa olkkarissa - siis koko ajan, onneks on pörssisähkö
3 - Jos olen minun työmaalla, niin kaikki rakastan kaikkia asiakkaitani. Yskin, atsiin hihaan. En mene sairaana töihin, never.
En tiedä, miksi olen nyt lähettämässä tätä - veetuttaa kaikki.
Lähde ulos luontoon. Aloita ketoruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
1 - Jos olen ulkona, niin hikityttää ihan hvetisti, pää alkaa särkemään, vaatteet hinkkaa
2 - Jos olen kotona, hartiat jumittaa, koska ilppi puhaltaa olkkarissa - siis koko ajan, onneks on pörssisähkö
3 - Jos olen minun työmaalla, niin kaikki rakastan kaikkia asiakkaitani. Yskin, atsiin hihaan. En mene sairaana töihin, never.
Siellä on jotain siitepölyä. Kun menen tiettyihin kaupunginosiin, missä on paljon kasveja niin nokka vuotaa ja aivastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on jotain siitepölyä. Kun menen tiettyihin kaupunginosiin, missä on paljon kasveja niin nokka vuotaa ja aivastuttaa.
Ei ole mitään alllergiaa.
Tolvana tekee niin. Niitä on paljon.
Teen noin koska haluan.