Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen yskii käteensä, ja tarttuu sen jälkeen ovenkahvoihin, soppakauhoihin yms?

Vierailija
28.07.2025 |

Millaisia ihmisiä nämä ovat ihan oikeasti? Liikkuuko näiden päässä mitään?

Terveisin lounaskahvilassa töissä. Tottakai ottimet vaihdetaan jos tällainen huomataan, mutta oikeasti mitä ihmettä?

Varmaan myös kättelevät yms samoilla käsillä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuta valitettavaa??

Vierailija
2/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona sta ei opittu sitäkään, että tiettyjen tautien tarttuvuus jatkuu vielä kun itse olet terve. Kannattaisi pitää välipäivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona sta ei opittu sitäkään, että tiettyjen tautien tarttuvuus jatkuu vielä kun itse olet terve. Kannattaisi pitää välipäivä. 

Onhan tuo nyt epähygieenistä yskiä käteensä vaikka olisi tervekkin.

Vierailija
4/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö flunssainen ?

Vierailija
5/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarihenkinen, kaikki pitää jakaa.

Vierailija
6/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun meille koulussa opetettiin yskimään hihaan eli käsivarteen. Ja näköjään, sen minkä lapsena oppii, se aikuisena muistaa. 

Vierailija
7/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taivastelin sitä, kun tuli vieraaksi pariskunta meille. Frouva yski pakonomaista yskää (korvienväliyskää) suoraan ruokapöydälle kun sen äärellä olimme.

Samoin toimii tän frouvan veli. Aina kun saan ruuan pöytään, niin se yskiminen alkaa. 

Eihän se normaalia ole.

Vierailija
8/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin persuja, niille on välillä aika vaikeita nuo normaalit käytänteet

Vierailija
9/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieman iljettävää sen liman ja syljen vuoksi, mutta se kannattaa oppia ja ymmärtää, että siitä ei itsessään tartu mikään "pöpö". Etsi tieto -> lue -> nöyrry -> omaksu uusi tieto

Vierailija
10/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hieman iljettävää sen liman ja syljen vuoksi, mutta se kannattaa oppia ja ymmärtää, että siitä ei itsessään tartu mikään "pöpö". Etsi tieto -> lue -> nöyrry -> omaksu uusi tieto

Kyl se tarttuu pisaratartuntana. Kaupoissa juntit yskii huoletta. Mitään yritystä ei ole suojata pisaroiden leviämistä. Olen sairastunut flunssaan ihan siten, että vieressä ollut yski minuun päin.

Vierailija
11/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen-hullun aloitus.

Vierailija
12/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kattella kun joku käy vessassa eikä pese käsiään. Sitten menee ruokakauppaan🤷

Vierailija
13/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yskin niin, että teen sormista kupin suun eteen. Se yskä tulee silloin kunnolla. Jos yskin käsivarteen niin kuin koronassa opeteltiin niin se yskä ei tule kunnolla. Pahoittelut jos tämän jälkeen kosken ovenkahvaan, kaupassa tomaatteihin jne. Maailmassa on pöpöjä, ne ei katoa mihinkään kun me täällä tallustellaan julkisilla paikoilla. 

En minä julkisilla paikoilla sairassairaana ole ellei kyseessä ole lääkärireissu jonne autottomana joudun menemään julkisille. Kädet pesen hyvin vessareissun jälkeen. En ota paistopisteellä käsin tuotteita vaan ottimilla. En yski suoraan päin toista ihmisistä. 

Vierailija
14/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt kun mummo yskii lidlissä paistopisteen laariin. Ottaa siitä alemmasta laarista tuotteita ja koko sen ajan naama aivan kiinni siinä ylemmän laarin aukolla ja suoraan sinne sisään köh köh köh...

Vierailija
15/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla tavallinen ihminen. Jos sua ahdistaa niin varmaankin itse desinfioit omat kätesi ennen kuin syöt tai kosket naamaasi.

Vierailija
16/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikallisessa Espresso Housessa on myyjä joka yskii jatkuvasti tiskin takana, jopa palvellessaan asiakkaita. Ja ei, ei yski hihaan eikä käteen vaan yskii suojaamatta suutaan. Ei myöskään pese käsiään eikä tajua pahoitella tai poistua kun yskii. Ja muut työntekijät ei sano mitään. Ylihintainen kahvila mutta tämä oli piste iin päälle eikä tule enää mentyä ko. kahvilaan.

Vierailija
17/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yskin niin, että teen sormista kupin suun eteen. Se yskä tulee silloin kunnolla. Jos yskin käsivarteen niin kuin koronassa opeteltiin niin se yskä ei tule kunnolla. Pahoittelut jos tämän jälkeen kosken ovenkahvaan, kaupassa tomaatteihin jne. Maailmassa on pöpöjä, ne ei katoa mihinkään kun me täällä tallustellaan julkisilla paikoilla. 

En minä julkisilla paikoilla sairassairaana ole ellei kyseessä ole lääkärireissu jonne autottomana joudun menemään julkisille. Kädet pesen hyvin vessareissun jälkeen. En ota paistopisteellä käsin tuotteita vaan ottimilla. En yski suoraan päin toista ihmisistä. 

Mikä estää sinua pesemästä käsiäsi yskimisen jälkeen, jos aivan pakko on käsiin yskiä?

Vierailija
18/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa meidän kolmevuotiaamme osaa yskiä kyynärtaipeeseen!

Vierailija
19/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen näin tahallani. Haluan sairastuttaa ihmisiä. Yleisissä vessoissakin kosken kakkasilla käsillä kahvoihin ja pöntön istuimeen ja painikkeeseen. Pesen kyllä käteni lopuksi.

Vierailija
20/31 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tavallinen ihminen?