Olen kateellinen isorintaisille
Itsellä tosi pienet a-kupit, tuntuu että miehiä kiinnostaa eniten isot rinnat. Yleensä jämämiehet jää sitten minulle, mitä tehdä? Silikonit?
Kommentit (106)
En halua typistää naista pelkiksi rinnoiksi, vaan minua kiinnostaa kokonaisuus, ihminen. Äly, huumori, arvot. Mutta jos ei kasvatukseni estäisi ilmaisemasta ulkonäöllisiä preferenssejä, olisin kyllä kiinnostunut ihailemaan juurikin pieniä, pyöreitä rintoja hoikassa kropassa. Todellisuudessa pidän tietysti mölyt mahassa ja silmät erossa tyttöystäväni rintavarustuksesta. Voi hyvin olla että hän muuten kuvittelee että haaveilisin jostain muusta, en tiedä. Ei meillä keskustella rinnoista.
Miks sä haluut miehen, joka deittailee sun tissejä eikä sua?
Rinnat eivät yksistään kiihota mua. Naisen olemus viehättää enemmän. Tekotissit ne kaikista vähiten kiinnostaa. Vaikuttaa näin olevan useilla miehilläkin. Parempi olla sinut itsensä kanssa. Kentis mitä vaivoja ja ongelmia tulee, kun lähtee muokkaamaan kehoaan.
Silareita suosittelen, varsinkin jos olet hoikassa kunnossa ja vatsasi on litteä. Sen jälkeen miehet eivät voi vastustaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Aika vähän on niitä miehiä, jotka ovat (vain) isoista rinnoista kiinnostuneita. Ja he ovat todella kiusallisia, sillä ovat häiritsevän kiinnostuneita vain rinnoista, ei koko ihmisestä.
En ollenkaan ymmärrä, mitä kadehtimista miesten kiinnostuksessa voisi olla. Isoista rinnoista on enemmän harmia kuin mitään muuta.
t. H-kuppinen
Näin juuri. Itsellä myös isot rinnat ja kapea vyötärö, ja 80% miehistä puhuu rinnoilleni. Siis ei katso kasvoihini kun jutellaan. Usko minua, et kaipaa sellaisten pellejen huomiota.
Eli sulla paistetut kananmunat. Miehet tuijottaa koska eivät ties+dä oletko mies vai nainen?