Olen kateellinen isorintaisille
Itsellä tosi pienet a-kupit, tuntuu että miehiä kiinnostaa eniten isot rinnat. Yleensä jämämiehet jää sitten minulle, mitä tehdä? Silikonit?
Kommentit (106)
Aijaa. Mä en ole kade, mutta ehkä pienet, nöpöttävät manboobsit sitten on jollekin ongelma.
Sehän on hoidettavissa käyttämällä paitaa, poju.
N
Mitähän mies tuumaa jos vaimolta/naisystävältä poistetaan toinen tai molemmat ihanat isot kiinteät rinnat syövän takia? Vieläkö kiinnostaa?
Ap:tä kiinnostaa naiset muttei osaa esiintyä naisena, eikä edes miehenä.
Helle ja pissaletku näköjään haittaavat pahasti aivotoimintaa.
Laihduta, poika. Sillä ne tissitkin häviää.
Minä taas vaihtaisin isot rintani koska tahansa keskikokoisiin, jotka painaisivat ja riippuisivat vähemmän.
Isorintaisella ei ole tähän muuta realistista vaihtoehtoa kuin rinnanpienennysleikkaus, mutta se on kallis ja siinä on riskinä, että nänneistä katoaa tunto.
En muuten ole ikinä joutunut kokemaan erityisen paljon huomiota miehiltä (onneksi), joten sitäkään eivät isot rinnat takaa.
Älä kadehdi. Rintasi ovat vanhana ihanan kiinteät, kun painoa alkaa väkisinkin kertyä.
Rohkeasti avaat rintakehän ja kannat itsesi ylväänä. Muualla on jo muotiaolla pienirintaisempi. Etenkin nuotioon keskuudessa. Tatuoinnit, silarit ja huulitäytteet ovat niin laaast season.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla jämänainen. Ei kelpaa muuhun kuin tissien väliin pantavaksi, paitsi ei edes siihen.
Ap on "mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pitäisi olla vain kävelevä tissipari 😠
Tämä. Pitää olla hyvä perse myös. Ja nätti naama, ja kyky syväkurkuttaa.
Ja sen verran kovat nyrkit että saa tirvaistua sun tapaista riemuidioottia turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä kadehdi. Rintasi ovat vanhana ihanan kiinteät, kun painoa alkaa väkisinkin kertyä.
Rohkeasti avaat rintakehän ja kannat itsesi ylväänä. Muualla on jo muotiaolla pienirintaisempi. Etenkin nuotioon keskuudessa. Tatuoinnit, silarit ja huulitäytteet ovat niin laaast season.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä logiikkaa. Harrastan uintia, ja harvemmin siellä näkee vanhana kiinteitä rintoja. Yhtään minkään kokoisia.
Hei. Tule tänne. Minulle kelpaat oikein hyvin. Ei ne rinnat vaan sisin merkkaa
T. Mies 52 v.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 52 v.
Toisaalta ap on sisimmässään sellainen ihminen, joka kutsuu toisia "jämämiehiksi".
Mutta ehkäpä sinun rakkautesi voi sulattaa hänen sydämensä ja opettaa hänetkin rakastamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä logiikkaa. Harrastan uintia, ja harvemmin siellä näkee vanhana kiinteitä rintoja. Yhtään minkään kokoisia.
Juuri näin. Minä olen tuo edellä kirjoittanut, joka hankkii nyt implantit. Minulla oli siis noin viisikymppiseksi asti kiinteät pienet rinnat. Ovat ne edelleenkin pystyt, siis nännit sojottaa ylöspäin, mutta kudos niiden alla on veltostunut. Ne eivät ole enää kiinteät. Ja en todellakaan aio lihottaa niiden takia itseäni, vaan hankin mieluummin pienet täytteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pitäisi olla vain kävelevä tissipari 😠
Tämä. Pitää olla hyvä perse myös. Ja nätti naama, ja kyky syväkurkuttaa.
Ja sen verran kovat nyrkit että saa tirvaistua sun tapaista riemuidioottia turpaan.
Vastustelevat naiset ovat seksikkäitä.
Noin sanoo masokisti
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 52 v.
Entäpä jos olen ruma kuin rantapiru?
Eikös se ollut aivan toisinpäin, että isoista rinnoista tykkää vähän jämämiehet ja ne menestyneet pienemmistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli isot rinnat. Siis oikeasti isot, eivätkä edes roikkuneet koska ne olivat kudosta, ei rasvaa. Kuppikoko oli F-G ja olin normaalipainoinen.
Elämä oli tosi hankalaa niiden kanssa. Kaikki liikkuminen oli vaikeaa, ihan kumartelusta alkaen. Hyppimisestä oli turha haaveillakaan. Liivejä oli pidettävä yölläkin ja vaivana oli jatkuva selkäsärky.
Pääsin lopulta pienennysleikkaukseen ja sain pienet B kupin rinnat. Rakastin niitä rintoja. Selkäkivut katosivat, pystyin liikkumaan ja aloitin uuden liikuntaharrastuksen. Mutta koska minulla rinnat vain kasvavat, niin nyt ne ovat D kupit. Säästän rahaa ja menen vielä uuteen pienennysleikkaukseen ja pyydän A kupit.
Miten ne rinnat tollattii vaan kasvaa ja kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mies tuumaa jos vaimolta/naisystävältä poistetaan toinen tai molemmat ihanat isot kiinteät rinnat syövän takia? Vieläkö kiinnostaa?
Silloin mennään toisen naisen luokse.
Oletteko ihan pimeitä? Ei me naiset olla täällä miehiä ja miesten katseita varten.
Aivan herttaisen yhdentekevää, mitä joku random mies ajattelee minun kehostani.
Jos haluaa miehen eikä löydy edes etsimällä, niin jo on kumma. Ei varmasti asia ole rinnoista kiinni.
Minulla on sukuni naisten tavoin isot rinnat.
Nuorena kun olin muutenkin nätimpi niin tuli ihan jatkuvaa huomiota, rintojen tuijottelua, kommenttia, iskuyrityksiä ja lääppimistä.
Luuletko tosiaan, että se oli minusta, nuoresta ja arasta ihmisestä jotenkin kivaa?Silloin ei ollut yhdentekevää vaan todella ahdistavaa.
Minut pelasti ikääntyminen ja lihominen. Jokainen joka on kärsinyt miesten huomiosta tietää, että siitä ei ole iloa naiselle.
Ei ne ole fiksuja miehiä.
Minä en ainakaan huolisi miestä, joka on kiinnostunut minusta isojen rintojen takia. Vaikuttaisi tyhjäpäiseltä tyypiltä.
Ap, sinä olet mies, tai siis vässykkä.