Olen kateellinen isorintaisille
Itsellä tosi pienet a-kupit, tuntuu että miehiä kiinnostaa eniten isot rinnat. Yleensä jämämiehet jää sitten minulle, mitä tehdä? Silikonit?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan huolisi miestä, joka on kiinnostunut minusta isojen rintojen takia. Vaikuttaisi tyhjäpäiseltä tyypiltä.
Näin on. Miehen pitää inhota naisen rintoja ja vartaloa, silloin vasta suhde on oikeasti vakaalla perustalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan huolisi miestä, joka on kiinnostunut minusta isojen rintojen takia. Vaikuttaisi tyhjäpäiseltä tyypiltä.
Joo, asia on tosiaan niin, että jos pelkästään pienten rintojen takia ei saa miestä, niin pelkästään isojen rintojen avulla ei saisi ainakaan parempaa.
No mä olen törmännyt miehiin jotka on olleet enimmäkseen kiinnostuneita niistä tisseistä tai perseestä. Niinpä jäinkin sinkuksi.
Kun on pienet tissit, olet siinä mielessä onnekas että ne toimii eräänlaisena älykkyystestinä. Pienet rinnat toimivat detektoreina, joiden avulla selvittää miesten tyhmyys: tyhmissä ja mielipuolissa hulluissa miehissä pienet rinnat aiheuttaa törkyhuutojen tarpeen. Fiksut pitää suunsa kiinni.
No, hmmm... Jos haluat miehen, jolle isot tissit ovat naisessa SE kaikkein tärkein juttu, niin kaiketi sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa ne megaisot xxxxl-silikonit. 🥹
Aina on miehiä pyörinyt ympärillä vaikka rinnat on A-kupit. Mutta myönnettäköön, että kyllä mäkin alta kaksikymppisenä stressasin asiaa kun tuntui, että kaikki haluaa vaan isorintaisia tyttöjä.
No onneksi en ole kade isorintaisille. Olisin suurine rintoineni kävelevä vitsi kun olen pienikokoinen, eikä selkäni jaksaisi jotain jättirintoja. 163 cm/ 47 kg, A kuppi/70 cm niin kyllä harakatkin nauraisi jos tähän kokoon jättirinnat. Mulla ihana mies ollut jo 40 v eikä ole koskaan rintojen kokoon takertunut.
Tuttavani kävi pienennyttämässä rintojaan, kun selkää, päätä ja hartioita särki todella usein. Sopivia vaatteita on vaikea löytää, erityisesti esim. paitapuseroita. Suuret rinnat ovat varmasti epämukavat omistajallaan.
Nykyään jopa yli 5-kymppiset piennyttävät rintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään jopa yli 5-kymppiset piennyttävät rintojaan.
Vitsikästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli isot rinnat. Siis oikeasti isot, eivätkä edes roikkuneet koska ne olivat kudosta, ei rasvaa. Kuppikoko oli F-G ja olin normaalipainoinen.
Elämä oli tosi hankalaa niiden kanssa. Kaikki liikkuminen oli vaikeaa, ihan kumartelusta alkaen. Hyppimisestä oli turha haaveillakaan. Liivejä oli pidettävä yölläkin ja vaivana oli jatkuva selkäsärky.
Pääsin lopulta pienennysleikkaukseen ja sain pienet B kupin rinnat. Rakastin niitä rintoja. Selkäkivut katosivat, pystyin liikkumaan ja aloitin uuden liikuntaharrastuksen. Mutta koska minulla rinnat vain kasvavat, niin nyt ne ovat D kupit. Säästän rahaa ja menen vielä uuteen pienennysleikkaukseen ja pyydän A kupit.
Miten rinnat voivat vain kasvaa?? Oletko siis lihonnut ja rasvakudosta tullut rintoihin? Siinä tapauksessa mieluummin laihduttaisin kuin menisin uuteen pienennykseen. Tuskinpa edes jukiella puo
Ohiksena sanon, että ei laihdutus välttämättä auta. Olen ollut aina suhteellisen isorintainen. Nyt olen laihtunut yli 20 kg ja rinnat edelleen kuppikokoa I. On oikeasti välillä tympeää, kun moni vaate jää esimerkiksi ostamatta, koska ei mahdu rinnoista. Puhumattakaan esimerkiksi juoksemisen vaikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Aika vähän on niitä miehiä, jotka ovat (vain) isoista rinnoista kiinnostuneita. Ja he ovat todella kiusallisia, sillä ovat häiritsevän kiinnostuneita vain rinnoista, ei koko ihmisestä.
En ollenkaan ymmärrä, mitä kadehtimista miesten kiinnostuksessa voisi olla. Isoista rinnoista on enemmän harmia kuin mitään muuta.
t. H-kuppinen
Niinpä. Rintaliivit ensinnäkin maksaa maltaita jos kunnolliset haluaa hankkia ja just niitä isorintaisten malleja.
Lisäksi se miesten kiinnostus todellakin vain niihin rintoihin. Vaikuttavat lisäksi miehiltä joiden kanssa ei keskustella älykkyyttä vaativista jutuista.
Naiset ovat näille miehille usein myös pelkkää seksiä varten ja sana rakkaus tai rakastaminen ei herätä mitään mielipiteitä no ei tietysti kun vain petipuuhat on se juttu ei se arki joka ilman rakkautta ei onnistu kovin pitkään missään suhteessa.
Mulla on isot rinnat ja ovat minusta ihanat. Ovat sen kokoiset että että voi sanoa niiden olevan isot mutta eivät aiheuta mitään fyysistä vaivaa, en siis vaihtaisi pois. Eli ei se ole aina joko tai, että isot rinnat olisi aina jotenkin hankalat tai kivuliaat.
Minä en ole kateellinen eikä kaikkia miehiä kiinnosta isot rinnat.
Ajattelen niin että se joka pitää minusta ihmisenä hyväksyy minut juuri tällaisena kuin olen.
Niinhän minäkin hyväksyn ne miehet joista kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan isoja rintoja.
Eihän ne nyt niin kauniita ole aina, monet näyttävät kieltämättä jopa lehmiltä utareidensa kanssa eikä näytä yhtään enää tyylikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Totean jälleen kerran että elämäni suurin siunaus on olla aseksuaali nainen. Näkeehän sen eräiden miesten järjenjuoksun tason tästäkin ketjusta. Mikä ihana vapaus kun ei tarvitse olla missään tekemisissä eikä ole mitään väliä miltä kehoni näyttää. Olen treenannut sen itselleni mieluiseen kuntoon ja muut eivät sitä edes näe niin ihan sama mitä mieltä ovat.
Meitä miehiäkin on moneen junaan. Henkilökohtaisesti naisen rintojen koko on jokseenkin merkityksetön asia. Kyllä se on jokin aivan muu juttu, joka merkitsee, kun alkaa tuntea vastustamatonta vetoa toista kohtaan.
M27
Vierailija kirjoitti:
No mä olen törmännyt miehiin jotka on olleet enimmäkseen kiinnostuneita niistä tisseistä tai perseestä. Niinpä jäinkin sinkuksi.
Kaikella on tarkoitus. Tapaamme aina juuri sellaisia ihmisiä kuin on tarve. Et ehkä ole vielä tavannut sitä ihmistä joka katsoo sinua ulkonäkösikin ohitse mutta toisaalta teemme tietoisia valintoja ja päätöksiä muutenkin elämässä. Olen kuullut myös niistä jotka hylkäävät ihmisiä vääristä syistä ja jäävät siten yksin. Elämä opettaa kaikenlaisia asioita meille.
Totean jälleen kerran että elämäni suurin siunaus on olla aseksuaali nainen. Näkeehän sen eräiden miesten järjenjuoksun tason tästäkin ketjusta. Mikä ihana vapaus kun ei tarvitse olla missään tekemisissä eikä ole mitään väliä miltä kehoni näyttää. Olen treenannut sen itselleni mieluiseen kuntoon ja muut eivät sitä edes näe niin ihan sama mitä mieltä ovat.