Olen kateellinen isorintaisille
Itsellä tosi pienet a-kupit, tuntuu että miehiä kiinnostaa eniten isot rinnat. Yleensä jämämiehet jää sitten minulle, mitä tehdä? Silikonit?
Kommentit (106)
Nainen, joka osaa ja uskaltaa pukeutumisessa korostaa pieniä rintojaan:
So hot!!!
Itsekin haluaisin hieman isommat rinnat kuin a. Miehiä sen sijaan on ollut tarjolla ihan riittämiin eikä mitään jämämiehiä. Silareita en ota missään tapauksessa, koska terveys ajaa aina ulkonäön ohi.
Pienirintaisen kannatta käydä salilla ja pitää rintalihakset kunnossa. Sama toki sopii ihan kaikille ja olisi suositeltavaa. Lapsena pelkäsin ylikaiken että saisin isoäitini jäätävät meijerit. Onneksi sainkin äitini ab kokoiset. Olipas helpotus kun eivät isoksi kasvaneet. Liikkuminen on helpompaa kun ei ole isot ja selkäsärkyjäkään ei niin ole. Vaatteet istuvat helpommin. Itse käytän push-up rintsikoita niin niillä voi hieman muokata näköä.
Olemattomien rintojen ja terveysvaivoja aiheuttavien jättirintojen väliin mahtuu kyllä aika montaa kokoa rintoja.
T: A/B-kupin rinnat omaava joka aikoo implanteilla saada normaalikokoiset C-kupin rinnat, niistä tuskin tulee niska/hartiat vaivoja tai hirveätä tissihikeä
"Sama. Johtuu siitä että isorintaisella on niitä maitorauhasia enemmän kuin pienirintaisella. Itsellä rinnat kasvoivat jo noin 13 vuotiaana suht isoiksi vaikka olin niin laiha että lapaluut ja lantioluut törröttivät ja paino reilusti alle normin.
No sitten kun paino nousi normaalin tasolle aikuisena niin rinnatkin saivat myös rasvaa lisää ja kasvoivat entisestään. Eli mikään laihduttaminen ei isorintaisella hirveästi auta.
Mut ehkä rinnat pysyy paremmin kuosissa koska rasvan häviäminen laihdutuksessa ei vie niiden rintojen ryhtiä kokonaan koska maitorauhaset ovat vähän eri asia kehossa kuin rasva."
Maitorauhasia enemmän? Ei voi pitää paikkaansa. Kyllä isoissa rinnoissa on kyse rasvakudoksesta. Itselläni a-kupit ja kärsin suihkutisseistä imetyksien aikana. Maitoa tuli aivan tolkuttomasti ja liikaa koko imetysajan (vuosi kummankin kohdalla). Sen sijaan rasvaa minulla ei rinnoissa ole juurikaan eikä sitä myöskään rintoihin kerry vaikka lihoisin.
Vierailija kirjoitti:
"Sama. Johtuu siitä että isorintaisella on niitä maitorauhasia enemmän kuin pienirintaisella. Itsellä rinnat kasvoivat jo noin 13 vuotiaana suht isoiksi vaikka olin niin laiha että lapaluut ja lantioluut törröttivät ja paino reilusti alle normin.
No sitten kun paino nousi normaalin tasolle aikuisena niin rinnatkin saivat myös rasvaa lisää ja kasvoivat entisestään. Eli mikään laihduttaminen ei isorintaisella hirveästi auta.
Mut ehkä rinnat pysyy paremmin kuosissa koska rasvan häviäminen laihdutuksessa ei vie niiden rintojen ryhtiä kokonaan koska maitorauhaset ovat vähän eri asia kehossa kuin rasva."
Maitorauhasia enemmän? Ei voi pitää paikkaansa. Kyllä isoissa rinnoissa on kyse rasvakudoksesta. Itselläni a-kupit ja kärsin suihkutisseistä imetyksien aikana. Maitoa tuli aivan tolkuttomasti ja liikaa koko imetysajan (vuosi kummankin kohdalla). Sen sijaan rasvaa minulla ei rinnoissa ole juurikaan eikä sitä myöskään rintoihi
Nimenomaan. Olen mukana työssäni rintasyöpäleikkauksissa ja kyllä isot rinnat ovat useimmiten rasvarintoja, erityisesti iänmyötä rasvamäärä lisääntyy. Usein isojen rintojen sisällä on myöskin nestetäytteisiä kystiä.
Rintarauhaskudos ei vanhenemisen myötä ainakaan lisäänny. Eri asia on teini-iässä ja varhaisessa aikuisuudessa.
Itsellä on myös olemattomista rinnoistani huolimatta maidontuotanto ollut yltiörunsasta.
Mitä kevyemmät, sitä vähemmän roikkuu. Isot utareet täytyy nostella navan korkeudelta liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi olla mikään miesten objekti, hyi hitto. Pienet rinnat ovat parhaat.
Onpa todella kohtelias kommentti. Luuletko, että me isorintaisetkaan siitä nautitaan, että huomio menee väistämättä tisseihin, vaikka pitäisi vain löysiä paitoja? Eipä sillä, on ne isot tissit kyllä kivan näköiset itsestäkin (kun ei juuri roiku) mutta tuovat mukanaan liikaa huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi olla mikään miesten objekti, hyi hitto. Pienet rinnat ovat parhaat.
Onpa todella kohtelias kommentti. Luuletko, että me isorintaisetkaan siitä nautitaan, että huomio menee väistämättä tisseihin, vaikka pitäisi vain löysiä paitoja? Eipä sillä, on ne isot tissit kyllä kivan näköiset itsestäkin (kun ei juuri roiku) mutta tuovat mukanaan liikaa huonoja puolia.
Yleensä naiset ei mieti rintojensa kokoa.
Kiinnostus erilaisiin rintoihin ja naisiin voi muuttua. Minä pidän täällä hetkellä pyöreistä naisista joilla on isot tissit. Näin ei nuorempana suinkaan ollut.
Isoissa rinnoissa ei ole mitää kateuden aihetta. Ne painaa ja aiheuttaa kipuja. Vaatteiden löytäminen vaikeaa isojen rintojen vuoksi. Miehet vahtaa tissejä eikä se ole mitään kivaa. Itsellä toki ylipainoa, mutta eipä ole vielä ainakaan rinnat pienentyneet yhtään vaikka painoa pudonnut 20kg.
Mielummin ottaisin jotkut C-kupit nykyiset H-kupit.
Ap ei ole nainen.
T. Isorintainen
Vierailija kirjoitti:
Olemattomien rintojen ja terveysvaivoja aiheuttavien jättirintojen väliin mahtuu kyllä aika montaa kokoa rintoja.
T: A/B-kupin rinnat omaava joka aikoo implanteilla saada normaalikokoiset C-kupin rinnat, niistä tuskin tulee niska/hartiat vaivoja tai hirveätä tissihikeä
No just tämä. Ihan kuin vaihtoehdot olisi a:t tai sitten ne älyttömän isot. Ärsyttävää tämä mustavalkoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kukaan mies ei tykkää poikatisseistä
Ei pidä paikkaansa, kaiken mallisille on oma vannoutunut fanikuntansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset ei mieti rintojensa kokoa.
Ai jaa? Nuorena murehdin tuota asiaa aika paljonkin.
Ei kannata olla kateellinen. Pienirintaisten puserot istuvat edestä paremmin. Juostessa eivät hölsky.
Ihminen on muutakin kuin isot tissit, virheetön iho tai kalju.
Mulla on hyvät ja aika isot rinnat.
Ex poikaystävä osasi huomioida tissejä seksissä tavalla joka johti isoihin orgasmeihin, eli voi niistä "hyötyä" olla, tämä tietysti ei ole vain tissien koosta kiinni.
Tissit ovat eri kokoisia ja tuskin se on ainoa asia naisessa, joka ratkaisee naisessa. Silti jotkut miehet voivat olla tissimiehiä, minkä sille voivat.
Kannattaa lukea breast implant illnesistä ensin. Kaverillani todettiin tuo, johti ihan työkyvyn menettämiseen ainakin hetkeksi ja implanttien poistoon alle 10 vuoden jälkeen. Karheat mentorit taisivat olla😟.
Homo sä olet.