Jos ei ole lomallaan käynyt yksilläkään festareilla, yöpynyt hotellissa tai baarissa niin miksi on edes olemassa?
Miten kukaan kehtaa edes vastata töissä mitään, kun kysytään miten meni lomat?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauska aihe! Joka kerta, kun multa töissä mm kysytään, miten loma meni ja mä kerron *), tulee aika hiljaista. Olenkin oppinut mutisee jotain, että kierrettiin taas ympäri Eurooppaa moottoripyörällä.
*) että ajeltiin ympäri Kreikkaa, Kroatiaa ja Italiaa. Auringonlasku lautalla Adrianmerellä, yövyttiin viinitiloilla, kukkulakaupungeissa Toscanassa, uitiin Välimeren turkooseissa vesissä, yövyttiin Alpeilla ja Dodomiiteilla majataloissa, juhlittiin Slovakkien kanssa Tonavalla....
...Ja kotiin päästyä puuhastelua kotona, ehkä yön-parin reissu vielä jossain lähiseutuvilla meren äärelle, jos jaksaa.
Näinhän se on, että ihmetystä herättää. Olin Kreikassa, lämpötilat 35-39 astetta koko 2 viikon loman. Kun kerroin olleeni Kreikassa, ensimmäinen kysynys oli, miten pystyitte olemaan niissä hirmuhelteissä, eihän siellä voi tehdä mitään. Öö, ei me mitään tehtykään, vaan idea oli nimenomaan levätä, uida uima-altaassa ja meressä. No, merellä käytiin 2 kertaa, koska se ranta kuumenee liikaa, hohkaa kuumaa kuin saunassa. Onko se sen kummempaa olla jossain kesämökillä 30 asteen helteillä. Ja museoissakin käytiin. Mitään ulkokohteita ei voinut edes ajatella, liian kuuma. Nyt Suomessa samat loman ihmettelijät on helteissä ja onko uima-altaat ja allasbaarit? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
No, kun on niin kiva hikoilla keskustan kerrostalokämpässä, tuijottaa säärennustetta ja itkeä helteestä. Ja äkkiä töihin paluun jälkeen varmistaa, että ensi vuonnakin saa olla heinäkuussa lomalla.
Mikä on säären nuste?
Hotelleista ja baareista kadonnut viehätys jo aikaa sitten ja festarit ovat ylitäyteen pakattuja idioottikarsinoita.
Joillakin meillä on on ihan oikeita elämyksiä lomalla ja/tai osataan ottaa ihan vaan iisisti.
Mene sinä noihin kaikkiin ja nauti nuorena elämästä. Kyllästyt varmaan ekana festareihin, sitten baareihin ja joku kerta hotellista kotiin palattuasi ymmärrät, että oma kotihan onkin ihan kiva paikka, etenkin oma sänky :D Toivottavasti hotellista ei tartu luteita.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis yöpyä baarissa? 😳
Et taida tietää, mitä Britannias tapahtu.
Vierailija kirjoitti:
Tekstistä näkee, että aloittaja on jonne. Jos festareilla ylipäätään yövytään se tapahtuu teltassa (ei useinkaan omassa) tai auton penkillä, ei missään hotellissa.
Oikeat festarikävijät tietävät.
Häh, kuka nuorison ulkopuolinen täysjärkinen muka yöpyy jossain teltassa, hirvee meteli alueella ja ulkopuolisia voi tunkea telttaan, never again.
Yksillä festareilla olin mutta se oli etupäässä tylsää. En jaksaa montaa kertaa katsoa samoja esiintyjiä.
Mä kävin Berliinissä seksiklubilla brasilialaisten shemaletyttöjen pantavana.
Työyhteisön tiukkapipoisuuden vuoksi sanon töissä että "en mitään, olin vaan".
T. Seurakunnan kanttori
Loma mökillä luonnon rauhassa on parasta. Ymmärrät sitten kun kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeaastiko ihmiset mätänee täällä mielummin yksiöönsä kuin elää? Kai te sentään rannalla kävitte?
Vain mökkirannassa missä ei ole mitään ihmislaumaa, yleiset rannat on likaisia ja se ihme pyllyn paljastelu muoti.
Yöpynyt baarissa?? Eikös baarista heitetä ulos valomerkin tullen. Festarit ei kiinnosta kaikkia ja mitä tulee hotelli yöpymisiin, niin niitäkin on, joilla ei ole niihin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäis yöpyä baarissa? 😳
Me nukuimme kerran pankin tuulikaapissa jonne pääsi sisään pankkikortilla. Silloin ei tainnut olla kameroita, ainakaan kukaan ei tullut häätämään pois.
Eikös ihmiset tee lomallaan juuri niitä asioita, joista kukanenkin nauttii? Jokaisella omansa tietenkin. Miksi oletat, että kaikki tahtovat samoja asioita kuin itse tahdot?
Baarissa yöpyminen olisi aika omituista.
Kävin prideilla, nehän on festarit!
Loma on sitä varten, että palautuu ja lepää jotta jaksaa taas töissä pusertaa 👍
Jokainen viettäjlln lomansa miten haluaa. Esihenkilöt voivat kylläkin luopua siitä että jokainen alainen laitetaan vuorollaan kertomaan kesälomastaan, se on törkeää.
Festarikeikat on ihan perseestä. Tungosta, roskaa ja paska äänentoisto ulkotilassa. Saniteettitilat ovat mallia ympärikustu ja paskottu bajamaja. Lisäksi keikat on "hengettömiä".
Jos keikalle niin, mahdollisimman pienelle klubille.
Tää on hauska aihe! Joka kerta, kun multa töissä mm kysytään, miten loma meni ja mä kerron *), tulee aika hiljaista. Olenkin oppinut mutisee jotain, että kierrettiin taas ympäri Eurooppaa moottoripyörällä.
*) että ajeltiin ympäri Kreikkaa, Kroatiaa ja Italiaa. Auringonlasku lautalla Adrianmerellä, yövyttiin viinitiloilla, kukkulakaupungeissa Toscanassa, uitiin Välimeren turkooseissa vesissä, yövyttiin Alpeilla ja Dodomiiteilla majataloissa, juhlittiin Slovakkien kanssa Tonavalla....
...Ja kotiin päästyä puuhastelua kotona, ehkä yön-parin reissu vielä jossain lähiseutuvilla meren äärelle, jos jaksaa.