Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Muuta oktaloon" on RAIVOSTUTTAVIN vastaus jonka voi saada jos valittaa naapureista. Ei oktaloo noin vain "muuteta"

Vierailija
27.07.2025 |

Tai muutan jos sinä ostat talon minulle, tulet ajamaan nurmen ja haravoimaan lehdet,

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä olen reuman takia työkyvyttömyyseläkkeellä ja elän kädestä suuhun. Joka päivä pitää kuunnella kun toisessa asunnossa muksut  ajelee potkumopoilla pattereita päin  ja toisessa asunnossa yksi valopää juoksee juoksumatolla.

Ei mulla todellakaan ole varaa,ei säästöjä eikä luottotietoja ostaa taloa. Kuka siellä edes remontoisi tai hoitaisi  pihaa?! 

"""" kai sulla on sen verran fyrkkaa että ostat korvatulpat tai vastamelu kuulokkeet.

Vierailija
62/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole valittamatta.... kai sun naapurit saa asua samoin kuin sinäkin kodissaan.  Mitäs  meet aukoo läppääsi.  Jos et voi pitää lärviäsi kiinni niin se on sun vika ei naapurin.

Mihin viittaat? Läppää aukoo se kenen möly kuuluu kotiini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole valittamatta.... kai sun naapurit saa asua samoin kuin sinäkin kodissaan.  Mitäs  meet aukoo läppääsi.  Jos et voi pitää lärviäsi kiinni niin se on sun vika ei naapurin.

Mihin viittaat? Läppää aukoo se kenen möly kuuluu kotiini. 

Sä voisit muuttaa ok-taloon.

Vierailija
64/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä olen reuman takia työkyvyttömyyseläkkeellä ja elän kädestä suuhun. Joka päivä pitää kuunnella kun toisessa asunnossa muksut  ajelee potkumopoilla pattereita päin  ja toisessa asunnossa yksi valopää juoksee juoksumatolla.

Ei mulla todellakaan ole varaa,ei säästöjä eikä luottotietoja ostaa taloa. Kuka siellä edes remontoisi tai hoitaisi  pihaa?! 

Ei reuma sun luottotietoja vienyt. Sairastan myös reumaa. Naapuri ajaa ruohon muutaman kerran kesässä. Vuokraisäntä hoitaa remontit.

mutta ymmärryksen vei???

Vierailija
65/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saataisiin aauinalue, jossa olisi kielletty trampoliinit, räksyttävät koirat, musiikin huudatus yms. Muutan heti sinne.

Vierailija
66/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon pitäisi olla kaukana naapureista. Moni talossa asuva kokee naapurit tai naapurin häiritseväksi varsinkin jos talo on asuinalueella. 

Vierailija
67/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä omakotitaloon muuttaminen paljoa vaatinut, 6 tunnin homma kaikenkaikkiaan. Omistaminen ei itseäni kiinnosta joten asun vuokralla. Remontoitu 43m2 saunallinen okt, jossa vuokra on 360e/kk ja ei vesimaksua sillä oma kaivo. Lähin naapuri 800m päässä oleva mukava senioripariskunta. Lopettakaa kitinä ja toimikaa jos siltä tuntuu, elämä on aika lyhyt valittamiseen.

Vierailija
68/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin saataisiin aauinalue, jossa olisi kielletty trampoliinit, räksyttävät koirat, musiikin huudatus yms. Muutan heti sinne.

Niitähän on vaikka kuinka paljon. Googlaa harvaanasuttuja seutuja. Löytyy taloja korvessa.

Vierailija
69/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökääjät pitäis itse karkottaa venäjälle. Usein eivät käy töissäkään. Eli pelkkiä kulueriä ovat yhteiskunnalle. 

Vierailija
70/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talon pitäisi olla kaukana naapureista. Moni talossa asuva kokee naapurit tai naapurin häiritseväksi varsinkin jos talo on asuinalueella. 

Uskomatonta. Onko osa suomalaisista tosiaan näin epäsosiaalisia? Se on varmaan jossain syvällä geeneissä, että pitää olla paljon tyhjää tilaa ympärillä ja pitkä matka naapuriin. Outoihin ihmisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti vihamielisesti, koska voivat olla vihollisia. Ainakin voivat poimia marjat meidän reviiriltä. Mutta onneksi SUomessa on vielä myös paljon tilaa. 

Vierailija
71/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä kun ihmiset laskee normaaliksi elämiseksi myös sisällä juoksevat lapset, haukkuvan koiran, äänekkään seksin jonka tahdissa sänky takoo seinään, imuroinnin keskellä yötä lattilistoja paukutellen.. eikä mistään saisi huomauttaa.

Saat sinä huomauttaa ja sulle saa huomauttaa.

Hanki nämä:

Korvatulpat

Vastamelukuulokkeet

Hyvä (= nykyistä paljon parempi) mielenterveys

Olet idiootti.

Vierailija
72/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aivan itse valinnoillasi aiheuttanut köyhyytesi ja huonon asuinpaikkasi. Ei säälipisteitä tälläkään kertaa.

Onko esim kerrostalo= köyhyys? Kyllä niitä miljoona asuntoja on kerrostaloissa, ei niissä köyhät asu. Omakotitalokaan ei ratkaise välttämättä naapuri ongelmaa, omakotitaloalueilla on myös hyvin vaikeita naapureita 

Vierailija
73/77 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miun vanhemmat osti aikoinaan  omakoti-talon.

Nyt se on homeessa ja täynnä hengenvaarallisia virityksiä kun iskä ite remppas.

Vanhemmat muutti kerrostaloon ja  ehdotti miule ja miun puolisolle,siinä teille hyvä talo!

Ei tosiaan muutettu sinne.

Nyt talo on autiona,osa vanhempien tavaroista sisällä.

Ovat koettaneet myydä muttei kukaan osta.

Sen siitä saa kun 80luvulla duunari-iskälläkin oli varaa ostaa talo.

Mitään ei osannut tehdä mutta olipa oma talo ja oma tontti.

Omaa rauhaa ja vuotava katto,joo..

Yhyyyyy mikä itkutarina. Sehän ei ole sinulta pois eihän?

Se että faija asui talossa

No onhan se tuolta kirjoittajalta pois, kun ei pysty myymään sitä itsetehtyä rotiskoa eikä siellä voi asua kun kaikki on rakennettu päin ahteria. Ihan älytöntä haaskausta.

Mutta eipä sinulla mitään järkevää sanottavaa näköjään ollutkaan.

Vierailija
74/77 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin, ei se kyllä tuella elävältä peraukiselta onnistu. 

Vierailija
75/77 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitaloon muuttaminen ei takaa hyviä asumisoloja. Kokemusta naapureista: Helvetinmoinen bassonjumputus kuuluu satoja metrejä vaikkei itse musiikki kuulu. Se helvetin jumputus kyllä kuuluu jumputtajien talon sisältä naapuritaloihin sisälle ja TODELLAKIN satoja metrejä!!! Sitten on roskienpolttajat, kamala käry ja savu tulee kun jotkut avotulella polttaa (kiellettyä) okt-alueilla. Varsinkin muulta päin maailmaa muuttaneilla ihan omat sääntönsä.

Ja tuohon kaupan päälle vielä se h-tillinen viritettyjen mopojen rätinä aamusta yömyöhään. Moottorisahat ja muut koneet laulaa päivittäin. Ei maalla ole mitään rauhaa.

Vierailija
76/77 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan selvästi häirikkö itse paikalla 😂🤣

Vierailija
77/77 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

budjaan oktaloo skruudaan vindaloo aina hulabaloo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän