Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Muuta oktaloon" on RAIVOSTUTTAVIN vastaus jonka voi saada jos valittaa naapureista. Ei oktaloo noin vain "muuteta"

Vierailija
27.07.2025 |

Tai muutan jos sinä ostat talon minulle, tulet ajamaan nurmen ja haravoimaan lehdet,

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta sulle taloa apina.

Vierailija
2/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oktalo? Kahdeksankulmainen talo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon naapurina tai naapurustossa voi olla millaista tahansa porukkaa. Ei välttämättä ratkaise ongelmaa.

Vierailija
4/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki pidä jotain omakotitaloa kaukana kaikesta minään unelmana. Just päästy eroon moisesta. Ei enää ikinä. 

Vierailija
5/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aivan itse valinnoillasi aiheuttanut köyhyytesi ja huonon asuinpaikkasi. Ei säälipisteitä tälläkään kertaa.

Vierailija
6/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omakotitaloon voi vaan muuttaa. Ei siihen mitään lupaa tarvitse anoa sisäministeriöstä.

Vierailija
7/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Käsketään muuttaa metsään tai omaan taloon jos ei kestä naapureita,ikäänkuin voisi noin vaan mennä  ja ostaa jonkun talon korvesta.

Luulen ettää tuota sanonta rakastavat kylvää kantapää-astujat,ovien paiskojat ja muuta törkymöykyt joiden mielestä muiden pitää sietää normaalin elämisen ääniä.

Vierailija
8/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit muuttaa vanhaan mökkiin jonnekin Kälviälle, muutaman tonnin säästöistä tai otat sen lainaa niin ei tarvitse valittaa naapureista. Yhteisöllinen asuminen on mitä on, omakotitalossa parasta on juurikin oma rauha. 

Vierailija
9/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omakotitaloon voi vaan muuttaa. Ei siihen mitään lupaa tarvitse anoa sisäministeriöstä.

Eli voin tuoda tavarani taloosi ja sanoa että moi, muutin tänne kun käskettiin?

Vierailija
10/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katsoin sopivan omakotitalon ja ostin sen. Ei ollut vaikeaa.

Vierailija
11/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalon naapurina tai naapurustossa voi olla millaista tahansa porukkaa. Ei välttämättä ratkaise ongelmaa.

Varsinkaan kun ap:n ongelma on hänen päänsä sisällä.

Näitähän on, ihmisiä joilla ei ikinä ole mikään hyvin.

Vierailija
12/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka veneen alle valittamasta.

Vierailija
13/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kehitysvammainen voi tehdä noin.

Vierailija
14/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukka.

Vierailija
15/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä saisit paikan palvelutalosta ke hi tys vam mai suu den perusteella.

Vierailija
16/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT: kerran opiskelijana uudella paikkakunnalla vuokra-asuntoa katsoessani (tosi kiva asunto) huomasin viime tipassa, että naapuritalossa oli baari. Katsoin kartasta, että talojen yhteisellä sisäpihalla oli baarin terassi ja varmaan aamuun saakka meteliä... 

Vierailija
17/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunistikuutioissa kyyhistelevien hyyryläisten ongelmia nuo naapureista valittamiset.

Vierailija
18/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä olen reuman takia työkyvyttömyyseläkkeellä ja elän kädestä suuhun. Joka päivä pitää kuunnella kun toisessa asunnossa muksut  ajelee potkumopoilla pattereita päin  ja toisessa asunnossa yksi valopää juoksee juoksumatolla.

Ei mulla todellakaan ole varaa,ei säästöjä eikä luottotietoja ostaa taloa. Kuka siellä edes remontoisi tai hoitaisi  pihaa?! 

Vierailija
19/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös omakotiasukkaalla voi olla ikäviä naapureita. Meidän perikunnan talon naapurit möykkäävät kaikkina vuorokaudenaikoina, lisäksi heillä on kanoja ja kukko aloittaa kiljumisen viimeistään kello 04.30. Naapurin mies leikkaa meidän puolen pensaita ja käy kaatamassa tuhkat uunistaan meidän tontin taakse.

Vierailija
20/77 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit muuttaa maakuoppaan metsän keskelle ap.