Ihmiset luovat katseita toisiinsa kun puhun
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjun läpi. Jos ihmiset oikeasti välttelevät teitä, sille on selkeästi syy. Olette nimittäin ketjun perusteella raskaita ja kusipäisiä ihmisiä.
Riippuu siitä miten se toinen käyttäytyy. Onko kusipää vai henkisesti terve. Sitä saa mitä tilaa. Jos olet kusipää, niin minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjun läpi. Jos ihmiset oikeasti välttelevät teitä, sille on selkeästi syy. Olette nimittäin ketjun perusteella raskaita ja kusipäisiä ihmisiä.
Itse olen todistanut työpaikalla kuinka kivaa ja leppoisaa ihmistä vastaan jatkuvasti hyökättiin. Puhuttiin selän takana ja hankaloitettiin yhteistyötä. Minä ja moni muu tuon hyökkääjäporukan ulkopuolelta tulimme hänen kanssaan loistavasti toimeen. Nämä kiusaajat olivat itse niitä raskaita.
Miten tämä liittyi mihinkään?
Tyypillinen kiusaajan vastaus. Sanasalaatiksi vedetään koko homma. Vastuu siirretään muualle ja tehdään toisesta se hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun välttelevät. Ja just tällainen olen tosi monen sellaisen mielestä, joka yritti ensin vedättää. Tajusivat sitten, että tuo tajuaakin homman jujun. Sen jälkeen muutuin kauhean kivasta ihan hirveän kauhean raskaaksi ihmiseksi ja - siirtyivät seuraavaan uhriin. Puhun nyt ihan oikeista todennettavissa tilanteista, joita en jaksa ja halua tässä avata. Tunnistan tämän venkulaihmistyypin nykyään jo kaukaa.
Pidä vaan puoles 👍
Hyvä kun välttelevät. Ja just tällainen olen tosi monen sellaisen mielestä, joka yritti ensin vedättää. Tajusivat sitten, että tuo tajuaakin homman jujun. Sen jälkeen muutuin kauhean kivasta ihan hirveän kauhean raskaaksi ihmiseksi ja - siirtyivät seuraavaan uhriin. Puhun nyt ihan oikeista todennettavissa tilanteista, joita en jaksa ja halua tässä avata. Tunnistan tämän venkulaihmistyypin nykyään jo kaukaa.