Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sellaista deittisovellusta, jossa oma profiili näytetään vain hakua vastaaville ihmisille?

Vierailija
27.07.2025 |

Yritin kysyä tekoälyltä monella eri tavalla.

Tarkoitan sellaista sovellusta, jossa kaksi ihmistä määrittelee hakukriteerit ja sovellus etsii kummankin toiveiden mukaan sopivat ehdokkaat. Tietyt kohdat olisi pakko täyttää, että voi edes luoda profiilin.

Olin ihan tuskastunut Tinderissä ja muualla kun on liikaa huonoa tarjontaa. Tai sitten löytää sellaisen, että itse ei vastaa sen toisen hakukriteereitä.

Luulisi, ettei tuollainen deittisovellus olisi vaikea luoda. Kaikki saisivat sitä, mitä tilaavat. Jos olisi liian nirso, niin sitten ei osumia tulisi.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hakukriteerit naiselle olisi:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Searching... Searching... Wait... Searching...

Results 0 matches found. Try Estonia.

Tiedän tunteen. 

Mies, hetero, 45 - 60v, ei päihde-tai mielenterveysongelmia, mukava, luotettava, mielellään kykenee elättämään itsensä. 

Mahdotonta. 

Mä oon. Mut ruma ja ylipainoinen. Olen täysin näkymätön naisille. 

Sori nyt, mutta kun miellät itsesi rumaksi ja olet lihava, sinulla on 99% todennäköisyydellä mt-ongelmia. Tämmöiset pamahtavat esiin aika pian, kun alkaa tutustumaan. Kokemusta on.

SinkkuN

Vierailija
42/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, miten tärkeä asia toi täydellinen mielenterveys on monille.  Ymmärrän kyllä, että esim. lapsia suunnitellessa on tärkeää, ettei ole raskaita diagnooseja.

Nykyään kuitenkin melkein kaikilla on joku ongelma. Sadattuhannet syövät mielialalääkkeitä.

Itse tapailisin mielummin hyvässä hoitosuhteessa olevaa mielenterveyden kuntoutujaa, kuin terveen kirjoissa olevaa tosikkoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, miten tärkeä asia toi täydellinen mielenterveys on monille.  Ymmärrän kyllä, että esim. lapsia suunnitellessa on tärkeää, ettei ole raskaita diagnooseja.

Nykyään kuitenkin melkein kaikilla on joku ongelma. Sadattuhannet syövät mielialalääkkeitä.

Itse tapailisin mielummin hyvässä hoitosuhteessa olevaa mielenterveyden kuntoutujaa, kuin terveen kirjoissa olevaa tosikkoa.

Ap

Iso osa "terveistäkin" eli diagnoosittomista ihmistä voi henkisesti hyvin huonosti ja omaa erittäin sairaita ja epäterveitä ajatusmalleja. 

Ja sanoisin että tämä on tärkein elämänlaatua määrittävä tekijä. Jos henkinen hyvinvointi on hyvä, ei päädy esim. paskoihin ja toksisiin yhteisöihin. Jos se on huono, niin koko elämä heijastelee sitä, ja parisuhdekumppani tietysti kaikista eniten. 

Vierailija
44/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuinnostuksen jälkeen siellä olisi 3 miestä ja tuhat naista jotka pommittaisivat näitä suosikkimiehiä. Muut miehet olisivat lähteneet tyhjästä apista.

Vierailija
45/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaatuisi sovellus omaan mahdottomuuteensa, kun 99% miehille (jotka sovelluksen käytöstä maksavat) ei tulisi juuri yhtäkään hakutulosta, kun eivät kelpaa.

Tinder jyrää juuri sen takia kun siellä miehet pääsee näkemään kauniita naisia (joihin heillä ei ole mitään saumaa) ja laittamaan heille kaikenlaisia maksullisia tykkäyksiä yms

Ei kukaan mies maksaisi sovelluksesta jossa selviää heti ettei kukaan sinua halua.

Miksi miehet ei vahvistu ja muuttaa ittensä?? Tarjonta on ihan hirvee. Ei haluta lapsia, pelkkää hauskaa, pukukuvia juhlista, purjevene kuvia tai jotain ganster tyylisiä hissi kuvia, tai sitten traktorin päältä otettu kuva rätit päälle tai kala käsissä, rasvaisia ja hikisiä lippisnaamoja.

Suomalaiset miehet on kaikki aivan samannäköisiä. Mua yököttää että on ain

Miehet ovat häirikköjä. He ovat sankoin joukoin myös esim. appi valossa, vaikka ovat ateisteja. Deittiappien sääntöjä kierretään vaatimalla naisen puhelinnumeroa, jonka jälkeen alkaa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä. Se kiva ja hymyilevä profiili on pelkkä siisti kulissi. Deekullakin on todennäköisesti takanaan aika moinen liuta muitakin päihteitä, jos deekuilu on päässyt profiilikuvaan asti :D

Vierailija
46/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä, ainakin maksullisessa versiossa, voi säätää oman profiilin näkymään vain niille, joista on itse tykännyt.

Ja voi myös selata vain niitä profiileja, jotka ovat tykänneet omasta profiilista.

Jos on aikaa ja halua alkaa kaikkia tyhjiä profiileja tenttaamaan. Mä arvasin, että osa ei tajua aloitukseni pointtia. 

Siis, että luodakseen profiilin se olisi tehtävä kunnolla. Muuten ei saisi luotua koko profiilia. Ja sitten olisi automaattinen seulonta. Toki miehet valehtelevat ainakin pituuden yläkanttiin ja kuulemma naiset oman painon alakanttiin. Mutta olisi nyt ainakin jotain osviittaa.

Ap 

Kyllähän miehet kehittelevät koko ajan lisää ja parempia deittiappeja, koska kuvittelevat että mätsien puute johtuu apista. Ihan niinkuin sekin, että jos nainen jättää tai antaa pakit, niin tällä on joku toinen mies. Eivät kestä todellisuutta, että heistä ei vaan tykätä.

Tuollainen seula taitaa olla muistaakseni esim. suomi24 sivustolla. 

Vierailija
47/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Tiedän tunteen. 

Mies, hetero, 45 - 60v, ei päihde-tai mielenterveysongelmia, mukava, luotettava, mielellään kykenee elättämään itsensä. 

Mahdotonta. 

Voi, kun saisit itseluottamusta lisää! Olen elämäni varrella ollut ihastunut rumiin miehiin. Rumimmilla miehillä on yleensä paras huumorintaju. Siis jos omanarvontunto on kunnossa. Raskas ylipaino kannattaa hoitaa pois ihan terveyden takia.

Ap

Vierailija
48/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä, ainakin maksullisessa versiossa, voi säätää oman profiilin näkymään vain niille, joista on itse tykännyt.

Ja voi myös selata vain niitä profiileja, jotka ovat tykänneet omasta profiilista.

Jos on aikaa ja halua alkaa kaikkia tyhjiä profiileja tenttaamaan. Mä arvasin, että osa ei tajua aloitukseni pointtia. 

Siis, että luodakseen profiilin se olisi tehtävä kunnolla. Muuten ei saisi luotua koko profiilia. Ja sitten olisi automaattinen seulonta. Toki miehet valehtelevat ainakin pituuden yläkanttiin ja kuulemma naiset oman painon alakanttiin. Mutta olisi nyt ainakin jotain osviittaa.

Ap 

Et maininnut tätä pointtiasi, eli haluttomuutta käyttää profiilien selaamiseen aikaa, aloituksessasi. Jos hal

Niin tuo on yksi niistä miesten kehittämistä apeista, jotka eivät saa olevinaan sopivia mätsejä. Sitten on sellainenkin, missä "mennään heti treffeille" eli ei saa tutustua toiseen edes vähää alusta tekstitse, ennen kuin pitää alkaa ottamaan riskejä. Sekin ei niin yllättäen miehen kehittämä.

Mutta elämä on oikeasti aika yksinkertaista. Hyvännäköiset ihmiset tapaavat hakeutua tietynlaisiin paikkoihin ja asemiin, ja niin päin pois. Ap:n kannattaisi siis vaan elää elämäänsä ja napata matkaan nainen sieltä missä viettää aikaansa. Jos se on AV niin sitten täältä. Jos taas elämä koostuu 95% sellaisesta sisällöstä, joka ei ole naisille sopivaa, niin sitten voi olla että kannattaa luopua naishaaveesta kokonaan.

Vierailija
49/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatuisi sovellus omaan mahdottomuuteensa, kun 99% miehille (jotka sovelluksen käytöstä maksavat) ei tulisi juuri yhtäkään hakutulosta, kun eivät kelpaa.

Tinder jyrää juuri sen takia kun siellä miehet pääsee näkemään kauniita naisia (joihin heillä ei ole mitään saumaa) ja laittamaan heille kaikenlaisia maksullisia tykkäyksiä yms

Ei kukaan mies maksaisi sovelluksesta jossa selviää heti ettei kukaan sinua halua.

Tai kun heille tarjottaisiin tasoisiaan naisia. 

Vierailija
50/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Tiedän tunteen. 

Mahdotonta. 

Voi, kun saisit itseluottamusta lisää! Olen elämäni varrella ollut ihastunut rumiin miehiin. Rumimmilla miehillä on yleensä paras huumorintaju. Siis jos omanarvontunto on kunnossa. Raskas ylipaino kannattaa hoitaa pois ihan terveyden takia.

Ap

Ei se oo itseluottamuksesta kiinni. Olen vain hyväksynyt tilanteen! Olen saanut riittävän monet rukkaset jotta niitä voi lähettää hätäapuna ulkomaille. 😁

Vierailija
51/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuinnostuksen jälkeen siellä olisi 3 miestä ja tuhat naista jotka pommittaisivat näitä suosikkimiehiä. Muut miehet olisivat lähteneet tyhjästä apista.

Ei, vaan juuri toisinpäin, kuten Tinderissäkin on, eli 3 nuorta kaunotarta, joita 10000 miestä pommittaa.

Vierailija
52/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan juuri toisinpäin, kuten Tinderissäkin on, eli 3 nuorta kaunotarta, joita 10000 miestä pommittaa.

Ei vaan juuri toisin päin. Miehet eivät näkisi yhtään naista tässä apissa koska naisten kriteerit osuvat vain muutamaan harvaan. Näistä parista miehestä naiset sitten taistelisivat. Eikä naiset halua yrittää kaikkia naisia vastaan vaan olla yrityksen kohteita. Siksi tinder voi toimia joskus.

Vierailija
53/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kumppanin e-kontaktista. Toimi hyvin minulla mutta en voi luvata että kaikilla. Löytyy myös maksullinen versio, tosin en kerinnyt kovin kauaa käyttää, sanoisin että pari kuukautta.

Vierailija
54/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se, että kutsut ihmisiä tosikoiksi saa ainakin minun kiinnostukseni lopahtamaan välittömästi. Kertoo siitä, että asetut muiden yläpuolelle etkä yhtään kunnioita toisten mielipiteitä, jos ne eroavat tippaakaan omistasi. Eli kukahan se tosikko oikeastaan olikaan.

Vierailija
55/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vahvistu ja muuttaa ittensä?? Tarjonta on ihan hirvee. Ei haluta lapsia, pelkkää hauskaa, pukukuvia juhlista, purjevene kuvia tai jotain ganster tyylisiä hissi kuvia, tai sitten traktorin päältä otettu kuva rätit päälle tai kala käsissä, rasvaisia ja hikisiä lippisnaamoja.

Suomalaiset miehet on kaikki a

Harkitsin joskus Valoa vaikka en ole varsinainen kristitty. Mutta päihteetön ja kunnioitan aina toisten vakaumuksia. Hyvä tietää ettei siellä ole sen parempi meno.

Vierailija
56/56 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Tiedän tunteen. 

Mahdotonta. 

Voi, kun sa

Ainakin sulla on ihana hymy ja huumorintajua 😉

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme