Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sellaista deittisovellusta, jossa oma profiili näytetään vain hakua vastaaville ihmisille?

Vierailija
27.07.2025 |

Yritin kysyä tekoälyltä monella eri tavalla.

Tarkoitan sellaista sovellusta, jossa kaksi ihmistä määrittelee hakukriteerit ja sovellus etsii kummankin toiveiden mukaan sopivat ehdokkaat. Tietyt kohdat olisi pakko täyttää, että voi edes luoda profiilin.

Olin ihan tuskastunut Tinderissä ja muualla kun on liikaa huonoa tarjontaa. Tai sitten löytää sellaisen, että itse ei vastaa sen toisen hakukriteereitä.

Luulisi, ettei tuollainen deittisovellus olisi vaikea luoda. Kaikki saisivat sitä, mitä tilaavat. Jos olisi liian nirso, niin sitten ei osumia tulisi.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuisi sovellus omaan mahdottomuuteensa, kun 99% miehille (jotka sovelluksen käytöstä maksavat) ei tulisi juuri yhtäkään hakutulosta, kun eivät kelpaa.

Tinder jyrää juuri sen takia kun siellä miehet pääsee näkemään kauniita naisia (joihin heillä ei ole mitään saumaa) ja laittamaan heille kaikenlaisia maksullisia tykkäyksiä yms

Ei kukaan mies maksaisi sovelluksesta jossa selviää heti ettei kukaan sinua halua.

Vierailija
2/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatuisi sovellus omaan mahdottomuuteensa, kun 99% miehille (jotka sovelluksen käytöstä maksavat) ei tulisi juuri yhtäkään hakutulosta, kun eivät kelpaa.

Tinder jyrää juuri sen takia kun siellä miehet pääsee näkemään kauniita naisia (joihin heillä ei ole mitään saumaa) ja laittamaan heille kaikenlaisia maksullisia tykkäyksiä yms

Ei kukaan mies maksaisi sovelluksesta jossa selviää heti ettei kukaan sinua halua.

Eihän Tinderin käyttö maksa mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis tosi hyvä, ei edes tarttis selata profiileja, joissa ne kriteerit eivät täyty. Tietäisi myös tyypistä enemmän ennen kuin edes matchaa. Toki jotkut  valehtelevat. 

Vierailija
4/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, on sitten muuttunut. Viimeksi kun siellä olin, oli kaikenlaisia kulta ja platina tasoja ym ja oli mahdollista ostaa super likejä, ymmärsin etteivät ne ole ilmaisia.

Vierailija
5/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hakukriteerit naiselle olisi:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Searching... Searching... Wait... Searching...

Results 0 matches found. Try Estonia.

Vierailija
6/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, on sitten muuttunut. Viimeksi kun siellä olin, oli kaikenlaisia kulta ja platina tasoja ym ja oli mahdollista ostaa super likejä, ymmärsin etteivät ne ole ilmaisia.

Ilmainen versio on riisutumpi. Mutta huono sovellus koko Tinder. Miehet eivät vaivaudu yleensä mitään kertomaan itsestään. Ja silti pitäisi heti riemusta hyppien kiinnostua. Platina versiokin ihan turha! 

Ap 

Vierailija
7/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin mielelläni useamman kympin vaikka viikon jäsenyydestä. En mä tarvi 510 tykkäystä. Yksi sopiva riittää. Tupakoimaton, lähes raitis ja liikunnallinen. Saa olla köyhä ja mikä vain ammattiltaan. Ei rikosrekisteriä. Mutta huumorintajua pitäisi löytyä ja pärjätä myös itsekseen.

Vierailija
8/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Kyllä tuollaisia naisia on, mutta ehkä sinä et läpäisisi sellaisen naisen seulaa..?

Ap 

Vierailija
9/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Tuollaisia naisia on vaikka kuinka paljon. Ainoa ongelma on se, että miehet katsovat itsensä terveiksi ja naisten erilaiset mielipiteet tuomitaan mielenterveysongelmiksi.

Lähtökohtaisestikin on vähän typerää etsiä itseään pillullisena. Kertoo siitä ettei ymmärrä elämästä juuri mitään.

Vierailija
10/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Ja sulla on tarjota vain se, että olet mies?

Vierailija
11/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanissa ainakin on tällainen profilointi, että ei edes näe muita kuin sinun profiiliisi sopivaksi katsotut ja toisinpäin. Se on kuitenkin koneellista karsintaa, ei se mitään todista.

Ja samat tyypit niissä kaikissa lopulta on. Ei ole deittisivustoa, josta ihmeellisesti löytyy vain hyvinkäyttäytyviä ihania kumppaniehdokkaita ja kaikki elää happily ever after. Tinderissä olen kuitentkin eniten törmännyt seksin vonkaajiin, joten se jätin suosiolla pois.

Vierailija
12/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei vahvistu ja muuttaa ittensä?? Tarjonta on ihan hirvee. Ei haluta lapsia, pelkkää hauskaa, pukukuvia juhlista, purjevene kuvia tai jotain ganster tyylisiä hissi kuvia, tai sitten traktorin päältä otettu kuva rätit päälle tai kala käsissä, rasvaisia ja hikisiä lippisnaamoja.

Suomalaiset miehet on kaikki aivan samannäköisiä. Mua yököttää että on aina joku tietty tyyli. 30-40 vuotiailla on useimmilla joku katuuskottava teini tyyli ja ne tatskat.

yöök!

Vierailija
13/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksi oman elämänsä sankari kuvittelee olevansa kaikkien yläpuolella.

Vierailija
14/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-45v

165-175cm

45-60kg

Pitkät hiukset 

Ei tatuointeja

Ei lapsia

Korkeakoulutettu

Työelämässä

Ei maksuhäiriöitä

Ei mt-ongelmia

Hetero

Ja sulla on tarjota vain se, että olet mies?

Tuo 'hetero' on listassa mielenkiintoinen lisäys. Taitanut käydä niin, että naiset on käyttäneet sitä tekosyynä, että miksi eivät halua tavata enää :D. 'Mutku nythän mä vasta hokasin, että mähän olen lesbo. Sori kulta, tää ei johdu susta, tää johtuu musta.' ja karkuun...

Vierailija
15/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppanissa ainakin on tällainen profilointi, että ei edes näe muita kuin sinun profiiliisi sopivaksi katsotut ja toisinpäin. Se on kuitenkin koneellista karsintaa, ei se mitään todista.

Ja samat tyypit niissä kaikissa lopulta on. Ei ole deittisivustoa, josta ihmeellisesti löytyy vain hyvinkäyttäytyviä ihania kumppaniehdokkaita ja kaikki elää happily ever after. Tinderissä olen kuitentkin eniten törmännyt seksin vonkaajiin, joten se jätin suosiolla pois.

Kyllä näissä on eroja. Ei varmasti ole samat käytäjät tinderissa ja rayassa, tai suomi24:ssä. Ihan niinkuin monacon grand prixissäkin on eri porukka kuin raviradalla, vaikka molemmat ovat hevosvoimakilpailuja.

Vierailija
16/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä oli mitään iloa. 99% miehistä ei saisi yhtään mätsiä ja naiset dumppaa ne harvat koska kuva ei kuitenkaan miellytä vaikka kaikki kriteerit osuisi.

Vierailija
17/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä on eroja. Ei varmasti ole samat käytäjät tinderissa ja rayassa, tai suomi24:ssä. Ihan niinkuin monacon grand prixissäkin on eri porukka kuin raviradalla, vaikka molemmat ovat hevosvoimakilpailuja.

Eliittikumppani on kallis ja joku suomi24 oli joskus aikoinaan ilmainen, ei taida olla enää. Kallis kerää enemmän tietynlaisia ihmisia ja ilmainen/halpa enemmän taas toisenlaisia. Tinder taas kerää maineensa takia paljon toiveikkaita seksinvonkaajia. Samoja naamoja olen kuitenkin nähnyt monessa eri deittisivustossa. Lähtökohtaisesti samat ongelmat ne on kaikissa palveluissa. Ei ne ihmiset sen jalostuneempia ole missään, painotus voi olla enemmän eri näissä palveluissa. Kumppanin etsimisen vertaamista heveoskilpailuihin pidän jotensakin epäonnistuneena. 

Vierailija
18/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta? Paljonko maksaa? Onko mahdollista hakea eri tarkoituksilla seuraa?

Ap 

Vierailija
19/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppani on kallis ja joku suomi24 oli joskus aikoinaan ilmainen, ei taida olla enää. Kallis kerää enemmän tietynlaisia

Hohhoijaa. Appi on kuin baari ja luksushotellin aulabaarissa on eri käyttäjät kuin paikallisessa räkälässä. Sori jos hevosvoimaeventti meni yli pienen ymmärrykesi.

Veikkaanpa että vauvalla ei olla edes kuultu esim. leaguesta tai rayasta, jos eliittikumppani on täällä "kallis".

Vierailija
20/56 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen versio on riisutumpi. Mutta huono sovellus koko Tinder. Miehet eivät vaivaudu yleensä mitään kertomaan itsestään. Ja silti pitäisi heti riemusta hyppien kiinnostua. Platina versiokin ihan turha! 

Ap 

Tinderiä käyttäessä en ole huomannut mitään eroa tykkäysten määrässä suhteessa profiilitekstiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän