Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiperhearki, lääkitsen itseni

Vierailija
27.07.2025 |

Olen yksinhuoltaja. Meidän elämä on ollut monin tavoin vaikea. Joudun syömään tuplasti mielialalääkkeitä, jotta jaksan tätä arkea. 

Lapsi tuli kotiin mummolasta. Pää hajoaa. Lisäsin lääkitystä, kun en vaan jaksa. Kaikesta vääntämistä. 

Nyt sitten pyörryttää lääkkeiden takia. En jaksa olla iloinen. Kun oikeasti tämä on lapsen syytä. Että voin huonosti. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että lapsi lähtisi jonnekin pois. Joka päivä itken. Yksi yö lähdin baariin, kun lapsi nukkui. Tuntuu, että tukehdun. 

Vierailija
2/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea kuvatus ihmiseksi. Meinaatko pilata lapsesi elämän itsekkyydelläsi.? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lääkkeetkin tekee huonon olon. Mutta jotenkin on sellainen olo, että nostan kädet pystyyn. 

Vierailija
4/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielialalääkkeiden annostus toimi noin.

Vierailija
5/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea kuvatus ihmiseksi. Meinaatko pilata lapsesi elämän itsekkyydelläsi.? 

Niin. En tiedä, mitä voin tehdä. Olen paska äiti. Mutta en vaan jaksa enää. Mitä vaihtoehtoja on? 

Vierailija
6/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että lapsi lähtisi jonnekin pois. Joka päivä itken. Yksi yö lähdin baariin, kun lapsi nukkui. Tuntuu, että tukehdun. 

Tuo on ap väärin. Lasta ei saa ikinä jättää yksin. Ota yhteyttä sossuun  niin lapsi saa sijaisperheen.

Vierailija
7/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teit sen lapsen. Ei hän sitä pyytänyt. Nyt lastensuojeluun yhteyttä vaan.

Vierailija
8/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Kuules, sun täytyy ottaa yhteyttä sossuihin tai ennaltaehkäisevään perhetyöhön. Niistä on apua. Ajattele sen verran lastasi.

T. Toinen joka ei jaksa lapsiaan...

Vierailija
9/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. En tiedä, mitä voin tehdä. Olen paska äiti. Mutta en vaan jaksa enää. Mitä vaihtoehtoja on? 

Lastensuojelu

Vierailija
10/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielialalääkkeiden annostus toimi noin.

Ainakaan ei pää hajoa niin paljon. Alkuoireita voi olla mitä vain. Päänsärkyä, oksentelua. 

Olen vuoden verran kokeillut eri lääkkeitä. Halusin laihtua. Kun edellinen tavallaan toimiva nosti painoa.

Vierailija
11/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit sen lapsen. Ei hän sitä pyytänyt. Nyt lastensuojeluun yhteyttä vaan.

Tein meistä lastensuojeluilmoitusen alkukesästä. Kuuleminen on elokuussa. 

Vierailija
12/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsen syytä, että on syntynyt tähän maailmaan eikä myöskään se, että olet yh. Tee itsestäsi huoli-ilmoitus sossuun ja näytä tänne kirjoittamasi teksti.

Vierailija
13/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat itsesäälissä kiereskelyn. Se on todella ällöttävää. Mene vaikka lapsesi kanssa uimarannalle. 

Vierailija
14/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on luovuttava lapsestasi. Nyt. Olet aivan sekaisin.

Vierailija
15/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ap väärin. Lasta ei saa ikinä jättää yksin. Ota yhteyttä sossuun  niin lapsi saa sijaisperheen.

Ei niitä saa niin helposti. Lapsi oli pois muutaman viikon nyt kesällä. Olin rauhallisempi sillon, minulla oli parempi olla.

Vierailija
16/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lapsi pois. Hän ei ole ansainnut tuollaista vanhempaa.

Vierailija
17/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään järkeä. Pilaat sekä oman että lapsesi elämän tuollaisella käytöksellä.

Ota ihan itse yhteyttä lastensuojeluun, saatte apua.

Ehkä se lapsi voisi olla jossain sijaisperheessä ja tai yhdessä tukiperheen luona tms. Ja sulle jotain terapiaa ja se lääkitys kuntoon.

Sit ne baarit ja alkoi väliin niin jaksat kyllä.

Jos et niitä aio jättää, niin parempi soittaa sossut hakemaan se lapsi pysyvästi muualle.

Vierailija
18/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsen syytä, että on syntynyt tähän maailmaan eikä myöskään se, että olet yh. Tee itsestäsi huoli-ilmoitus sossuun ja näytä tänne kirjoittamasi teksti.

Niin. Olin psykiatrilla alkukesästä, voin silloin huonosti. Sanoin, että välillä mietin hyvin pahoja asioita. Hän sanoi, että tekee minusta myös lastensuojeluilmoituksen. Eli nyt niitä on kaksi. Toivoisin, että lapsella olisi kaikki hyvin. 

Vierailija
19/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saa niin helposti. Lapsi oli pois muutaman viikon nyt kesällä. Olin rauhallisempi sillon, minulla oli parempi olla.

Entä adoptio? Onko lapsen isä kuvioissa? Jos sä olet ainoa huoltaja voit antaa lapsen adoptioon. 

Vierailija
20/39 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko pakkomielle saada lapsi tai isovanhemmille lapsenlapsi tai kun muillakin on, vaikka ei olisi muuten kiinnostanut.