Paino ei tipu millään?
Olen nyt 2viikkoa ollut samassa painossa. Paino ei vaan tipu. Ei millään.
Olen urheillut hulluna. Syönyt tosi kurinalaisesti.
Paino heiluu vaan 118kg. Olen niin masentunut. Tekisi mieli vetää överit, mutta en vedä. Lähden urheilemaan.
Minulla on Ryaltris lääke käytössä 3mg. Pitäisikö sitä nostaa? En napostele, herkuttele tai syö liikaa.
Auttakaa epätoivoista!
Olen pudottanut jo 130kg oli alkupaino. Nyt sakkaa.
Kommentit (7)
Rybelsusta syödään kuukausi kolmosella sitten seuraava kuukausi vasta nostetaan Seiskaan ja si 14
Juu niin Rybelsus! Lääkäri sanoi että pidetään 3mg, että jos on maltillinen painonpudotus kuten siihen mennessä oli ollut 1kg/vko. Niin paino pysyy paremmin poissa sitten kun on tavoitteen saavuttanut.
Nyt kahteen viikkoon en ole laihtunut yhtään, neste vaan kertyy. Otanko yhteyttä lääkäriin? Olen siis syönyt 4kk lääkettä.
Ap
Mies vai nainen?
Jos olet nainen niin sit sinussa on kyllä 60kg liikaa läskiä, mutta jos mies. Niin se on ihan normaali paino
valehtelet,läskiä tulee vaan syömällä liiikaa
Ei se kaikilta lähde yhtä helposti.Geeneillä, jotka vaikuttavat hormoneihin, ja aineenvaihduntaan on suuri merkitys. Ne vaikuttavat myös siihen miten elimistö käyttäytyy, jos ruokaa vähennetään. Toisilla aineenvaihdunta vain hidastuu. Ei kannata aina tuomita, jos on ylipainoinen. Jotkut ovat luonnostaan esim. todella vahvoja. Makaavat kotona, ja menevät ekaa kertaa salille, niin 120kg penkistä. Itse tein tuohon 10 vuotta töitä. Se on se perimä, joillain vaan on isommat testotasot luonnostaan. Sama tuon ylipainon kanssa. Eivät kaikki ole liikkumattomia mäkkäri,sipsi-ihmisiä.
Mua ei lääkärit rajoittanu yhtään. Eikö ne edes seuraa mua millään lailla reseptin kirjoituksen jälkeen. Lähti alusta asti tosi hyvin mutta olin arka aloittaa 14mg sivuvaikutusten pelossa. Lopulta aloitin ja se menikin hyvin, ei mitään sivuvaikutuksia ja no paino lähtee hitaammin ku alussa ku alkaa olee niin lähellä sopivaa painoa. Alle 10kg enää jäljellä. Kannattaa vaihtaa isompaan
Oisko kuitenkin rybelsus? Ryaltris on nenäsumute. Mulla on nimittäin noita molempia käytössä ja olisinkin sulle ja rybelsusta ehdottanut. Se on ollut sulla niin vähän aikaa käytössä että älä murehdi sitä vielä mä oon monella lukenut että lähtee putoamaan vasta myöhemmin kun on käyttänyt pidempään. Toki toisilla ei silloinkaan ja toisilla paremmin niinku mulla kävi. Toivottavasti sulla lähtee menemään hyvin. Mun lähtöpaino oli jonkin verran alhaisempi mutta mulle toi lääke on ollut hyvä ja nyt oli kiva aloittaa kesä kun ei tarvitse murehtia painoa.