Missä vapaat lentäjät luuraavat?
Oliskohan missä heitä ylipäänsä mahdollisuus tavata? Vai ovatko kaikki varattuja? T. Kaunis nainen
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ohjaamossa yhden pitkän kennon, kun kaverini on lentokapteeni ja satuin hänen kipparoimalle lennolle. Eli olen käytännössä lentäjä. Kaverini on naimisissa, mutta mä olen sinkku. Kiinnostaako ap? Voitko laittaa linkin sun ig:hen, niin näen, että oletko kaunis?
Onko kaverisi, se lentokapteeni, uskollinen vaimolleen?
Joo, mutta mä oon sinkku. Laita se ig, niin tiedän, onko wörttiä sun kanssa?!
No en todellakaan laita, mutta lupaan että olen upea, tasokas ja kaunis. Mutta haluan mieluiten lentäjän, koska tykkään matkustaa ja minulla on kallis maku.
Mitäs jos tyytyisit veeärrän kuskeihin? Lentäjät eivät ole sugadaddyja.
Ai veturinkuljettajatko ovat? Näinköhän niillä pinkka riittää siihen?
En ole lentäjä, mutta olen töissä rahtilaivalla. Ollaan lähdössä alkuviikosta Etelä-Amerikkaan. Voi järjestää sulle lomamatkan, jos annat reissun ajan pimperoa koko miehistölle? Miltä kuulostaa?
Eräs kaverini on sinkku ja liikennelentäjä, mutta ei kippari. Hän on myös lihavahko. Et sinä varmaan häntä halua sen lihavuuden vuoksi? Ei kuitenkaan niin lihavahko että kävisi medikaalien päälle, mutta naama on selvästi levinnyt.
Ei siellä keulalla kaikki ole hoikkia ja sporttisia.
Mikä ap olet ammatiltasi? Toivottavasti esim somevaikuttaja ja sisällöntuottaja. En halua, että reissut menevät hukkaan.
Karkuun kiitävät taivaalla ja vapaalla ovat päissään.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini on sinkku ja liikennelentäjä, mutta ei kippari. Hän on myös lihavahko. Et sinä varmaan häntä halua sen lihavuuden vuoksi? Ei kuitenkaan niin lihavahko että kävisi medikaalien päälle, mutta naama on selvästi levinnyt.
Kyllä mulle käy hyvin myös co-pilot. Hehän ovat todennäköisesti tulevia kippareita ja tienaavat hekin hyvin. Kaverini mies nimittäin on perämies ja tienaa reilun 10 000€/kk. Ja ei se niin tärkeää ole se ulkonäkö. Vaikka mieluummin sporttinen. Kyllä suurin osa on sporttisia mut tiedän etteivät ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden, mutta epäilen, että hän on homo. Ikää jo 51v, eikä yhtään tyttöystävää/suhdetta ikinä, vaikka aloitti jo 31 vuotta sitten ilmavoimissa hävittäjälentäjänä ja siirtyi myöhemmin Finskille. Rahaa on kuin roskaa, hieno auto ja omakotitalo porealtaineen. Asuu pk-seudulla.
Oho, kyllä noilla spekseillä luulisi nainen löytyvän.
Niinpä, on lisäksi huippukunnossa fyysisesti. Ollut ns täydellinen paketti jo sen 30 vuotta, mutta ei yhtään naista koskaan. Pakko olla miehiin päin kallellaan, mikä on täysin jees, mutta ap:lle tavoittamattomissa, vaikka olisikin ne luomurinnat :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap olet ammatiltasi? Toivottavasti esim somevaikuttaja ja sisällöntuottaja. En halua, että reissut menevät hukkaan.
Enpä ole. En todellakaan pidä liiasta somettamisesta. Olen sairaanhoitaja, jolla myös maisterin koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden, mutta epäilen, että hän on homo. Ikää jo 51v, eikä yhtään tyttöystävää/suhdetta ikinä, vaikka aloitti jo 31 vuotta sitten ilmavoimissa hävittäjälentäjänä ja siirtyi myöhemmin Finskille. Rahaa on kuin roskaa, hieno auto ja omakotitalo porealtaineen. Asuu pk-seudulla.
Niinpä, on lisäksi huippukunnossa fyysisesti. Ollut ns täydellinen paketti jo sen 30 vuotta, mutta ei yhtään naista koskaan. Pakko olla miehiin päin kallellaan, mikä on täysin jees, mutta ap:lle tavoittamattomissa, vaikka olisikin ne luomurinnat :)
No kuulostaa kyllä perfect matchilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle käy hyvin myös co-pilot. Hehän ovat todennäköisesti tulevia kippareita ja tienaavat hekin hyvin. Kaverini mies nimittäin on perämies ja tienaa reilun 10 000€/kk. Ja ei se niin tärkeää ole se ulkonäkö. Vaikka mieluummin sporttinen. Kyllä suurin osa on sporttisia mut tiedän etteivät ihan kaikki.
No jos katsoo tubesta Tapio on the move kanavaa niin kyllä Tapsalla on melkoinen kaksoisleuka. Ei sielä tarvi kenenkään olla mikää sporttinen, riittää että saa medikaalit läpi. Tubessa näkee myös kuskeja, jotka ovat jo melko läskejä ja tuhdissa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole. En todellakaan pidä liiasta somettamisesta. Olen sairaanhoitaja, jolla myös maisterin koulutus.
Oletko sellainen hot-nurse tyyppinen sairaanhoitaja? Ja sometatko edes jonkin verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos katsoo tubesta Tapio on the move kanavaa niin kyllä Tapsalla on melkoinen kaksoisleuka. Ei sielä tarvi kenenkään olla mikää sporttinen, riittää että saa medikaalit läpi. Tubessa nä
Mun mies lentää Finskillä ja sanoisin et kuitenkin 95% fit kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis tekemään only fansia? Kuvauspaikkoina voisi olla kaukokohteiden luxushotellit.
Eivät ehdi olla kylillä kun pitää tehdä kirurgihommiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän pitää miehistä, niin ap voisi olla ihan hyvä mach. Ei ap ole nainen.
Lentäjille sä et oo tarpeeksi kaunis. Tokihan ne nyt saa pesää joka määränpäässä jos ei lentoemoilta niin paikallisilta.
Minulla on oma helikopterialan yritys.
Kiinnostaisiko neitiä esitys?
Kiinnostaako ap, jos olen valelentäjä? Voin hankkia Temusta univormun, jos se on sun juttu? Olen pitkän linjan kirjanpitäjä, äitini mielestä ihan kelpo mies.
Mitäs jos tyytyisit veeärrän kuskeihin? Lentäjät eivät ole sugadaddyja.