Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää tätä hellettä. Nukun,käyn suihkussa,nukun taas. MItää muuta ei jaksa tehdä eikä mihinkää mennä

Vierailija
26.07.2025 |

Tänään olen ottanut kolmet päiväunet,käynyt kahdesti suihkussa ja juonut paljon mineraalivettä. Kohta kolmas suihku,vähän jugurttia ja nukkumaan.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Kylmää on marraskuu-maaliskuu välillä. :D

Älä hupsi. Viime vuonna lumi tuli maahan jo lokakuun puolivälissä ja sitä tuli reilusti. Jäi pysyväksi, koska nollan yläpuolelle ei lämpö noussut vaan pysyi kunnolla pakkasella. Toukokuun puolivälin jälkeen alkoi ensimmäiset lämpöiset, joka alkoi sulattaa lumet lopullisesti. Eli pakkaskelit oli 6 kk., näin pitkää talvikautta en edes muista ja syksy sekä tämän vuoden kevät jäi vuodenajoista oikeastaan väliin. 

En tiedä, missä päin Suomea asut, mutta Etelä-Suomessa ei ollut edes kunnolla pysyvää lunta koko viime talvena ja kevät oli tänä vuonna tosi pitkä. Mahdatko muistella toissa talvea?

Vierailija
82/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Kylmää on marraskuu-maaliskuu välillä. :D

350 km hesasta

Älä hupsi. Viime vuonna lumi tuli maahan jo lokakuun puolivälissä ja sitä tuli reilusti. Jäi pysyväksi, koska nollan yläpuolelle ei lämpö noussut vaan pysyi kunnolla pakkasella. Toukokuun puolivälin jälkeen alkoi ensimmäiset lämpöiset, joka alkoi sulattaa lumet lopullisesti. Eli pakkaskelit oli 6 kk., näin pitkää talvikautta en edes muista ja syksy sekä tämän vuoden kevät jäi vuodenajoista oikeastaan väliin. 

En tiedä, missä päin Suomea asut, mutta Etelä-Suomessa ei ollut edes kunnolla pysyvää lunta koko viime talvena ja kevät oli tä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
84/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksoin kaksi ensimmäistä helleviikkoa ihan hyvin mutta nyt kun pms oireet on tulilla niin tuntuu kuin olisi hajoamispisteessä.

Vierailija
85/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

65v nivelrikkoinen mummo? En kyllä itseäni mummottelisi. 60+ nuori

Et ole enää nuori. Et vain pysty hyväksymään sitä. Et olekaan kuolematon ja korvaamaton, kuten siinä valheessa olet aina elänyt.

En ole kuolematon, enkä korvaamaton, mutta e

Mieli voi olla nuori 100-vuotiaallakin, mutta nuori hän ei enää ole, kuten et sinäkään. Ymmärrätkö eron ? Miten ihmiset tyhmenee jatkuvasti vai alatko jo taantumaan ?

Vierailija
86/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ ja edelleen nuori!

Vierailija
87/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Itä Siperiaan, siellä ei aurinko paista ja on aina viileä/ kylmä tai vaihtoehtoisesti lakkaa valittamasta ja pidä kotona ikkunat suljettuna sekä peitettynä, jotta lämmin ei sisään pääse. Kastele pari keskikokoista pyyhettä ja pistä pakkaseen. Aseta sitten kun pyyhe viilentynyt niskaan se. Kun lämpiää, hae toinen pyyhe pakkasesta ja laita lämmennyt takasin pakkaseen, sitten käyt taas vaihtamassa toiseen, välillä uusi kastelu ennen kun taas laitat pakkaseen.

Vierailija
88/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mansikkapellolle ketä helle ei haittaa. 

Vierailija
89/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisesti vapaata, kun voit nukkua kaikki päivät? Moni ei voi eikä moni saa untakaan näin kuumalla. Itse olen 3 viikkoa pyörinyt sängyssä. Ihan mielellä nukkuisin nämä helteet ohitse. 

Vierailija
90/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Miten nuoret ja terveet ovat tämän sään tänne järjestäneet? Olen itsekin vanha ja sairas. Kärsin kovasti tästä säästä, mutta en syytä tästä nuorisoa. Oikeastaan oma sukupolveni on tainnut tämän planeetan epäkuntoon laittaa. 

Vierailija
91/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni pystyy olemaan kaljaterassilla monet illat, itse en pysty poistumaan edes kotoa?

Vierailija
92/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Miten nuoret ja terveet ovat tämän sään tänne järjestäneet? Olen itsekin vanha ja sairas. Kärsin kovasti tästä säästä, mutta en syytä tästä nuorisoa. Oikeastaan oma sukupolveni on tainnut tämän planeetan epäkuntoon laittaa. 

🤦

Vierailija
93/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

65v nivelrikkoinen mummo? En kyllä itseäni mummottelisi. 60+ nuori

Et ole enää nuori. Et vain pysty hyväksymään sitä. Et olekaan kuolematon ja korvaamaton, kuten siinä valheessa olet aina elänyt.

Määrittele ikävuosi jolloin muuttuu vanhaksi. 

Vierailija
94/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa työttömän elämään. Paitsi että ei ole rahaa suihkutella joka päivä. Telkkua ei viitti kattoa kun mainoksia tulee enemmän kuin itse ohjelmia. Eli lonnin tietsikalla ja vedän päikkäreitä.

Vierailija
95/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno.

Ilmalämpöpumppu.

Vierailija
96/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä saanut nukuttua, että sen puoleen ei ongelmaa, mutta kyllä tämä kuumuus alkaa jo "masentaa". Koko ajan tuntuu että pitäisi juoda, siitä seuraa huono olo ja Ihan sama kuinka usein käy suihkussa, niin vaatteet tuntuu kuin jossain kortsun sisällä olisi. 

Vierailija
97/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paahtanut tänään 8 tuntia töissä ulkona. Päälle työmatkat ja kauppareissu. Jotenkin ei kauheasti käy sääliksi sinua, joka on voinut nukkua koko päivän 🙄

Vierailija
98/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Toiset pyörittävät tätä yhteiskuntaa, että sinä voit levätä helteellä ja valittaa vielä siitä, kun voit levätä. 

Vierailija
99/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työpaikassa saa ottaa 3 päikkärit kesken työpäivän ?

Vierailija
100/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jaksoin kaksi ensimmäistä helleviikkoa ihan hyvin mutta nyt kun pms oireet on tulilla niin tuntuu kuin olisi hajoamispisteessä.

Jaksoin käydä rannalla, siivota, käydä iltauinneilla ja olin niin onnellinen kun kauan kaivattu kesä oli täällä. 

Tilanne nyt : turvottaa, oksettaa, vituttaa, ei rahaa, kotityöt ei kiinnosta. Menkat pitäis olkaa neljän päivän päästä.